....en liten en til - kanskje?

CD 17 - pp2.

Dagens el-test var ikke veldig oppløftende. Enda svakere idag enn igår igjen. Og jeg hadde ikke tisset på 6 timer!! Kan faktisk se ut til jeg muligens ikke får el? Mulig kroppen ikke klarte å slippe egget? Det kan fortsatt skje altså, men jeg tviler [emoji13]
 
Det går veldig bra! [emoji4] Storkoser meg hjemme med lillegutt [emoji7] Han er hele 1 år neste måned [emoji33][emoji85]
Hvordan går det med deg? [emoji7]
Tiden flyr [emoji54] godt det går bra [emoji173] Du hadde jo en tøff start [emoji17] her er lillegutt straks 13 mnd og vi storkoser oss [emoji3]
 
Tiden flyr [emoji54] godt det går bra [emoji173] Du hadde jo en tøff start [emoji17] her er lillegutt straks 13 mnd og vi storkoser oss [emoji3]
Ja, starten var ganske så hard. Ikke akkurat noe man ser for seg, men nå er jeg 100% hjemme og slutter sakte, men sikkert med antidepressive [emoji1]
Herlig at dere koser dere [emoji173] Tiden flyr virkelig!
 
Ja, starten var ganske så hard. Ikke akkurat noe man ser for seg, men nå er jeg 100% hjemme og slutter sakte, men sikkert med antidepressive [emoji1]
Herlig at dere koser dere [emoji173] Tiden flyr virkelig!
Så utrolig godt å høre [emoji173] Du er sterk! Håper det klaffer snart for dere nå da og at spiren sitter [emoji173] Vi er mer enn nok fornøyd nå, men ønsker flere med tiden da [emoji4]
 
Så utrolig godt å høre [emoji173] Du er sterk! Håper det klaffer snart for dere nå da og at spiren sitter [emoji173] Vi er mer enn nok fornøyd nå, men ønsker flere med tiden da [emoji4]
Tusen takk for gode ord [emoji173]
Hadde vi vært yngre hadde vi nok ikke prøvd allerede, men jeg blir 30 neste år og fertiliteten blir ikke akkurat bedre med årene etter det [emoji13] Siden vi allerede har litt utfordringer på den fronten tenkte vi at vi kjører på. Ikke lett å vite om det blir utfordrende denne gangen også [emoji4]
Men jeg forstår dere veldig godt!
 
Tusen takk for gode ord [emoji173]
Hadde vi vært yngre hadde vi nok ikke prøvd allerede, men jeg blir 30 neste år og fertiliteten blir ikke akkurat bedre med årene etter det [emoji13] Siden vi allerede har litt utfordringer på den fronten tenkte vi at vi kjører på. Ikke lett å vite om det blir utfordrende denne gangen også [emoji4]
Men jeg forstår dere veldig godt!

Vi har jo 2 (3) [emoji4] ser den altså [emoji173] jeg er "bare" 27 nå [emoji13]
 
CD 18 - pp2

Har ikke tatt noen test enda. Ute på farten med lillegutt og mannen. Snart hjem. Og heldigvis sier bare jeg!! Jeg. Er. Så. KVALM [emoji85] Nesten så jeg har gulpet noen ganger i bilen. Og magen vrenger seg omtrent. Skjønner ikke helt hvorfor Mulig jeg er sulten, men det var en veldig reaksjon på sult som jeg ikke er vane med. Er i tillegg veldig "lightheaded" idag. Små svimmel og rar [emoji13]
Jeg tenker at HVIS el var rundt CD 10/11 så er jeg ikke mer enn 7-8 dpo idag, så tester er det for tidlig for. Jeg tviler veldig på det altså! Tiden vil vise. Jeg har ikke store troa på dagens el-test heller [emoji4]
 
Dagens el-test
e0ab22ccb7e61df4074385baf7ebd785.jpg

84adbdce194175b667cc069aa9e87b4f.jpg


Måtte ta den ut siden den ikke satt helt som den skulle [emoji1] Halve teststreken forsvant [emoji13]
Streken kom fort denne gangen. Mulig kroppen prøver igjen?
 
Denne testen ser veldig lovende ut altså [emoji3] jeg er så spent på dine vegne [emoji173]
Synes du det? Jeg er litt skeptisk enda [emoji13] Merker ingenting heller. I virkeligheten var den litt rar. Syntes teststreken var så ille mørk i fargen i forhold til kontrollstreken. Har ikke fått en slik før
Takk! [emoji173] Krysser fingrene litt nå [emoji4]
 
CD 19 - pp2.

Definitivt IKKE el i dag eller i morgen. El-testen var svakere igjen og jeg kjenner at nå gidder jeg ikke kaste bort flere tester. Eller, jeg har bare en igjen, men den får heller gå en annen gang.. Kjenner jeg er irritert!! Teite kropp [emoji19]

Formen er fortsatt dårlig. Blir som regel verre utover dagen. Går greit på morningen. Kvalm, uvel i magen, svimmel og ør i hodet. Det kan komme av at jeg er i ferd med å slutte på antidepressive faktisk. Nedtrappingssyndrom eller hva det kalles. Man kan oppleve ubehag ved det. Gøy er det i alle fall ikke!!!!

Mannen er fortsatt hellig overbevist om at jeg bærer på et lite frø, men jeg tviler.. Han maste om en g.test før han dro på jobb så jeg ga han det. Han påsto at han skimtet en svak strek, men jeg ser ingenting [emoji13]

3ad1e8e581846872422a8261feb90193.jpg

55e19310309dc7d0234f6bdf95be0453.jpg


09c76543e3a246982b4f2741d81b111d.jpg


Om det er noe tviler jeg på at det er annet enn skygge [emoji13]

Jaja, letrozol! Thanks for NOTHING!!!!! [emoji19] Bare en haug med ufine bivirkninger og ingen(?) belønning... Dobbel dose går jeg nok ikke på. GAH, akkurat nå savner jeg pergo!
 
Last edited:
Sender deg en god klem :Heartred

Syns jeg ser en strek på testen altså ;)
 
Back
Topp