Eskimonikas håp

Du er en av de som fortjene å være neste nå ❤️❤️ Så mye strev og vonde aborter, unner jeg ingen å gå gjennom :(
Takk, kjære deg.
Utrolig hvor godt det gjør med litt empati og omsorg. Får ikke gjort noe fra eller til dessverre.Har over en måned til samtale hos gyn, liten tro på at jeg er gravid på ordentlig da. Fikk en liten knekk av å ha en syklus uten napp og så titte på mager som "snek" i køen...
 
Takk, kjære deg.
Utrolig hvor godt det gjør med litt empati og omsorg. Får ikke gjort noe fra eller til dessverre.Har over en måned til samtale hos gyn, liten tro på at jeg er gravid på ordentlig da. Fikk en liten knekk av å ha en syklus uten napp og så titte på mager som "snek" i køen...
Bare å få ut frustrasjon her ❤️ Vi er her for deg ❤️ Huff, ja, den er så lei. Fikk knekken selv i mai.. Prøvinga blir så altoppslukende og sorgen av å miste og ikke få til etterpå er tung. Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det med så mye kjemiske og aborter, men den "snikingen" kan virkelig svi (uansett hvor mye en unner andre å bli gravid) :(
 
Bare å få ut frustrasjon her ❤️ Vi er her for deg ❤️ Huff, ja, den er så lei. Fikk knekken selv i mai.. Prøvinga blir så altoppslukende og sorgen av å miste og ikke få til etterpå er tung. Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det med så mye kjemiske og aborter, men den "snikingen" kan virkelig svi (uansett hvor mye en unner andre å bli gravid) :(
Tusen takk.
Veldig greit å ha et sted å blåse ut og snakke med andre som forstår.
Unner jo ingen å slite sånn, og mange gravide er det null problem med. Bare finnes noen og noen ganger hvor det blir skikkelig sårt. Vondt å vite at vi bare er dager unna ett år siden jeg testet positivt med juni-17 spiren som ikke ble noe av.
 
Ja, nytter ikke påstå noe annet ihvertfall.
Fryktelig slitsomt å gå måned etter måned uten å komme i mål. Se andres mager og vite de begynte prøve lenge etter oss...

Fikk vite at et vennepar skal bli foreldre i mars idag.. Da vi var i bryllup i oktover i fjor var hun på pilla og han skulle ikke ha barn på lenge. Så med tanke på at de ble gravide i juni/juli så kan det neppe ha vært lang prøving (om de prøvde i det hele tatt).. Er så mange som har "sneket" i køen disse årene :(
 
Det gjør så vondt å lese at du føler det så tungt. Helt berettiget selvsagt... ønsker så høyt for deg [emoji173]
 
Takk!

Håper du også kommer etter med fine positive tester snart. :Heartred
Takk.
Håper det. Har bestilt nye tester idag så er ihvertfall klar for ny runde.
 
Fikk vite at et vennepar skal bli foreldre i mars idag.. Da vi var i bryllup i oktover i fjor var hun på pilla og han skulle ikke ha barn på lenge. Så med tanke på at de ble gravide i juni/juli så kan det neppe ha vært lang prøving (om de prøvde i det hele tatt).. Er så mange som har "sneket" i køen disse årene :(
Huff, det er så vondt.
Det er jo ikke det at man ikke unner folk det, det er bare den følelsen av at de sniker litt....
Skulle så ønske at dere lykkes snart, Victoria!
 
Det gjør så vondt å lese at du føler det så tungt. Helt berettiget selvsagt... ønsker så høyt for deg [emoji173]
Takk, kjære du.
Det går opp og ned. Har flere bedre dager for tiden og det vet jeg å sette pris på, men samtidig så er jeg ikke over-optimistisk på prøver-fronten. Men ikke er jeg klar for IVF og ikke er jeg klar for å gi opp så er litt limbo..
 
Ja jeg skjønner det altså, men heldigvis kan ingen ta fra en håpet ❤️
Nei og hadde håpet vært helt borte hadde vi vel knekt alle sammen. Mennesket er jo laget for å ha håp til siste slutt....
 
Takk, kjære du.
Det går opp og ned. Har flere bedre dager for tiden og det vet jeg å sette pris på, men samtidig så er jeg ikke over-optimistisk på prøver-fronten. Men ikke er jeg klar for IVF og ikke er jeg klar for å gi opp så er litt limbo..
Godt å høre :)
Forståelig at du ikke er veldig optimistisk, men at du fortsatt ikke har helt gitt opp håpet. Jeg håper i allefall med deg :)
 
Godt å høre :)
Forståelig at du ikke er veldig optimistisk, men at du fortsatt ikke har helt gitt opp håpet. Jeg håper i allefall med deg :)
Tusen takk.
Setter pris på det. Skulle jo så gjerne vært i mars-gruppa med deg enda. Kjipt å passere årsdagen ift juni-gruppa. Litt redd for en mørk høst kan du si.
 
Stor klem ❤️❤️
 
Håper høsten blir lysere enn du frykter. :Heartred Ha ei kjempefin helg!
 
Tusen takk.
Setter pris på det. Skulle jo så gjerne vært i mars-gruppa med deg enda. Kjipt å passere årsdagen ift juni-gruppa. Litt redd for en mørk høst kan du si.

Jeg liker ikke så godt å være i TG for mars uten deg, det må jeg innrømme... :sorry: Men jeg har virkelig troen på at du kommer til å havne i en annen termingruppe og rocke gruppa! De kommer til å være så heldige som får deg som en del av gjengen, det vet jeg alt om! Og vi skal komme oss igjennom høsten sammen, aldri så mørk den kan se ut til å komme til å bli. :Heartred
 
Back
Topp