Erfaring med Letrozol?

Ja jeg tror jeg får gjøre det altså :) Ble brått usikker på om femar er 5 mg nå eller om de også er 2,5, så får nok bare ringe og få det oppklart :p Går du hver syklus, eller har du pause annenhver? :)
sjekket det for deg i felleskatalogen nå, femar har også 2,5 mg så da er det nok rett :D Jeg går annenhver syklus jeg, gyn mener det er hardt for slimhinnene og ta hver mnd. enn du ?
 
Åå, men da vet vi det! Takk :D
Bare hyggelig :D jeg tar annenhver syklus letrozol. gyn mente at det ikke var bra for slimhinnene å stå på letrozol hver syklus. men ser jo det er mange som bruker letrozol hver syklus. Hvordan gjør du det ?
 
Bare hyggelig :D jeg tar annenhver syklus letrozol. gyn mente at det ikke var bra for slimhinnene å stå på letrozol hver syklus. men ser jo det er mange som bruker letrozol hver syklus. Hvordan gjør du det ?
Blir annenhver her også, så får bare håpe jeg får el i pausemnd også :) Vet du om det har virkning i pausemnd også? Pergoen hadde det husker jeg :)
 
Blir annenhver her også, så får bare håpe jeg får el i pausemnd også :) Vet du om det har virkning i pausemnd også? Pergoen hadde det husker jeg :)

Har ikke eggløsning i pausemnd jeg iallefall, eller jeg har hatt det en gang. Og det var etter første runde med dobbel dose letrozol..o_O
 
Har ikke eggløsning i pausemnd jeg iallefall, eller jeg har hatt det en gang. Og det var etter første runde med dobbel dose letrozol..o_O
Så kjedelig da :( Jeg har bare hatt en eggløsning av meg selv etter fødsel, så er redd det blir sånn her også.. Hva er veien videre om letrozol ikke funker? :)
 
Så kjedelig da :( Jeg har bare hatt en eggløsning av meg selv etter fødsel, så er redd det blir sånn her også.. Hva er veien videre om letrozol ikke funker? :)

Nå har gyn akkurat ringt. Har ikke hatt eggløsning denne runden med dobbel dose letrozol. Så skal prøve en siste runde med letrozol neste syklus (uten pausemnd nå) og vist det ikke går da, så skal jeg inn til forsamtale til IVF etter sommerferien...
 
Så rart :( men kan jo hende du har misset den ja? Skal du ta blodprøve for å sjekke denne måneden? Krysser fingrene for at den har vært eller bare litt forsinket :Heartpink
Ja tanta kom forrige fredag, men blødde minimalt og kun i 3 dager. veldig rart, men men. Har begynt på tabletter som skal bygge opp livmorslimhinnen nå og skal på kontroll for å sjekke forholdene på mandag :)

Nå fikk jeg svar på blodprøver. Ingen eggløsning denne syklusen av dobbel dose. Så skal prøve en siste runde med letrozol nå uten pausemnd. Og inn til forsamtale til IVF etter sommerferien.
 
Nå har gyn akkurat ringt. Har ikke hatt eggløsning denne runden med dobbel dose letrozol. Så skal prøve en siste runde med letrozol neste syklus (uten pausemnd nå) og vist det ikke går da, så skal jeg inn til forsamtale til IVF etter sommerferien...
Åh, så teit da! Krysser alt for at det er den siste runden som skal til :) Men det er jo bra vi har ivf som siste utvei, selvom jeg kjenner jeg grøsser bare av tanken :p
 
Åh, så teit da! Krysser alt for at det er den siste runden som skal til :) Men det er jo bra vi har ivf som siste utvei, selvom jeg kjenner jeg grøsser bare av tanken :p
Ja hadde virkelig håpet at letrozol skulle hjelpe meg meeeen :( Dyrt er det også med IVF men må man så må man :)
 
Ja hadde virkelig håpet at letrozol skulle hjelpe meg meeeen :( Dyrt er det også med IVF men må man så må man :)
Håpet er heldigvis ikke over enda :) Ja det er det også, men det er jo heldigvis veldig verdt det om man lykkes :)
 
Jeg er gravid nå etter en runde med Letrozol :) så har trua [emoji106][emoji13]
 
Var til samtale for IVF og gynekologen der mente letrozol kunne overstimulere. Har lett grad av PCO, men normale sykluser med el de gangene jeg har testet og normal sykluslengde. Noen med erfaringer?
 
Hadde lange sykluser da jeg ikke hadde EL av meg selv hver måned.
Ok. Jeg har nemlig selv stabile sykluser og el, men ved ivf-innsett av fryst embryo i naturlig syklus var livmorshinna litt tynn, i motsetning til styrte sykluser hvor den var normal (sikkert pga medisinene tenkte jeg). Så er spent på om letrozol har noen effekt[emoji4]
 
Ok. Jeg har nemlig selv stabile sykluser og el, men ved ivf-innsett av fryst embryo i naturlig syklus var livmorshinna litt tynn, i motsetning til styrte sykluser hvor den var normal (sikkert pga medisinene tenkte jeg). Så er spent på om letrozol har noen effekt[emoji4]

Har ikke noe erfaring med at livmorshinnen er for tynn! Men krysser fingrene for at latrozol er løsningen for dere [emoji177]
 
Har ikke noe erfaring med at livmorshinnen er for tynn! Men krysser fingrene for at latrozol er løsningen for dere [emoji177]
Takk [emoji177] Og gratulerer så mye med graviditeten [emoji8]
 
Back
Topp