Felles skravle 2015

En tråd i '2015' startet av Foreløpig litt anonym, 1 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Vi hadde det på 2014, en felles skravletråd for de som venter 2015 baby, og de som prøver på 2015 baby.
    Dette er en tilsvarende for 2015

• Liker Liker x 3
  2. Molly Med lille spira i magen <3

Jippi. Bra initiativ :D

3. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Det var lurt. ;) Nå er det bare 7 dager til de som har EL vil få termin i februar, så da blir det jo fort spredning av god-skravlerne på de ulike underforumene også. :)

4. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Lurt, og lurt...
    Hermer bare etter det dere gjorde på 2014 :p

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg prøver på og håper på 2015-baby

I første omgang på januar, men vi får se!

6. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Jippi :)

Taster på appen :)

7. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Hehe.. Derfor blunkefjeset. Det er vel strengt talt en form selvskryt når man skryter av andre som hermer etter en selv eller? :angel4 Hihi...

Men det var lurt å få på 2015 nå da, for 2014-fellestråden er det lenge siden jeg sluttet å bruke.

8. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Jeg håper å følge etter deg inn på januar, men jeg håper hvert fall uansett på 2015 baby.

9. Molly Med lille spira i magen <3

Jeg håper dere alle kommer inn på januar, vi har plass til mange!!!

• Liker Liker x 2
  10. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Skal gjøre mitt beste :)

11. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Vi gjør vårt beste i disse dager (forventet EL på lørdag), så jeg håper å komme etter! :)

• Liker Liker x 1
  12. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Jeg kommer ikke på januar men håper på februar!

13. Molly Med lille spira i magen <3

Kommer du på februar, kan vi fortsatt skravle sammen her :D Så det går bra <3

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Og jeg bare krysser fingre og tær i påvente av testetid

15. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Hadde ikke du fått beskjed av gynekologen om at EL var på vei da? Kan hende jeg husker noe feil nå da. Om egget slipper innen neste torsdag så hører du til på januar dersom det blir full klaff. :)

16. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Ja, det er veldig spennende med deg nå. Jeg er superspent. Håper på en veldig morsom helg!

17. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Nei, han sa bare at ting var normalt igjen og at jeg var på riktig sted i syklusen ut ifra mine beregninger :)

18. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Himmelbarn Maiblomstene 2016 VIP Assistert-jentene

Aha. Ok. Da får vi vente og se da, februar er veldig bra det og da. :)

19. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Ja og det blir fra 1-4 februar :)

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det er jo ikke egentlig mer spennende en sånn på denne tiden til vanlig?

Del denne siden