Gratis babypakker?

S.A.G

Betatt av forumet
Noen som har bestilt gratis babypakker enda, evt fra hvor? Bra?
Ei venninne har bestilt fra Kiwi, Rema og Libero, og var fornøyd med alle tre.
Skal sjekke dem ut jeg:D
 
Har bestilt fra libero og kiwi, men får jo ikke hentet de før 3mnd før termin :) den fra rema1000 får man ikke bestilt en gang før 3mnd før termin...
 
Det er et tråd her hvor jentene skrev om mange som delte ut gratis pakker ;)
 
Må vel vente til uke 26..?
De jeg har sjekket ut må man være det hvertfall :)
Har ikke bruk for enda så har ikke sjekket så nøye.
 
Apotek1 sin Babybox er veldig bra synes jeg, inneholder bla flaske som ikke er i noen av de andre. På Babypakker.no finner du en oversikt over alle (tror jeg) pluss masse velkomsttilbud fra bokklubber osv.
 
Men jeg trodde Kiwi og Libero samarbeidet om babypakke? Eller er det to separate så jeg bare henger etter? Den fra Kiwi inneholder i hvert fall nesten bare Liberoprodukter.
 
Men jeg trodde Kiwi og Libero samarbeidet om babypakke? Eller er det to separate så jeg bare henger etter? Den fra Kiwi inneholder i hvert fall nesten bare Liberoprodukter.
Aner ikke:nailbiting: Kanskje det ikke var Libero? Hihi.. Kanskje det var apoteket:facepalm: Omg, sambo er redd jeg er kommet i ammetåka allerede, og gruer seg veldig til jeg begynner å amme...!:laughing001
 
Aner ikke:nailbiting: Kanskje det ikke var Libero? Hihi.. Kanskje det var apoteket:facepalm: Omg, sambo er redd jeg er kommet i ammetåka allerede, og gruer seg veldig til jeg begynner å amme...!:laughing001
Haha, samme med samboer! Han lurer på hvordan Norges største surrehue skal overleve ammetåke :p
 
Men jeg trodde Kiwi og Libero samarbeidet om babypakke? Eller er det to separate så jeg bare henger etter? Den fra Kiwi inneholder i hvert fall nesten bare Liberoprodukter.
Ja, det er nok en og samme pakke. Libero og kiwi sin :) Og babybox fra apoteket og Rema 1000 har vel en. Jeg hentet ut alle sist, hehe.. Artig med slike bokser :)
 
Litt tidlig å bestille enda
 
Ja, det er nok en og samme pakke. Libero og kiwi sin :) Og babybox fra apoteket og Rema 1000 har vel en. Jeg hentet ut alle sist, hehe.. Artig med slike bokser :)
Jeg jukset litt og fikk hentet alle utenom Rema sin sist, siden jeg jobber i Rema turte jeg ikke jukse med det der.. Fikk også to fra Rimi. De sendte en lapp i posten som jeg fikk henta her, også sendte de en pakke direkte til meg da de mente jeg ikke hadde Rimi i nærheten. Så kommer til å få maaaasse babypakker, siden jeg ikke fikk brukt noe av de sist pga sv.skapsavbrudd..
 
Jeg jukset litt og fikk hentet alle utenom Rema sin sist, siden jeg jobber i Rema turte jeg ikke jukse med det der.. Fikk også to fra Rimi. De sendte en lapp i posten som jeg fikk henta her, også sendte de en pakke direkte til meg da de mente jeg ikke hadde Rimi i nærheten. Så kommer til å få maaaasse babypakker, siden jeg ikke fikk brukt noe av de sist pga sv.skapsavbrudd..
Rimi? Må sjekke opp det også:rolleyes: Tiden går fort, synes jeg, er plutselig 17+0 idag, og har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg om noen måneder har en liten baby i armene mine, som er bare min:love017
 
Rimi? Må sjekke opp det også:rolleyes: Tiden går fort, synes jeg, er plutselig 17+0 idag, og har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg om noen måneder har en liten baby i armene mine, som er bare min:love017
Rimi er nedlagt, men hadde fortsatt igjen en i nærområdet her i fjor høst. :)
 
Rimi er kjøpt opp av Coop :)

Men får man tilsendt lapper/kuponger for å få slikt?
Så den bleiebøtta hos Barnas Hus så var det en lapp man skulle ta med til butikken.
 
Kjedelig at vitusapotek og har sluttet med babyboks
 
Rimi er kjøpt opp av Coop :)

Men får man tilsendt lapper/kuponger for å få slikt?
Så den bleiebøtta hos Barnas Hus så var det en lapp man skulle ta med til butikken.
Ja, men alle Rimi-butikkene er lagt ned og erstattet med Coop, så Rimi sin babypakke får man ikke tak i lenger. På Rema sin får du en hentedato og kvittering, og det legges i systemet til den Rema-butikken du velger å hente den i. Når du henter, sier du navnet ditt og noen ganger vil de be deg vise hentemelding. På Babybox får du kvittering på mail, og Libero sin mener jeg at jeg fikk lapp i posten.
 
Back
Topp