Eskimonikas håp

Akkurat det jeg mener.

de første seks ukene er jo unntakstilstand. Vi rakk ikke mye normalitet for å si det sånn. Er jo fremdeles i den unntakstilstanden...

vi har vekslende dager, men har nå hatt økedøgn sammenhengende fem dager. Holder på å bli sprø

Håper det snur snart. :Heartred

Tror de må legge av penger til å styrke psykisk helsetjenester etter den her krisa.
 
Som flere her i det siste har vi også fått oss en liten overraskelse.
Tok tydeligvis en XuperB og slo til på første EL etter fødsel

Vis vedlegget 304214
Fikk komme inn på UL rimelig kjapt og der var en liten skatt på 13mm, men hjerteaktivitet på 171.
Fikk beskjed om at jeg var over 7 uker så fikk slippe unna flere av de forferdelige første trimester-ukene.
Begynner komme meg av sjokket nå og håper alt går bra.

Fikk beskjed om å bruke albyl-e og progesteron denne gangen og så startet opp med det etter TUL (ift tidlige aborter). Skulle ikke trenge metformin og prednisolon.
For de som måtte huske arsenalet mitt fra prøvingen tidligere...

Tenk at lille babyen min skal få småsøsken....
Ett år siden idag... ❤️
Lillebror er over 5 måneder gammel
Ser lengtende etter maten vår, elsker puppen, gnager på alt, ruller begge veier og klarer sparke fra og komme fremover. Og er verdens blideste lille skatt. Forhåpentligvis begynner han ikke sove dårligere utover..
 
Ett år siden idag... ❤️
Lillebror er over 5 måneder gammel
Ser lengtende etter maten vår, elsker puppen, gnager på alt, ruller begge veier og klarer sparke fra og komme fremover. Og er verdens blideste lille skatt. Forhåpentligvis begynner han ikke sove dårligere utover..
Så herlig lillebror:happy: Tenk at han kom helt av seg selv:love7
 
Ett år siden idag... ❤️
Lillebror er over 5 måneder gammel
Ser lengtende etter maten vår, elsker puppen, gnager på alt, ruller begge veier og klarer sparke fra og komme fremover. Og er verdens blideste lille skatt. Forhåpentligvis begynner han ikke sove dårligere utover..
Det er så fantastisk ❤️
 
Tenk det❤️❤️ Godt å lese at alt står bra til❤️
 
Tenk det❤️❤️ Godt å lese at alt står bra til❤️
Ja, tenk det *rørt* tenk å få være en av dem med en overraskelse...
Hvordan går det med dere?
 
Så herlig, her er det lenge siden jeg har vært!! Måtte snike og lese litt om omstendighetene rundt lillebror. Veldig godt at det gikk uten prøving og at dere slapp mer misting osv. Fantastisk.

Her virker det som at tredjemann skulle være den enkleste å få til. Jeg er 17+0 i dag, spark i magen og rakk jo egebtlig ikke prøve før den satt .. veldig takknemlig for å få denne muligheten også! Det har vært en behagelig opplevelse så langt .
 
Så herlig, her er det lenge siden jeg har vært!! Måtte snike og lese litt om omstendighetene rundt lillebror. Veldig godt at det gikk uten prøving og at dere slapp mer misting osv. Fantastisk.

Her virker det som at tredjemann skulle være den enkleste å få til. Jeg er 17+0 i dag, spark i magen og rakk jo egebtlig ikke prøve før den satt .. veldig takknemlig for å få denne muligheten også! Det har vært en behagelig opplevelse så langt .
17 uker allerede ja! Du testa jo nettopp positivt.. ukene går alt for fort.
Nei, lillebror kom med et smell og har vel bare fortsatt i samme tempo siden. Mammaen henger ikke helt med kan du si. Dårlig kombo med corona-nedstenging, men å så heldig jeg er!
 
Ett år siden idag... ❤️
Lillebror er over 5 måneder gammel
Ser lengtende etter maten vår, elsker puppen, gnager på alt, ruller begge veier og klarer sparke fra og komme fremover. Og er verdens blideste lille skatt. Forhåpentligvis begynner han ikke sove dårligere utover..

Så herlig :Heartred
 
Back
Topp