Felles skravle 2015

Må jo faktisk komme på et greit nick og. Babyønske var så greit når jeg meldt meg inn første gangen... men på tide å bytte nå ja;)
Du får finne på noe lurt og huske å fortelle oss så vi ikke mister deg :)
 
Jeg og svever på ei sky. Å det er en ganske så fin følelse;)
Hvordan takler mannen det?
Min går rundt å gliser hele tiden.
Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad :D Snakker om det veldig ofte :D "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.
 
Må jo faktisk komme på et greit nick og. Babyønske var så greit når jeg meldt meg inn første gangen... men på tide å bytte nå ja;)

Hva med: "Babyønske oppfylles i januar"??
 
Det er jo ikke egentlig mer spennende en sånn på denne tiden til vanlig?

Jo. For du har forhåndsfølt at vi skulle komme på januar (ikke november, ikke desember, men januar), altså, for lenge siden. Og du har en spennende graf. Og du har jo mer poeng enn normalt. ;)
 
Det håper jeg! Har du fått negative tester nå?
Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se :) HÅPER. Hcg var på 86 for en uke siden
 
Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad :D Snakker om det veldig ofte :D "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.
Kanskje han innerst inne ønsker seg tvillinger? :p Eller sekslinger?
 
Jo. For du har forhåndsfølt at vi skulle komme på januar (ikke november, ikke desember, men januar), altså, for lenge siden. Og du har en spennende graf. Og du har jo mer poeng enn normalt. ;)
Spennende. Jeg husker også hun sa det.. At hun følte på januar :)
 
Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se :) HÅPER. Hcg var på 86 for en uke siden
Da håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?
 
Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se :) HÅPER. Hcg var på 86 for en uke siden
Håper den blir negativ i morgen. Så du kan starte på ny pp! <3
 
Da håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?
Jeg synes dere skal komme på februar jeg !
 
Da håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?
Jaa :) Her håper jeg på negativ test og positiv om 2,5 uker igjen :p Kanskje det? Det hadde vært koselig :)
 
Jeg synes dere skal komme på februar jeg !
Det synes jeg og. Hvis det klaffer neste gang, havner jeg helt i slutten av januar/begynnelsen av februar, avhengig av hvilken dag el kommer.
 
Back
Topp