For aller første gang

14+2
26 dager til oul
41 dager til jeg er halveis

I dag har jeg vært gravid i 100 dager allerede! Og det ble markert med å kjøpe barnevogn:angelic:
Var 25% på barnas hus på den vi har sett på så da slo vi likesågodt til. Så koselig å prøvetrille i butikken og gleder meg sånn til å gå på skikkelig trilletur:happy:

Nettopp kommet hjem fra noen late dager på sørlandet og kjenner det skal bli godt å få rørt seg litt mer igjen og spist litt sunnere her hjemme:p har verket og strukket en hel del de siste dagene så nå håper jeg lille vokser seg stor og sterk og snart gir meg litt mage:love017
 
Gratulerer med vognkjøp og vært gravid i 100 dager :Heartred
 
14+2
26 dager til oul
41 dager til jeg er halveis

I dag har jeg vært gravid i 100 dager allerede! Og det ble markert med å kjøpe barnevogn:angelic:
Var 25% på barnas hus på den vi har sett på så da slo vi likesågodt til. Så koselig å prøvetrille i butikken og gleder meg sånn til å gå på skikkelig trilletur:happy:

Nettopp kommet hjem fra noen late dager på sørlandet og kjenner det skal bli godt å få rørt seg litt mer igjen og spist litt sunnere her hjemme:p har verket og strukket en hel del de siste dagene så nå håper jeg lille vokser seg stor og sterk og snart gir meg litt mage:love017

Så stas med vognkjøp! :) Hvilken ble det?
 
Veldig fin vogn! [emoji7]Står på min vurderingsliste over vogner [emoji5] veldig praktisk vogn!
 
Veldig fin vogn! [emoji7]Står på min vurderingsliste over vogner [emoji5] veldig praktisk vogn!
Ja tror den skal bli veldig kjekk å bruke :) mannen lurte på om vi kunne gå på øvetur før babyen kommer fordi han gleder seg sånn til å gå på trilletur :hilarious::Heartred
 
14+3
Kjenner litt på at jeg er på et mellomstadium akkurat nå. Er forbi uke 12, har vært på tul, men det er fremdeles Litt tidlig å handle inn alt man trenger, ordne barnerom og diverse og magen synes ikke og vi skal ikke dele med resten av verden utenom nærmeste venner og familie før etter oul så da går jeg her og venter da, på at alt skikkelig skal begynne.
Innimellom føler jeg rett og slett at jeg later som om jeg er gravid siden jeg ikke har symptomer og ikke har mage. Litt utålmodig nå merker jeg men får bare ta livet med ro og vente å se. Sånn sett glad jeg har lang ferie så går jo tiden unna, men to uker hjemme nå uten planer, og med mannen på jobb dagen lang gjør ikke helt at tiden går raskt nok like vel.
Er jo bare så veldig glad for å være gravid og KLAR for å være skikkelig gravid så da måtte jeg bare få ut litt klaging her:rolleyes:
 
14+3
Kjenner litt på at jeg er på et mellomstadium akkurat nå. Er forbi uke 12, har vært på tul, men det er fremdeles Litt tidlig å handle inn alt man trenger, ordne barnerom og diverse og magen synes ikke og vi skal ikke dele med resten av verden utenom nærmeste venner og familie før etter oul så da går jeg her og venter da, på at alt skikkelig skal begynne.
Innimellom føler jeg rett og slett at jeg later som om jeg er gravid siden jeg ikke har symptomer og ikke har mage. Litt utålmodig nå merker jeg men får bare ta livet med ro og vente å se. Sånn sett glad jeg har lang ferie så går jo tiden unna, men to uker hjemme nå uten planer, og med mannen på jobb dagen lang gjør ikke helt at tiden går raskt nok like vel.
Er jo bare så veldig glad for å være gravid og KLAR for å være skikkelig gravid så da måtte jeg bare få ut litt klaging her:rolleyes:

Jeg kjenner såå godt til følelsen. Man er over 12-ukers grensen og det skjer liksom ingenting, man går bare og venter. Vi offentliggjorde det etter TUL, da, og kjøpte litt nøytrale klær. Det hjalp litt :) Det er nok ikke såå lenge til magen begynne å komme og hvis du ikke har morkaken foran så er det kanskje ikke så lenge til du kjenner liv heller :) Hvor langt er du på vei når det er OUL?
 
Føler med deg! Nå går man bare liksom og venter til alt mulig skal skje! Men sakte med sikkert skjer det noe [emoji5]
 
Jeg kjenner såå godt til følelsen. Man er over 12-ukers grensen og det skjer liksom ingenting, man går bare og venter. Vi offentliggjorde det etter TUL, da, og kjøpte litt nøytrale klær. Det hjalp litt :) Det er nok ikke såå lenge til magen begynne å komme og hvis du ikke har morkaken foran så er det kanskje ikke så lenge til du kjenner liv heller :) Hvor langt er du på vei når det er OUL?
Å kjenne liv kommer til å bli fantastisk!
Er akkurat 18+0 på oul :)
 
Føler med deg! Nå går man bare liksom og venter til alt mulig skal skje! Men sakte med sikkert skjer det noe [emoji5]
Ja ikke sant! Men skjer jo egentlig utrolig mye hver eneste dag uten at vi merker noe som helst:)
 
Ble skikkelig sol i dag så da fikk jeg satt meg ut å strikket litt til lille:Heartred dette skal bli armene på en jakke jeg har strikket og lærer meg nå boblestrikk:p ble ikke så verst!

IMG_3406.JPG
 
15+0
Ny uke - hurra!
21 dager til oul.
36 dager til jeg er halveis.

Sommerværet har virkelig skrudd seg på, så her har det vært sol hver dag denne uka:) deilig å kunne sitte ute hele dagen og bare lese og kose seg. Merker godt at mannen er borte fra morgen til kveld hver dag så vi gleder oss veldig til en uke i syden om bare en drøy uke !

Matlysten har vært mye bedre denne uka men jeg må fremdeles jobbe med å få spist nok mat. Foreløpig ikke lagt på meg noe, snarere tvert imot og det skal snus nå fremover.
Og - hipp hurra - det skjer noe med magen nå! Halveis opp til navlen er det nå en helt annen konsistens på magen:hilarious: den er blitt mye hardere og det er ikke fett og luft lenger men det må være starten på en ekte babymage:love017 så nå håper jeg det ikke er lenge før den popper skikkelig ut :happy:
 
Hurra for ny uke[emoji175][emoji175][emoji175] Det blir nok godt med ferietur snart[emoji7]
 
15+1
I dag ble det shoppingtur med diverse innkjøp til sydenturen mm så da ble det litt klær til lille i magen også :love017 lite unisex å finne men ble noen bodyer, luer og skjerf/smekker og en helt nydelig onepice med hette :Heartred kappahl hadde helt utrolig mye fint babytøy fra merket newbie så der skal jeg helt klart innom når vi vet kjønn!
Ble helt skutt etter noen timer på kjøpesenteret så har blitt sofa resten av dagen. Verker og strekker en god del og litt ekstra når jeg går mye. Liker å kjenne at det er "liv" der da :)

En mageoppdatering, foreløpig føler jeg at jeg ser mest gravid ut med klær på:joyful:

IMG_3414.JPG
 
Back
Topp