Eskimonikas håp

❤️❤️

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sier de. Kanskje det er noe der for oss langvarige prøverne? Ikke vet jeg, men jeg håper både du og mange andre her inne sitter med en liten spire i magen før vi ramler inn i 2018 :)
 
❤️❤️
 
Ingen fortjener en sånn situasjon kjære deg:Heartred
Du er kjempesterk som fortsetter å prøve tross motgangen, og du fortjener virkelig en ordentlig spire snart!
Sender en stoooor klem!:love7
Takk, tiger min.
Jeg føler meg ikke sterk i det hele tatt. Bare ikke klar for å legge prøvingen på hylla uansett hvor lite tro jeg har på å komme i mål..
 
Ååh :( Den ser jeg, sitter med samme følelsen..
Ikke rart. Vet man bare må håpe og fortsette, men det er liksom begrenset hvor lenge man klarer hoste opp entusiasme.
 
❤️❤️

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sier de. Kanskje det er noe der for oss langvarige prøverne? Ikke vet jeg, men jeg håper både du og mange andre her inne sitter med en liten spire i magen før vi ramler inn i 2018 :)
Takk. Du er også i den gruppa, Victoria!
Begynner bare miste troen på det der. Mange klisjeer egentlig.
 
Takk. Du er også i den gruppa, Victoria!
Begynner bare miste troen på det der. Mange klisjeer egentlig.

Mister litt troen jeg også, spesielt etter drittsyklusen som var nå.. Men en dag skal vi sitte der med baby i magen vi også ❤️
 
Ikke rart. Vet man bare må håpe og fortsette, men det er liksom begrenset hvor lenge man klarer hoste opp entusiasme.
Det er helt sant. Sykt slitsom denne berg og dalbanen. Alt føles håpefullt ut rundt el og utover dpoland, så går man rett i bakken igjen når tanta kommer og ting ikke går som man ser for seg. Hadde man bare kunne gjort noe!
 
Mister litt troen jeg også, spesielt etter drittsyklusen som var nå.. Men en dag skal vi sitte der med baby i magen vi også ❤️
Det er så godt å se optimismen og håpet, Victoria!
Jammen godt vi ikke alle har dårlige dager samtidig!
 
Nei nei nei, hun har mange måneder igjen! Du blir gravid før det frøken :)
Godt du er optimist! Er da bare et halvt års tid igjen, rekker jo miste noen ganger før det med min fart...
 
Det er helt sant. Sykt slitsom denne berg og dalbanen. Alt føles håpefullt ut rundt el og utover dpoland, så går man rett i bakken igjen når tanta kommer og ting ikke går som man ser for seg. Hadde man bare kunne gjort noe!
Jepp.
Kan ikke skjønne hva mer det er å gjøre...
 
Nei nei, jeg har bare tyvstartet litt. Vi skal følges hele veien SAMMEN! :Heartred
Lov å håpe....
Mister egentlig motet litt mer for hver måned.
Følger deg i første omgang så får vi se hva mer verden har i vente for meg...
 
Syns det er så leit at du må oppleve dette gang på gang!
 
Back
Topp