Felles skravle 2015

Hun har ikke det nei, jeg spurte i går, Tamara har purret opp leverandøren. Like greit vi ikke tregner de med en ganng da

Mai er lekker, ingen tvil!
Og veldig greit det kun var 1700 innlegg en trengte. Da kan det være jeg orker
 
Hun har ikke det nei, jeg spurte i går, Tamara har purret opp leverandøren. Like greit vi ikke tregner de med en ganng da

Mai er lekker, ingen tvil!

Kommer helt an på hva du mener med "med en gang"..
Har et bleie-barn nå, og den stellevesken jeg bruker til henne når vi er på tur begynner å bli veldig sliten
 
Og veldig greit det kun var 1700 innlegg en trengte. Da kan det være jeg orker

Det skal du klare :)

Faren er stor for at jeg også klarer det...
 
Det skal du klare :)

Faren er stor for at jeg også klarer det...
Ja hvorfor ikke :D Hvis vi bare skravler litt på kveldene, kan vi nyte været også. Men eksamensperiode her i tillegg, så må jo egentlig lese på kveldene
 
Kommer helt an på hva du mener med "med en gang"..
Har et bleie-barn nå, og den stellevesken jeg bruker til henne når vi er på tur begynner å bli veldig sliten

Jeg mente "vi" som meg og familien, egetlig. Din bør jo snart komme, men jeg plages ikke av om min ikke kommer sånn umiddelbart.

Jeg fikk smokkene fra forrige måned sist uke, men det var dels min egen feil, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for farger og tekst (rett og slett fordi jeg ikke var motivert)
 
Ja hvorfor ikke :D Hvis vi bare skravler litt på kveldene, kan vi nyte været også. Men eksamensperiode her i tillegg, så må jo egentlig lese på kveldene

Hvilket vær?

*Ser ut på tåke*
 
Hurra for felles skravletråd på 2015. Var litt laber skravling på januar enn så lenge. Men den tar seg vel opp når flere kommer inn.
 
Hurra for felles skravletråd på 2015. Var litt laber skravling på januar enn så lenge. Men den tar seg vel opp når flere kommer inn.
Ja det var i grunnen det. Blir bedre når de andre kommer etter ;)
 
Ja....

Med så mye "gode nyheter" på en dag...
:) Du må oppdatere oss hvis du tester !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp