FELLES skravletråd høsten 2017

Veide meg nå for å se hvor mye jeg har gått opp iløpet av helgen, men så har jeg gått ned 300 gram istedet. Den var ny ^^
 
I dag ble det to fjellturer på tilsammen 2 mil:) jeg er veldig fornøyd:)

Wow! Hvor får du tiden til det fra?

Veide meg nå for å se hvor mye jeg har gått opp iløpet av helgen, men så har jeg gått ned 300 gram istedet. Den var ny ^^

Så bra, da! [emoji16] Jeg lå faktisk på null idag. Sein kvelds igår, hjort og pommes frites, pluss sjokolade og chips. Så fornøyd med det.
 
Så flinke dere er!
 
Wow! Hvor får du tiden til det fra?



Så bra, da! [emoji16] Jeg lå faktisk på null idag. Sein kvelds igår, hjort og pommes frites, pluss sjokolade og chips. Så fornøyd med det.

Ja det var ikke forventet kan du si. I dag er bok en dag med mye mat og slikt, så jeg tviler på at det er like godt resultat i morgen ^^
Men men. Jeg planlegger en monstertreningsøkt i kveld, så det kan bli spennende :D
 
Så flinke dere er!
 
Wow! Hvor får du tiden til det fra?



Så bra, da! [emoji16] Jeg lå faktisk på null idag. Sein kvelds igår, hjort og pommes frites, pluss sjokolade og chips. Så fornøyd med det.
Ja, det er bare å ta seg tid:) huset flyter:)
 
I dag ble det to fjellturer:) Meget fornøyd med egen innsats:) Ble 17 km i dag:) I helgen har jeg vært på 7 fjelltopper:)
Nå må huset ryddes.. her flyter det...
 
Ja, det er bare å ta seg tid:) huset flyter:)

Så bra at du prioriterer deg selv. :) Mannen passer ungen eller er det slik at du ikke jobber eller noe? Du har et barn som ble tre i oktober?

Jeg har bare tid når mannen er hjemme fra Nordsjøen, så var litt vanskelig enkelte dager mens vi hadde utfordring. :p
 
Ja det var ikke forventet kan du si. I dag er bok en dag med mye mat og slikt, så jeg tviler på at det er like godt resultat i morgen ^^
Men men. Jeg planlegger en monstertreningsøkt i kveld, så det kan bli spennende :D

Blir spennende :) Har blitt litt sjokolade idag, men har gått tur med familien og tenker å trene ikveld.
 
I dag ble det to fjellturer:) Meget fornøyd med egen innsats:) Ble 17 km i dag:) I helgen har jeg vært på 7 fjelltopper:)
Nå må huset ryddes.. her flyter det...
Så gøy å høre at du har sånn pågangsmot :D
Hvilke fjelltopper gikk du opp?
 
Blir spennende :) Har blitt litt sjokolade idag, men har gått tur med familien og tenker å trene ikveld.

Ikke bare tenk, utfør! Akkurat det sliter jeg litt med ^^
Jeg skal snart begynne treningsøkten min. Det blir godt, for jeg fryser!
 
Back
Topp