Eskimonikas håp

14 uker! FANTASTISK! Jeg blir bare mer og mer glad på dine vegne for hver uke som går!
 
Ja, en dag av gangen er den beste måten å komme seg gjennom påkjenninger på. Uansett blir det bedre om en del måneder når babyen kommer ut. :)
Blir jo bedre for hver dag ift å tørre tro oddsen er på vår side. Vil ikke skryte av at det er energiboost med nyfødt i hus, men lykkerus er det. Lykke til på ul!
 
14 uker (eller 14+4)
Etter å ha vokst seg ut av både klovnefisken og matchbox-biler er babyen nå på størrelse med et lykketroll

IMG_6835.jpg
IMG_6836.jpg
IMG_6837.jpg

Begynner bli litt mer størrelse på h*n nå.
På lørdag var det masse aktivitet i magen, så langt bedre helg enn sist uke. Det er så rar, men deilig følelse. Og merkelig alle måtene man kan kjenne livstegn på.
Noen ganger lurer jeg på om det virkelig er det fordi det plutselig er noe annet jeg kjenner. Og noen ganger er det ikke tvil.
Igår kveld var det en gang h*n tydelig flyttet seg fra venstre til høyre og jeg lurte på om det var mulig kjenne på utsiden. Vanskelig å vite innimellom når man kjenner på innsiden...

Like tom for energi enda. Venter på svar fra gyn ift hvordan jeg skal gjøre det med metformin...
Kroppen er tung og sliten om dagen, har som mål å få til minst en halvtime aktivitet om dagen, enten tur ute eller tredemølle eller liknende. Bare noe.. men tror set må være når det ikke er noe annet på agendaen for det har jeg ikke energi til...
Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg trenger en ul til eller ikke. Er mest for nysgjerrigheten kjenner jeg...
 
Blir jo bedre for hver dag ift å tørre tro oddsen er på vår side. Vil ikke skryte av at det er energiboost med nyfødt i hus, men lykkerus er det. Lykke til på ul!

Nei, er nok ikke akkurat energiboost med en nyfødt, men da forsvinner i hvert fall en del av
hormonene som skaper svangerskapsplager.

Tusen takk! :)
 
Nei, er nok ikke akkurat energiboost med en nyfødt, men da forsvinner i hvert fall en del av
hormonene som skaper svangerskapsplager.

Tusen takk! :)
Jeg er ikke overvettes glad for barselhormoner, tar heller svangerskapshormoner, men det er positive og negative ting med alt. Kan leve med lite energi altså, er jo ikke for evig og kunne vært verre!
 
Herlighet, var ikke du nettopp 12 uker på vei da? Og nå nærmer du deg 15 uker med stormskritt? Hjelpes så fort tida går!

Nærmer seg jo OUL da jo. :D
 
Herlighet, var ikke du nettopp 12 uker på vei da? Og nå nærmer du deg 15 uker med stormskritt? Hjelpes så fort tida går!

Nærmer seg jo OUL da jo. :D
Er noe muffens med svangerskapet til Eskimonika. To uker i hennes svangerskap, er et par dager i mitt. [emoji23] Føles slik innimellom i hvert fall.
 
Last edited:
Gratulerer med lykketroll i magen, og 14 uker. :Heartred
Tusen takk
14 uker gitt, tiden flyr ❤️
Tusen takk
Føles ikke som tiden flyr altså, men gjør nok det om en drøy måned...
Herlighet, var ikke du nettopp 12 uker på vei da? Og nå nærmer du deg 15 uker med stormskritt? Hjelpes så fort tida går!

Nærmer seg jo OUL da jo. :D
Føles ikke som det går fort og 14 uker høres mye lenger ut enn jeg føler det altså. Ifølge JM som tok siste UL er jeg 15 uker til torsdag. Har vært gravid i hele år......
Er noe muffens med svangerskapet til Eskimonika. To uker i hennes svangerskap, er et par dager i mitt. [emoji23] Føles slik innimellom i hvert fall.
Haha, ikke første gangen jeg har hørt noe liknende altså, men føles ikke sånn.
 
Når er OUL? :)
 
Det er jo bra da :) Hvordan føler du deg nå?
Helt greit. Fremdeles energitom.
Babyen har vært ganske bedagelig idag, men kjente litt romstering da jeg var ute en kort tur før idag. Følte jeg fikk litt press mot magen da jeg vurderte om jeg skulle finne doppleren så tok det som tegn på at doppleren ikke var nødvendig. Hørte vel rytme på 150 igår eller forgårs. Tror det var forigårs jeg lytta sist...

Alt er vel egentlig som før. Jobber med å tørre tro det er sant og at det faktisk kan gå bra, titter så smått på utstyr etc...
 
Back
Topp