For aller første gang

Grattis med ny uke! [emoji2] Så morsomt med boksen! Må ha vært utrolig koselig å lese et år etterpå [emoji5][emoji177]
 
Gratulerer med å være godt igang med ny uke, og gratulerer med bryllupsdagen[emoji7][emoji7]Så koselig med en slik boks med hilsener i anledning 1års-bryllupsdagen[emoji173]️
 
Grattis med ny uke! [emoji2] Så morsomt med boksen! Må ha vært utrolig koselig å lese et år etterpå [emoji5][emoji177]
Takk :) Det var så koselig! Blei skikkelig rørt begge to:Heartred
Gratulerer med å være godt igang med ny uke, og gratulerer med bryllupsdagen[emoji7][emoji7]Så koselig med en slik boks med hilsener i anledning 1års-bryllupsdagen[emoji173]️
Takk :) Ja det var veldig koselig! Så glad vi gjorde det :)
 
Gratulerer med bryllupsdagen som var og så stas og få høre hjertelyden! :)
 
Last edited:
Så måtte vi bare kjøpe denne i dag:love017 er bare så nydelig når det er så smått, og tenk at vi skal få en baby som passer til denne! :love7IMG_3392.JPG
 
Gratulerer med bryllupsdagen som var og så stans og få høre hjertelyden! :)
Takk :)
Ja det var helt fantastisk! Ble så glad da hun sa hun ville prøve å finne den og det gjorde hun:love017 ble faktisk ekstra rørt det øyeblikket vi hørte både min og babyens hjertelyd samtidig:Heartred
 
Så måtte vi bare kjøpe denne i dag:love017 er bare så nydelig når det er så smått, og tenk at vi skal få en baby som passer til denne! :love7Vis vedlegget 229028
Så fiiin[emoji7][emoji7][emoji7] Er så gøy å kjøpe de første plaggene[emoji173][emoji173]
 
Så herlig at du har fått høre hjertelyden :D Også den nydelige bodyen da :love017
 
Så måtte vi bare kjøpe denne i dag:love017 er bare så nydelig når det er så smått, og tenk at vi skal få en baby som passer til denne! :love7Vis vedlegget 229028

Såå søt[emoji7] Er så herlig og koselig når man kan handle inn søte små babyplagg..og det til sin egen lille baby[emoji7][emoji173]️
 
Såå søt[emoji7] Er så herlig og koselig når man kan handle inn søte små babyplagg..og det til sin egen lille baby[emoji7][emoji173]️
Enig :love017 har såå lyst til å kjøpe inn masse allerede men mannen er heldigvis litt fornuftig og holder meg igjen litt til:angelic:
 
Vis vedlegget 229189
Ny uke og endelig andre trimester!:joyful:
Nå er det 28 dager til oul og 43 dager til jeg er halveis!

I dag blir det en dag på sjøen med pappa i sola på sørlandet:happy:
Hurra for ny uke og 2. trimester[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hurra for ny uke og andre trimester[emoji2][emoji7]
 
Gratulerer med ny uke og 2. trimester! :) Nå begynner tiden å gå fort med deg også, synes jeg! Under en måned til OUL også :)

Har du fått noen antydning til mage ennå? :)
 
Gratulerer med ny uke og 2. trimester! :) Nå begynner tiden å gå fort med deg også, synes jeg! Under en måned til OUL også :)

Har du fått noen antydning til mage ennå? :)
Takk! :) Ja det går egentlig veldig fort nå, allerede uke 14 liksom! :joyful:Gleder meg veldig til oul og det å kanskje få vite hvem som er der inne :love017

Venter fortsatt på magen..ser jo på en måte gravid ut på kvelden men er ikke noe babymage enda dessverre:oops: men merker endring på hele mage og midjeområdet så håper den kommer snart!
 
Takk! :) Ja det går egentlig veldig fort nå, allerede uke 14 liksom! :joyful:Gleder meg veldig til oul og det å kanskje få vite hvem som er der inne :love017

Venter fortsatt på magen..ser jo på en måte gravid ut på kvelden men er ikke noe babymage enda dessverre:oops: men merker endring på hele mage og midjeområdet så håper den kommer snart!

Det skjønner jeg veeldig godt :) Har dere noen magefølelse på kjønn?

Det gjør den nok :D Og det er stas!
 
Det skjønner jeg veeldig godt :) Har dere noen magefølelse på kjønn?

Det gjør den nok :D Og det er stas!
Mannen har fra starten hatt en følelse av at det er jente men jeg er veldig usikker egentlig:wideyed:
Gleder meg sånn til å få mage! Nå føler jeg bare er på et mellomstadie siden jeg er forbi uke tolv, har lite symptomer og nesten ingen mage:p
 
Back
Topp