Erfaring med Letrozol?

Jeg hadde el for 3 dager siden. Glemte jeg å få med. Har det noe med det å gjøre?

Det er trolig for tidlig for festesmerter, ikke sikkert det betyr noenting.

Vi er veldig flinke til å kjenne etter når vi temper, og har tendens til å tillegge helt vanlige ting, som kan ha helt andre årsaker, betydning.
Det kan altså være hva som helst (noe du har spist, tilfeldigheter), og ikke sikkert det er relevant. Men registrer det gjerne i appen, det er mulig å legge inn omtrent hva det skulle være.
 
Hei!

Vi har forsøkt på andremann i 1 år og skal nå få hjelp.
1. Svangerskap ble jeg gravid raskt.

Vi venter på innkallelse på utredning men har hørt at de ikke er like villige til å hjelpe par som allerede har et felles barn. Noen erfaringer med det?

Jeg fikk en pakke letrozol av en vikarlege og vurderer å starte på det ved neste syklus. Noen erfaring med det preparatet når man har stabil syklus med eggløsning? Er det dumt av oss å ta letrozol uten å dra på ultralyd?
 
Det er trolig for tidlig for festesmerter, ikke sikkert det betyr noenting.

Vi er veldig flinke til å kjenne etter når vi temper, og har tendens til å tillegge helt vanlige ting, som kan ha helt andre årsaker, betydning.
Det kan altså være hva som helst (noe du har spist, tilfeldigheter), og ikke sikkert det er relevant. Men registrer det gjerne i appen, det er mulig å legge inn omtrent hva det skulle være.
Fikk opp denne nå, men var en liten spire som klorte seg fast den perioden vi snakket om dette :) :p
 
Tester når jeg står opp om morgenen og i halv 7 tiden om ettermiddagen ca :) drikker minimalt før jeg tester om ettermiddagen :)
Jeg har også gitt opp strimmeltestene, så kjøpt inn fler a1 tester nå :) Gikk tom for de digitale i dag morges så blir ikke mer av de denne syklusen ;) Takk a1 test de siste 4 ettermiddagene, så tror jeg fint kan fortsette med disse og håpe at jeg snart får sterkere streker :) Men må si at jeg synes el begynner å bli sen denne pp..

Hei dette er kanskje et gammelt innlegg, men vil annbefale El testene fra komplettapotek.no helt fantastiske mye bedre enn A1
 
Er her noen som er 45 år eller eldre som har prøvd letrozol eller vet hvordan man kan øke sjansen for å bli gravid?
 
Jeg prøvde letrozol i 5 sykluser, uten hell.
Regelmessig mens/eggløsning.
Så nå blir det ivf.
 
Jeg bare lurer på om noen har erfaring med uteblitt EL med Letrozol?
Ble gravid med nr 1 etter 4 runder og Ovitrelle. Nå har jeg hatt 3 runder med Letrozol, har målt progesteron to ganger, og ingen av de kunne bekrefte EL til tross for Letrozol....
Har kroppen gått helt i vranglås? :pompus: :bored:
 
Jeg bare lurer på om noen har erfaring med uteblitt EL med Letrozol?
Ble gravid med nr 1 etter 4 runder og Ovitrelle. Nå har jeg hatt 3 runder med Letrozol, har målt progesteron to ganger, og ingen av de kunne bekrefte EL til tross for Letrozol....
Har kroppen gått helt i vranglås? :pompus: :bored:
Hei!
Jeg fikk ikke el første runde (enkel dose). Skal inn på mandag å ta blodprøve for å sjekke om dobbel dose gjorde susen.. jeg har mine tvil foreløpig, da jeg kun har hatt to dager med el-slim og deretter ingen form for symptomer på noen ting:grumpy:
 
Hei!
Jeg fikk ikke el første runde (enkel dose). Skal inn på mandag å ta blodprøve for å sjekke om dobbel dose gjorde susen.. jeg har mine tvil foreløpig, da jeg kun har hatt to dager med el-slim og deretter ingen form for symptomer på noen ting:grumpy:
Takk for svar! Hold meg gjerne oppdatert om du vil, jeg skal ha dobbel dose neste pp :)
Lykke til :Heartred
 
Noen av dere som har naturlig El og likevel brukt letrozol? Får det nå ifbm ivf og lurer på om jeg kan håpe på El tidligere enn vanlig? :woot:

Edit: så først nå hvor gammel denne tråden var
 
Last edited:
Noen av dere som har naturlig El og likevel brukt letrozol? Får det nå ifbm ivf og lurer på om jeg kan håpe på El tidligere enn vanlig? :woot:

Edit: så først nå hvor gammel denne tråden var
Jeg skal også ta Letrozol første PP nå og har EL av meg selv, men skal bruke den for å booste egget. I tillegg skal jeg sette otrivelle. Så blir spennende å se når EL kommer denne gangen.
 
Jeg skal også ta Letrozol første PP nå og har EL av meg selv, men skal bruke den for å booste egget. I tillegg skal jeg sette otrivelle. Så blir spennende å se når EL kommer denne gangen.
Blir spennende å se, syklusen min er vanligvis litt varierende(28-35dager) så jeg er spent på om jeg får El tidlig med dette opplegget. Og gruer meg til eggløsningssmerter, det har jeg vagt i minne at er ganske fælt uten hjelp :hilarious:
 
Blir spennende å se, syklusen min er vanligvis litt varierende(28-35dager) så jeg er spent på om jeg får El tidlig med dette opplegget. Og gruer meg til eggløsningssmerter, det har jeg vagt i minne at er ganske fælt uten hjelp :hilarious:
Jeg er på CD28 nå og ingen tegn til TR. Håper den kommer snart så jeg kan starte på Letrozol. Har tatt Letrozol før for leenge siden etter jeg slutta med p pilla etter 13 år og skulle sette i gang syklusen. Husker jeg sleit med skikkelig hodepine da. Så blir spennende og se. Har pleid og få EL rundt CD14-CD18 til vanlig.
 
Jeg er på CD28 nå og ingen tegn til TR. Håper den kommer snart så jeg kan starte på Letrozol. Har tatt Letrozol før for leenge siden etter jeg slutta med p pilla etter 13 år og skulle sette i gang syklusen. Husker jeg sleit med skikkelig hodepine da. Så blir spennende og se. Har pleid og få EL rundt CD14-CD18 til vanlig.
Får mensen i natt eller imorgen jeg :knegg: gått og kjent på det i hele dag!
Hodepine ja.. det er sikkert sykt praktisk i bhg for meg :dead:
 
Får mensen i natt eller imorgen jeg :knegg: gått og kjent på det i hele dag!
Hodepine ja.. det er sikkert sykt praktisk i bhg for meg :dead:
Ååh!! Jeg pleier og få endel murringer 1-2 dager før, men ikke alltid. Da vil vi nok være veldig likt i syklusen. Mulig jeg får den om 2-3 dager da. Vi får se.

Ja haha hodepine og masse hormoner. Haha. Det er helt sykt hva Letrozol gjør med kroppen.
 
Back
Topp