Erfaring med Letrozol?

Hvordan er det med Letrozol og alkohol? Tr er sen, men kommer forpentligvis i løpet av neste uke. Vi er bedt til hyggelig lag på lørdag og jeg skal ta de fra dag 3-7.
Ødelegger jeg virkningen hvis jeg drikker alkohol til helgen?
 
Hvordan er det med Letrozol og alkohol? Tr er sen, men kommer forpentligvis i løpet av neste uke. Vi er bedt til hyggelig lag på lørdag og jeg skal ta de fra dag 3-7.
Ødelegger jeg virkningen hvis jeg drikker alkohol til helgen?
Neida. Bare kos deg du :)
 
Jeg fikk ikke eggløsning etter p-pille slutt. Etter 6mnd oppsøkte jeg hjelp. Ble satt på Provera i 3mnd først som gir blødning. Men de hjalp ikke. Deretter Letrozol kombinert med Provera. 1.mnd fikk jeg ikke eggløsning, 2.mnd gikk jeg på dobbel kur,da virket den, og jeg kunne kutte ut Provera. På 5.dobbelt Kur ble jeg gravid
 
Jeg fikk ikke eggløsning etter p-pille slutt. Etter 6mnd oppsøkte jeg hjelp. Ble satt på Provera i 3mnd først som gir blødning. Men de hjalp ikke. Deretter Letrozol kombinert med Provera. 1.mnd fikk jeg ikke eggløsning, 2.mnd gikk jeg på dobbel kur,da virket den, og jeg kunne kutte ut Provera. På 5.dobbelt Kur ble jeg gravid
hadde du pause imellom hver kur med letrozol ?
 
hadde du pause imellom hver kur med letrozol ?


Nei,skulle ikke ha noen pauser, men etter 4mnd valgte vi å ta en pause på 3mnd pga vi skulle gifte oss. Den første av de 3 pause mnd, fikk jeg eggløsning av meg selv. Etter de 3 pause mnd,startet jeg på Provera igjen for å få en blødning og deretter dobbel Letrozol kur fra dag 3-7. Da ble jeg gravid (ca 1 uke etter bryllupet)
 
Jeg er i gang med runde 2 nå (dobbel dose, som forrige gang). - skal ikke ta tabletter før cd5, og time hos gyn 11.12.
 
Jeg er i gang med runde 2 nå (dobbel dose, som forrige gang). - skal ikke ta tabletter før cd5, og time hos gyn 11.12.

Er det forskjell på når i syklusen man starter med tablettene når man tar dobbel dose kontra enkel? Jeg tar enkel og starter med de på cd3. Tar de da i 5 dager.
 
Er det forskjell på når i syklusen man starter med tablettene når man tar dobbel dose kontra enkel? Jeg tar enkel og starter med de på cd3. Tar de da i 5 dager.

Nei, ikke for min del. Hadde enkel sist mnd og dobbel denne.
 
Skal du forsøke dobbel?

Jeg har i dag startet på enkel igjen. Dette er 3. syklusen med det. Skal høre med legen om jeg kan forsøke dobbel neste syklus. Jeg får positive eggløsningstester med enkel dose, men kanskje ikke egget slipper...?
 
Jeg har i dag startet på enkel igjen. Dette er 3. syklusen med det. Skal høre med legen om jeg kan forsøke dobbel neste syklus. Jeg får positive eggløsningstester med enkel dose, men kanskje ikke egget slipper...?

Kan være. Det aner jeg ikke :p
 
Var det du som ønsket å gå over til dobbel, eller var det lege som avgjorde det?

Han sa at jeg kunne prøve enkel først, så dobbel hvis jeg ville :)
 
Ok så bra [emoji5] Hvor mange sykluser gikk du på enkel?

Jeg gikk en runde med enkel. Skulle egentlig gå to, men er ikke så tålmodig av meg gitt. Skulle helst vært gravid allerede ;) :p
 
Jeg sitter å venter på posetiv eggeløsningstester.
Di har blitt sterke og sterkere for hverdag, men i dag var det igjen en svak test, tror dere jeg har hatt eggeløsning?
Får ikke lastet opp bilde!
Har hatt sengekos annen hverdag ca:smiley-bounce012, og kommer til å ha det frammover, til neste gang vi skal til gyn. Håper virkerlig at letrozol funker for oss!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Er det forskjell på når i syklusen man starter med tablettene når man tar dobbel dose kontra enkel? Jeg tar enkel og starter med de på cd3. Tar de da i 5 dager.

Jeg begynte rett på dobbel kur første runde. Har inntrykk av at det er litt forskjellig hvilken CD gyn mener man bør begynne på (CD3-5), og om man får enkel eller dobbel kur første runde. Men 5 dager er det visst stort sett.

Tror de kan justere hvor tidlig man begynner hvis el kommer senere eller tidligere enn hensiktsmessig.
 
Back
Topp