For aller første gang

Gratulerer med 12 uker!![emoji322][emoji7][emoji322]
 
Gratulerer med 12 uker :Heartred
Og så bra at Nordmøre kan vise seg fra sin beste side med det nydelige været ;)
 
Da kan jeg endelig skrive at jeg er 12+0. Rart at jeg allerede er her men er så klar for det også!
Tenk at nå er organer og alt klart og skal bare vokse og bli en baby!
Blir bare mer og mer ekte at vi faktisk skal få en liten baby og jeg kan ikke vente med å få hilse på det lille mennesket som bor i magen min:love017
Fra nå av kommer vi til å dele nyheten med de vi møter etterhvert og sende en melding til familie vi ikke treffer i nærmeste fremtid. Oldeforeldrene synes det var veldig stas:love017
Nå er jeg god og sliten i rygg og bein etter en lang dag med trasking i byen i sola så nå blir det senga :)
 
Hurra for 12+0[emoji173][emoji173]
 
12+4
En uke til første svangerskapskontroll
38 dager til oul
Nå har jeg endelig fått bekreftet oul og fødeplass, jippi!:joyful:
så 10. August skal vi få hilse på lille igjen:Heartred datoen passer heldigvis da vi kommer hjem fra rhodos noen dager før og jeg reiser til tallinn med jobben dagen etter:p
Kroppen fungerer supert om dagen så det er veldig godt! Men kjenner endel til ligamentsmerter i lysken så er tydelig at ting skjer. Er og konstant tett i nesa noe som ikke er så digg..o_O men begynner å bli vant til det nå etter tre uker! Kjenner livmora godt og syns hele kroppsfasongen har endret seg ganske mye rundt midjer og hofter.

Finværet er ferdig her i nord så blir mye strikking og avslapping og i dag kom mannen opp også :love017
 
12+4
En uke til første svangerskapskontroll
38 dager til oul
Nå har jeg endelig fått bekreftet oul og fødeplass, jippi!:joyful:
så 10. August skal vi få hilse på lille igjen:Heartred datoen passer heldigvis da vi kommer hjem fra rhodos noen dager før og jeg reiser til tallinn med jobben dagen etter:p
Kroppen fungerer supert om dagen så det er veldig godt! Men kjenner endel til ligamentsmerter i lysken så er tydelig at ting skjer. Er og konstant tett i nesa noe som ikke er så digg..o_O men begynner å bli vant til det nå etter tre uker! Kjenner livmora godt og syns hele kroppsfasongen har endret seg ganske mye rundt midjer og hofter.

Finværet er ferdig her i nord så blir mye strikking og avslapping og i dag kom mannen opp også :love017
Aah, så spennende med OUL! :Heartred Så bra at kroppen fungerer godt!
Er ikke mye sommer her nord lenger nå :sorry: Har pakka meg godt inn i pleddet jeg :D
 
12+4
En uke til første svangerskapskontroll
38 dager til oul
Nå har jeg endelig fått bekreftet oul og fødeplass, jippi!:joyful:
så 10. August skal vi få hilse på lille igjen:Heartred datoen passer heldigvis da vi kommer hjem fra rhodos noen dager før og jeg reiser til tallinn med jobben dagen etter:p
Kroppen fungerer supert om dagen så det er veldig godt! Men kjenner endel til ligamentsmerter i lysken så er tydelig at ting skjer. Er og konstant tett i nesa noe som ikke er så digg..o_O men begynner å bli vant til det nå etter tre uker! Kjenner livmora godt og syns hele kroppsfasongen har endret seg ganske mye rundt midjer og hofter.

Finværet er ferdig her i nord så blir mye strikking og avslapping og i dag kom mannen opp også :love017

Så gøy at du har fått OUL-dato :)

Jeg er og helt tett i nesa og må stort sett puste med munnen, det har jeg gjort i 3 måneder :hilarious:
 
IMG_3355.jpg
Ny uke og bar en uke igjen av første trimester!
4 dager til 1.svangerskapskontroll
35 dager til oul

Blir litt mindre aktivitet her inne siden jeg ikke er i wifi-land:pmen det er litt godt også:)
Nå vet stort sett hele familiene at vi skal få barn og det kjennes godt.
I går ble det fjelltur og kveldsfiske, og i dag er siste dagen her på Møre før vi setter kursen not Lillehammer i morgen. og i morgen har vi ett års bryllupsdag! Kan ikke tro at det allerede er et år siden:Heartred
 
Gratulerer med ny uke og bryllupsdagen i morgen ❤️
Ender jo ferien på vakre Nordmøre med flott vær hvertfall, så den fikk vist seg fra sin vakre side :)
 
Vis vedlegget 228795
Ny uke og bar en uke igjen av første trimester!
4 dager til 1.svangerskapskontroll
35 dager til oul

Blir litt mindre aktivitet her inne siden jeg ikke er i wifi-land:pmen det er litt godt også:)
Nå vet stort sett hele familiene at vi skal få barn og det kjennes godt.
I går ble det fjelltur og kveldsfiske, og i dag er siste dagen her på Møre før vi setter kursen not Lillehammer i morgen. og i morgen har vi ett års bryllupsdag! Kan ikke tro at det allerede er et år siden[emoji813]red
Gratulerer med ny uke og bryllupsdag[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med ny uke og bryllupsdagen i morgen ❤️
Ender jo ferien på vakre Nordmøre med flott vær hvertfall, så den fikk vist seg fra sin vakre side :)
Gratulerer med ny uke og bryllupsdag[emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulere så mye med bryllupssdagen :D:Heartred:Heartred
Takk :Heartred ble ikke så mye feiring da det var biltur hele dagen men vi hadde en boks med hilsner vi fikk gjestene til å skrive i bryllupet som ikke skulle leses før ett år og det var så koselig å lese!:love017 Forloveren til mannen hadde til og med skrevet at 7.7.17 da er jeg gravid og det stemte jo bra :laughing002
 
Back
Topp