Eskimonikas håp

Helt greit. Fremdeles energitom.
Babyen har vært ganske bedagelig idag, men kjente litt romstering da jeg var ute en kort tur før idag. Følte jeg fikk litt press mot magen da jeg vurderte om jeg skulle finne doppleren så tok det som tegn på at doppleren ikke var nødvendig. Hørte vel rytme på 150 igår eller forgårs. Tror det var forigårs jeg lytta sist...

Alt er vel egentlig som før. Jobber med å tørre tro det er sant og at det faktisk kan gå bra, titter så smått på utstyr etc...

Skjønner at du trenger tid :)
Spennende med utstyr da :D

Når fant du hjerteslagene med doppleren første gang?
 
Dette skal gå bra, det kjenner jeg på hele meg :)
Tusen takk.
Ja, mistenker kraftig vekst inni magehuset for jeg er helt skutt. Hadde det ikke vært for at jeg ikke klarer sove kunne jeg sovet hele døgnet
 
Skjønner at du trenger tid :)
Spennende med utstyr da :D

Når fant du hjerteslagene med doppleren første gang?
8+3.
Synes lyden var så veldig langt borte ift hva jeg er vant med, men etter noen uker på den måten skjønte jeg at det må være polstringen min som gjør det.
 
8+3.
Synes lyden var så veldig langt borte ift hva jeg er vant med, men etter noen uker på den måten skjønte jeg at det må være polstringen min som gjør det.

Ah. Du har litt ekstra på kroppen? :) Hva var din bmi når du ble gravid?
 
Unner deg så veldig at det skal gå fint denne gangen. Men det gjør det jo :) gøy å se på litt utstyr? Eller mest skummelt?
 
Samme problemet jeg har det. Min er 34,2 så er ikke så langt bak :(
det er en del kg da. Men kjipt uansett. Håper virkelig jeg kan få drahjelp til å gå ned en del av de ekstra i ettertid...
Unner deg så veldig at det skal gå fint denne gangen. Men det gjør det jo :) gøy å se på litt utstyr? Eller mest skummelt?
tusen takk!
Litt skummelt enda og føles ikke riktig å shoppe, men kan godt skrive lister over hva jeg vil ha og sånn..
 
det er en del kg da. Men kjipt uansett. Håper virkelig jeg kan få drahjelp til å gå ned en del av de ekstra i ettertid...

tusen takk!
Litt skummelt enda og føles ikke riktig å shoppe, men kan godt skrive lister over hva jeg vil ha og sånn..

Det er jeg sikker på at du vil klare :)
Kommer du til å dele magebilder her inne?
 
Det er jeg sikker på at du vil klare :)
Kommer du til å dele magebilder her inne?
Vet ikke. Får se etter hvert. Er ikke noe glad i bilder på åpent nett... Foreløpig er det bare pappaen og jeg som klarer se at det er noe "mer" der uansett...
 
Vet ikke. Får se etter hvert. Er ikke noe glad i bilder på åpent nett... Foreløpig er det bare pappaen og jeg som klarer se at det er noe "mer" der uansett...

Jeg ser den altså. Virkelig.
 
det er en del kg da. Men kjipt uansett. Håper virkelig jeg kan få drahjelp til å gå ned en del av de ekstra i ettertid...

tusen takk!
Litt skummelt enda og føles ikke riktig å shoppe, men kan godt skrive lister over hva jeg vil ha og sånn..
Skjønner godt det. Lister er fint, og fint å gå og kikke uten å shoppe.

Har også mange ekstra kg. Begynte på 39 i BMI dette svangerskapet. Har så langt lagt på meg ca 15 kg, så har mye som skal av etter fødsel- et langtidsprosjekt.
 
Skjønner godt det. Lister er fint, og fint å gå og kikke uten å shoppe.

Har også mange ekstra kg. Begynte på 39 i BMI dette svangerskapet. Har så langt lagt på meg ca 15 kg, så har mye som skal av etter fødsel- et langtidsprosjekt.
Har en liten drøm om mindre enn 10 kg opp nå, men vi får se. Håper formen bedrer seg utover sommeren og at det blir lettere å få beveget på seg etc.
Litt godt å ikke være alene om for høy start-BMI da...

Lister er kjekt. Og greit å vite hva som skal i hus etter hvert. Fremdeles litt vanskelig å tro det kan gå bra. Idag har babyen mest mulig romstert sånn at jeg ikke har kjent noe. Måtte til slutt finne frem doppleren og da rakk jeg knapt få satt den inntil før jeg hørte aktiviteten..
 
Har en liten drøm om mindre enn 10 kg opp nå, men vi får se. Håper formen bedrer seg utover sommeren og at det blir lettere å få beveget på seg etc.
Litt godt å ikke være alene om for høy start-BMI da...

Lister er kjekt. Og greit å vite hva som skal i hus etter hvert. Fremdeles litt vanskelig å tro det kan gå bra. Idag har babyen mest mulig romstert sånn at jeg ikke har kjent noe. Måtte til slutt finne frem doppleren og da rakk jeg knapt få satt den inntil før jeg hørte aktiviteten..

Det hadde jeg og, men så kom kvalmen og en del vann i kroppen. Vet at mye går av etter fødsel, men er jo fremdeles er langt stykke igjen til jeg trives. Vi får støtte hverandre i den jobben etterhvert :) er en liten trøst å ikke være alene om det ja.

Ikke rart det er vanskelig å tro på det med din erfaring. Håper du etterhvert får kost deg litt, selv om jeg vet at det er tøft. Så kult at du hører hjertelyden så fort.
 
Det hadde jeg og, men så kom kvalmen og en del vann i kroppen. Vet at mye går av etter fødsel, men er jo fremdeles er langt stykke igjen til jeg trives. Vi får støtte hverandre i den jobben etterhvert :) er en liten trøst å ikke være alene om det ja.

Ikke rart det er vanskelig å tro på det med din erfaring. Håper du etterhvert får kost deg litt, selv om jeg vet at det er tøft. Så kult at du hører hjertelyden så fort.
Kjekt med støtte og noen som skal/er gjennom det samme ja.
Får se hvordan det blir ift svangerskapet og økning. ned må man etterpå uansett. Langt igjen til mål.

Tusen takk. ikke alltid jeg får høre selve hjertelyden så lett, men aktiviteten og bevegelsene inni der kan høres veldig tydelig nå, kan ikke ha volumet på maks lenger.
 
Hvordan har det gått i dag?:)
 
14+4/15+1

Alt bra på UL. Føltes litt som bortkasta penger, men var forberedt på det ift tid etc og fikk ikke time noe annet privat sted på så kort varsel nå når alle skal ha fri.
Men alt var bra med babyen. CRL ca 9 cm, var ikke så lett å måle, men stemte greit ift alder. På maskinen var det 14+6.
Hørte hjertelyden, men fikk ikke noe tall.
Klarte ikke se tegn til noen gutt, men klarte ikke 100% se at det var jente heller. Lå på hodet og hadde det ganske bedagelig der og da føltes det som. Gynekologen sa det var fine spontan-bevegelser og vitalt foster. Så får stole på at alt er bra. Snaut fire uker til OUL...
 
Så bra at alt sto bra til med den lille :Heartred
 
Så bra alt er bra ❤️ Håper du klarer å senke skuldrene snart og klarer å kun nyte ❤️
 
Back
Topp