Felles skravle 2015

will do, men skal prøve å vente til lørdag
Jeg får si sånn som du sa til meg. Vente vente vente.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det blir spennende...
Så morsomt med nicket ditt ;) Da ble det januar 15, men kanskje du føder i desember. Jeg har en følelse på at jeg kommer til å gjøre det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så morsomt med nicket ditt ;) Da ble det januar 15, men kanskje du føder i desember. Jeg har en følelse på at jeg kommer til å gjøre det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha. JA, altså Enkefalos nevnte og det og syns det var morsomt. Tenker jeg godt kan føde i januar jeg;) Men baby er velkommen uansett om den kommer i desember eller januar
 
Hva ville dere gjort hvis dere ble bitt av naboens hund? Ble bitt to ganger da jeg traff naboen på tur. Ble bitt gjennom klærne, så ble jo ikke skambitt for å si det sånn. Men på håndleddet er det blitt en klump og jeg er rød og en ser tydelig bitemerkene. På foten er det bare litt blått og bitemerker. Vanskelig å si noe til de føler jeg. Jeg ble jo så forfjamset, og eieren bare blåste det bort med at hun bare smånapper i klærne.
 
Da var EL-testen blitt positiv :)
 
Hva ville dere gjort hvis dere ble bitt av naboens hund? Ble bitt to ganger da jeg traff naboen på tur. Ble bitt gjennom klærne, så ble jo ikke skambitt for å si det sånn. Men på håndleddet er det blitt en klump og jeg er rød og en ser tydelig bitemerkene. På foten er det bare litt blått og bitemerker. Vanskelig å si noe til de føler jeg. Jeg ble jo så forfjamset, og eieren bare blåste det bort med at hun bare smånapper i klærne.
For det første ville jeg sjekket det hos legen hvis du fikk tydelig bitemerke. Skjer det igjen, eller hvis du vet om det har skjedd andre tilfeller ville jeg nok meldt det. Skummelt med hunder som biter :S
 
Hva ville dere gjort hvis dere ble bitt av naboens hund? Ble bitt to ganger da jeg traff naboen på tur. Ble bitt gjennom klærne, så ble jo ikke skambitt for å si det sånn. Men på håndleddet er det blitt en klump og jeg er rød og en ser tydelig bitemerkene. På foten er det bare litt blått og bitemerker. Vanskelig å si noe til de føler jeg. Jeg ble jo så forfjamset, og eieren bare blåste det bort med at hun bare smånapper i klærne.
Ble det hull på huden? Dersom det ble det skal du egentlig ha stivkrampe
 
For det første ville jeg sjekket det hos legen hvis du fikk tydelig bitemerke. Skjer det igjen, eller hvis du vet om det har skjedd andre tilfeller ville jeg nok meldt det. Skummelt med hunder som biter :S
Ble så paff da det skjedde og jeg ble avfeid. Tenker jeg ikke trenger sjekke hos lege siden det var gjennom klær, og jeg ikke ble bitt til blods. Snakket med søsteren min, og hun hadde nesten blitt bitt. Eller hunden beit i klærne, men traff ikke huden hennes. Jeg pleier ikke være redd hunder, men tenker eierene kan ta litt mer ansvar. Er bare glad jeg ikke hadde med meg mine to frøkner. Da kunne det blitt leven, for den som beit er hissig...
Vanskelig å melde og syns jeg når det er naboer det er snakk om. Å syns det er vanskelig å skulle være bedreviter og fortelle de hvordan de skal behandle hunden.
Eieren sa bare at ja du kjenner jo til hunder du, å så slapp hun hunden bort til meg... Hm... Det er ikke alle hundeeiere som burde hatt hund..
Jeg får se hvordan klumpen og hevelsen utvikler seg..
Kjenner jeg er mest frustrert og irritert over hvordan eieren håndterte det..
 
Tok stivkrampe for to år siden, så det skal vel uansett holde?
Ja, det tror jeg nok da. Mest sannsynelig har den truffet en blodåre, derfor du får en liten klump :) Men veldig skummelt med sånne hunder altså. Kanskje du kunne snakket alvor med hundeeieren så hun skjønner alvoret? At selv om ikke du melder kan det være andre gjør det
 
Ja, det tror jeg nok da. Mest sannsynelig har den truffet en blodåre, derfor du får en liten klump :) Men veldig skummelt med sånne hunder altså. Kanskje du kunne snakket alvor med hundeeieren så hun skjønner alvoret? At selv om ikke du melder kan det være andre gjør det
Sikkert. Satser på det går bra... Tror jeg skal holde meg på avstand fra den hunden der igjen. Hun er skikkelig hissig. Måtte bare få ut litt frustrasjon over den episoden der altså... Tenk om det hadde vært en liten ungen den beit da... Huff...
 
Sikkert. Satser på det går bra... Tror jeg skal holde meg på avstand fra den hunden der igjen. Hun er skikkelig hissig. Måtte bare få ut litt frustrasjon over den episoden der altså... Tenk om det hadde vært en liten ungen den beit da... Huff...
Ja, det er så skummelt :( Jeg hadde blitt livredd :p
 
Back
Topp