Felles skravle 2015

Ja, det er så skummelt :( Jeg hadde blitt livredd :p
Nå var den en liten hund da, tror jeg hadde vært mer redd hvis den eieren hadde en stor hund. Men uansett skummelt.
Å jeg er ikke vant til hissige hunder, så vanskelig å vite hvordan en skal takle slike situasjoner.
 
Nå var den en liten hund da, tror jeg hadde vært mer redd hvis den eieren hadde en stor hund. Men uansett skummelt.
Å jeg er ikke vant til hissige hunder, så vanskelig å vite hvordan en skal takle slike situasjoner.
Ja, stor eller liten har liten betydning når de biter... Jeg stoler mer på store hunder :) Kanskje fordi jeg er vant til de
 
Sikkert. Satser på det går bra... Tror jeg skal holde meg på avstand fra den hunden der igjen. Hun er skikkelig hissig. Måtte bare få ut litt frustrasjon over den episoden der altså... Tenk om det hadde vært en liten ungen den beit da... Huff...
Så ubehagelig :( Og det tenker jeg også. Tenk om det hadde vært et barn liksom. Håper ikke eieren slipper hunden løs til hvem som helst.
 
Så ubehagelig :( Og det tenker jeg også. Tenk om det hadde vært et barn liksom. Håper ikke eieren slipper hunden løs til hvem som helst.
Molly, nå må du fornye profilen din :D
 
Molly, nå må du fornye profilen din :D
Så morsomt du sa det! Jeg gjorde det akurat før jeg så det du skrev :)

"Vi som prøver:)" går bort når Tamara fjerner meg fra skjult.
 
Så morsomt du sa det! Jeg gjorde det akurat før jeg så det du skrev :)
Hihi, morsomt :) Tenkte kanskje du hadde glemt det oppå den rosa skyen din :p
 
Synes babyønske 2014 burde bytte nick og bilde snart;)
 
Så ubehagelig :( Og det tenker jeg også. Tenk om det hadde vært et barn liksom. Håper ikke eieren slipper hunden løs til hvem som helst.
Hun har ikke kontroll på den i bånd engang. Den var i bånd da jeg traff de...
Får håpe den ikke biter igjen.
 
Så morsomt du sa det! Jeg gjorde det akurat før jeg så det du skrev :)

"Vi som prøver:)" går bort når Tamara fjerner meg fra skjult.

Du har nå fremdeles dette tempe-skjemaet i signaturen og "pp12: HÅPER på Januar baby." :p

Burde det ikke stå GRAVID!!!
 
Back
Topp