FELLES skravletråd høsten 2017

I kveld skal jeg gå hodelykttur:) gleder meg veldig til det:)
Er mulig det blir fotballtrening og dansing og:) Krysser fingrene:)
Sit-ups og knebøy tar jeg hver dag:)
 
Jeg var en idiot I dag! Jeg drakk vann da jeg sto opp, og så veide jeg meg. Jeg aner ikke hvor mye vann veier, men jeg hadde gått opp 200g siden I går. Så det kan hende det ser dårlig ut for meg i morgen, eller så veier vann mye og jeg ligger godt an. Sukk.
 
Jeg var en idiot I dag! Jeg drakk vann da jeg sto opp, og så veide jeg meg. Jeg aner ikke hvor mye vann veier, men jeg hadde gått opp 200g siden I går. Så det kan hende det ser dårlig ut for meg i morgen, eller så veier vann mye og jeg ligger godt an. Sukk.
1 liter vann veier 1 kg:)
 
Søte mannen da. Han kom med en halv grandiosa med pepperoni til meg. Salt det, veiedag I morgen. Men jeg følte ikke at jeg kunne si nei heller. Så det får gå som det går.

Lykke til i morgen alle sammen :)
 
Søte mannen da. Han kom med en halv grandiosa med pepperoni til meg. Salt det, veiedag I morgen. Men jeg følte ikke at jeg kunne si nei heller. Så det får gå som det går.

Lykke til i morgen alle sammen :)
Koselig da :)
Jeg spiste salt snacks i går så vekta i dag gikk opp så blir spennnede i morgen.

Lykke til i morgen du også!
 
Søte mannen da. Han kom med en halv grandiosa med pepperoni til meg. Salt det, veiedag I morgen. Men jeg følte ikke at jeg kunne si nei heller. Så det får gå som det går.

Lykke til i morgen alle sammen :)
Lykke til i morgen:)
 
Danset zumba i en halvtime og trent magemuskler i ti minutt. Håper på et godt resultat imorgen! Må visst gå sulten til sengs for tar ikke sjansen på å spise noe som vil gi en misvisende vekt imorgen tidlig.

Masse lykke til :D
 
Gikk ned 200 gram :yuck: Da ser det nok ut til at min tid her i slankekrigen mest sannsynlig er over :dead: Gikk ned hvert fall og er fornøyd med det :)
 
Ned 600 gram. Det hadde jeg aldri trodd! :eek::D

Åh, herlig [emoji16]

Gikk ned 200 gram :yuck: Da ser det nok ut til at min tid her i slankekrigen mest sannsynlig er over :dead: Gikk ned hvert fall og er fornøyd med det :)

Åneeei :( Det har vært veldig gøy å ha deg med <3
Er fortsatt en som ikke har registrert enda, da. Så ALT håp er jo ikke ute. :)
Vil egentlig ikke at noen skal ryke :p
 
Dere ser jo selv hvem som går prosentvis minst ned denne uka, men jeg skal se om jeg rekker å lage en resultat-post i kveld likevel

Ingen immunitet nå, men minst ned er ut.

Om alle leverer er det en uke til på samme viset, om en ikke leverer er dere vel bare fire og derved finale.
 
Føler jeg på en måte har fått trent idag. :p Skiftet bleie på 7 unger og la 5 av dem i vogn på litt over en halvtime på jobb. Var så svett etterpå!
 
Last edited:
Åneeei :( Det har vært veldig gøy å ha deg med <3
Er fortsatt en som ikke har registrert enda, da. Så ALT håp er jo ikke ute. :)
Vil egentlig ikke at noen skal ryke :p
Vært veldig kjekt å være med også <3
Men ser ut til at jeg unnslapp så vidt å ryke ut, så jeg blir en uke til i hvert fall ;)
 
Back
Topp