Eskimonikas håp

Så bra at alt var fint med lille :)
God påske :)
 
Så bra at alt var fint med lille :)
God påske :)
Hvordan har det gått i dag?:)
Så bra at alt sto bra til med den lille :Heartred
Så bra alt er bra ❤️ Håper du klarer å senke skuldrene snart og klarer å kun nyte ❤️
Så bra at alt så bra ut! Håper du får en fin helg og en fin påske med gode nyheter :)


Tusen takk, jenter.

Veldig godt å vite at babyen har det bra. Siden onsdag vel har stillingen mye vært sånn at jeg ikke kjenner noe særlig aktivitet inni der. Frustrerende.
Jeg syntes bildet igår gav inntrykk av mye mindre plass enn tidligere og ikke bare utifra størrelsen.
Ble da vist en slags knute eller noe og at de der Braxton-Hicks kontraksjonene man hører om på tv gjør at livmoren trekker seg sammen og gir et inntrykk av mindre plass. Det var noe sånt ihvertfall .
Synes dog det var vel tidlig, men tenker det kan være noe a la kynnere. Har jo perioder der jeg har det allerede selv om jeg ikke kjente det igår...
Prøver venne meg til å si "hun", men kjenner det er litt vanskelig. Har nok hatt mer magefølelse av gutt enn jeg har vært klar over..
 
Så bra at alt fortsatt er fint med lille. [emoji177] Håper du greier å kose deg i påsken, og at lillingen gir fra seg masse livstegn. [emoji214]
 
Aaaw. Ei lita tulle Kommer nok til å drukne i rosa fremover du da ;)
 
Så bra at alt var fint på UL. Godt med en sjekk før påske (om det koster så betrygger det jo!)

God påske
 
Tusen takk, jenter.

Veldig godt å vite at babyen har det bra. Siden onsdag vel har stillingen mye vært sånn at jeg ikke kjenner noe særlig aktivitet inni der. Frustrerende.
Jeg syntes bildet igår gav inntrykk av mye mindre plass enn tidligere og ikke bare utifra størrelsen.
Ble da vist en slags knute eller noe og at de der Braxton-Hicks kontraksjonene man hører om på tv gjør at livmoren trekker seg sammen og gir et inntrykk av mindre plass. Det var noe sånt ihvertfall .
Synes dog det var vel tidlig, men tenker det kan være noe a la kynnere. Har jo perioder der jeg har det allerede selv om jeg ikke kjente det igår...
Prøver venne meg til å si "hun", men kjenner det er litt vanskelig. Har nok hatt mer magefølelse av gutt enn jeg har vært klar over..

Oi, har du fått vite at det er jente allerede eller prøver du bare å venne deg til tanken på at det kan være jente på tross av guttefølelse?

Jeg har også skikkelig guttefølelse ang. den lille i min mage, og blir nok skikkelig overrasket om det er jente. :)

Er formen noe bedre eller går det i det samme?
 
Så bra at alt fortsatt er fint med lille. [emoji177] Håper du greier å kose deg i påsken, og at lillingen gir fra seg masse livstegn. [emoji214]
Tusen takk.

fortsetter å ligge litt dumt til ift å kjenne bevegelser. Legen kjeftet litt og sa at de fleste ikke har kjent liv enda så å forvente daglig er å stresse meg selv. Men er jo vant til å kjenne daglig...
Igår kveld lyttet jeg kjapt med doppleren og fant hjertelyden med en gang også uten noe gele da jeg la den rett over der babyen lå. Men skulle gjerne kjent litt mer liv enn jeg gjør om dagen. Men det kommer.
God påske
Aaaw. Ei lita tulle Kommer nok til å drukne i rosa fremover du da ;)
Kan fort bli det, men greit med ikke bare sukkersøtt rosa og
Så bra at alt var fint på UL. Godt med en sjekk før påske (om det koster så betrygger det jo!)

God påske
Tusen takk.
Ja ,greit å vite at alt ser ut som det skal liksom og at oddsen fremdeles er på riktig side
God påske
 
Oi, har du fått vite at det er jente allerede eller prøver du bare å venne deg til tanken på at det kan være jente på tross av guttefølelse?

Jeg har også skikkelig guttefølelse ang. den lille i min mage, og blir nok skikkelig overrasket om det er jente. :)

Er formen noe bedre eller går det i det samme?
nei, har ikke sett sikkert at det er jente, men klarte ikke se tegn til gutt.
Ettersom det er vrient å tro det er ei jente og si "hun" om babyen så har jeg nok hatt mer guttefølelse enn jeg har opplevd selv. Men vi får se.

Formen er ganske lik ja. Helt grei, tidvis uvel og null energi
 
nei, har ikke sett sikkert at det er jente, men klarte ikke se tegn til gutt.
Ettersom det er vrient å tro det er ei jente og si "hun" om babyen så har jeg nok hatt mer guttefølelse enn jeg har opplevd selv. Men vi får se.

Formen er ganske lik ja. Helt grei, tidvis uvel og null energi

Blir spennende å se på oul om det er mulig å se kjønn, da! :) Er jo lettere å planlegge, handle inn og se for seg hvordan ting blir når man vet kjønn.

Så kjedelig at formen ikke har tatt seg opp i andre trimester. Hadde håpet for deg at du skulle komme tilbake til normal form da, men det kan jo fortsatt skje, heldigvis. Blir forhåpentligvis bedre etter hvert, men det er jo klart at det er en stor påkjenning på kroppen å lage et helt lite menneske. Ikke rart man blir utslitt!
 
Blir spennende å se på oul om det er mulig å se kjønn, da! :) Er jo lettere å planlegge, handle inn og se for seg hvordan ting blir når man vet kjønn.

Så kjedelig at formen ikke har tatt seg opp i andre trimester. Hadde håpet for deg at du skulle komme tilbake til normal form da, men det kan jo fortsatt skje, heldigvis. Blir forhåpentligvis bedre etter hvert, men det er jo klart at det er en stor påkjenning på kroppen å lage et helt lite menneske. Ikke rart man blir utslitt!

Vi får se, ikke alltid det er så lett å se kjønn, men vi har flere muligheter til å se det utover uansett.
De siste ukene synes jeg vel egentlig energinivået heller går videre ned enn opp, men så lenge jeg får forståelse rundt her så går det greit det. Er jo ikke ordentlig kvalm eller sånn, bare utslitt, er langt bedre det ihvertfall
 
Vi får se, ikke alltid det er så lett å se kjønn, men
Vi får se, ikke alltid det er så lett å se kjønn, men vi har flere muligheter til å se det utover uansett.
De siste ukene synes jeg vel egentlig energinivået heller går videre ned enn opp, men så lenge jeg får forståelse rundt her så går det greit det. Er jo ikke ordentlig kvalm eller sånn, bare utslitt, er langt bedre det ihvertfall

Godt at du møter forståelse fra de rundt deg! Er jo lettere å holde ut når man ikke føler at man må presse seg altfor mye for å tilfredsstille andre når man egentlig ikke har energi. Ja, godt å slippe oppkast i hvert fall. Jeg har blitt mer kvalm de siste dagene og håper det ikke blir verre. Trodde liksom at jeg slapp unna, men det var sikkert bare for tidlig for den skikkelige kvalmen. 7+5 idag, så nå begynner jo hcg å bli høyt antakelig.
 
Var forberedt på at ikke energien skulle komme tilbake da så går helt greit. Forståelse rundt gjør mye vet du. Håper kvalmen din ikke er for ille. Hører mange blir dårligere omkring 7-8 uker, men lov å håpe det bare er første trimester du skal slite med det ivhertfall
 
Så spennende å lese at dere kanskje har et hint på kjønn. Men spennende å se om det stemmer :D
Absolutt.
Tar det vi får og er glade uansett vi. Men greit å kunne planlegge litt farger og sånn...
 
Hvordan er formen ? Har dere noen gøyale planer i påsken ?
 
Hvordan er formen ? Har dere noen gøyale planer i påsken ?
Mest mulig ro og familietid egentlig. Veldig greit og koselig det.
Formen er som før, men merker beina blir slitne om dagen, nesten uansett hva jeg gjør. Må få tak i mer enn ett par støttestrømper
 
Mest mulig ro og familietid egentlig. Veldig greit og koselig det.
Formen er som før, men merker beina blir slitne om dagen, nesten uansett hva jeg gjør. Må få tak i mer enn ett par støttestrømper
Koselig det ja.
Greit å ha et par å skifte mellom. Støtteatrømper er gull verdt.
 
Koselig det ja.
Greit å ha et par å skifte mellom. Støtteatrømper er gull verdt.
Absolutt. Synes bare det var tidlig å bli avhengig av det. Spesielt sett i sammenheng med aktivitetsnivå. Og litt kjipt med tanke på sommeren, men sånn er det bare
 
Back
Topp