....en liten en til - kanskje?

CD 21 forts.

Dagen idag har ikke vært super kul. Har gråte en del og vil egentlig bare sove. Formen på dagen var fin, men nå er jeg dårlig igjen [emoji85] Ligger rett ut på sofaen og prøver å ikke spy. Ble verre når jeg leste og skikkelig svimmel. Lillegutt sover, heldigvis [emoji170]

Håper jeg begynner å blø snart slik at formen kan bli bedre og vi kan begynne på nytt [emoji4]
Kjedelig når formen er så dårlig og det ikke er noen der inne som forårsaker det [emoji13]
Mannen prøver å være snill og trøstende. "kanskje det var tvillinger og den ene falt ifra, men den andre overlever og vi bare må vente litt til før den klarer å gi fra seg livstegn om at den fortsatt er der". Han er god da [emoji173] Det er mer a fools hope, men veldig nydelig tanke [emoji7]
 
Ånei [emoji17][emoji173]️ Det var skikkelig trist faktisk [emoji45]

Sender deg en goklem [emoji173]️ Høred ut som du er med godt mot da, og har en god plan for de neste ukene [emoji16] Lykke til [emoji8][emoji1376]
 
Ååh så trist :( En god klem sendes din vei ❤️ Du får bli med meg til april da som et fint plaster på såret ❤️
 
Ånei [emoji17][emoji173]️ Det var skikkelig trist faktisk [emoji45]

Sender deg en goklem [emoji173]️ Høred ut som du er med godt mot da, og har en god plan for de neste ukene [emoji16] Lykke til [emoji8][emoji1376]

Tusen takk [emoji173][emoji8]

Ja, det går overraskende greit. Hvertfall idag [emoji4] Formen er opp og ned, men jeg tenker ikke så mye på det. Mulig fordi jeg ikke har begynt å blø enda [emoji13]
Greit med en plan følte jeg [emoji4] Det hjelper veldig på hodet i alle fall [emoji4]
 
Ååh så trist :( En god klem sendes din vei [emoji173]️ Du får bli med meg til april da som et fint plaster på såret [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]
Jaaa, jeg blir gjerne med deg til april [emoji7] Veldig vakkert plaster på såret hadde det vært [emoji7]
 
CD 22 - pp2 - 11 dpo.

Jeg anser meg selv som 11 dpo idag. Det kan stemme med når jeg antar at EL var [emoji4] Det gjør det litt lettere å holde humøret oppe når det ikke er så mange dagene igjen til jeg i utgangspunktet skal begynne å blø!

Formen er.... dårlig!! Det kommer og går, men jeg er alltid slapp og ør i hodet. Så kommer kvalmen som en bølge [emoji305] og svimmelheten.. Det er så rart [emoji85] Mulig det er for mye hormoner for kroppen min å takle om dagen [emoji13] Begynner jeg så mye som å spotte innen søndag/mandag så ryker det en a1 test. Har en liggende. Det skal et mirakel til for at det er noe frø som gjør meg dårlig [emoji4]
Prøvde meg på en trilletur med lillegutt istad. Jeg angret etter 50 meter, men klarte da å få lagt inn 3 km for hans del. Han elsker å være ute, det gjør forøvrig jeg også [emoji4] Nå ligger vi i sengen. Han sover, jeg prøver å få roet ned kvalmen [emoji23]
Ikveld blir det sofaen! Og forhåpentligvis får jeg strikket litt på teppet jeg lager. Det er manko på baby tepper på Kalnes sykehus. Er en dame som ba om hjelp på Facebook og hun skal ta med alle teppene hun får inn til sykehuset etter 1.august [emoji4] Spørs nok om jeg får gjort det ferdig innen 1.august, men jeg skal virkelig prøve!!
 
CD 23 - pp2 - 12 dpo.

Ingen tvil om at tanta kommer nei. Begynner å få takvise smerter i korsryggen og i livmoren. Utfloden min har økt betraktelig og jeg stapper i meg alt jeg kommer over av karbohydrater [emoji15]
 
CD 24 - pp2 - 13 dpo.

Hellige moder jord! Disse smertene jeg har i korsryggen nå minner veldig om modningsriene jeg hadde med lillegutt [emoji85] Jeg har våknet flere ganger i natt av smertene. Det er uvanlig for meg ved vanlig mens! Ja, jeg har mye smerter og ganske så drøye til tider, men dette er helt annerledes.. Håper jeg ser rosa på papiret i løpet av dagen!
 
CD 25 - pp2 - 14 dpo (?)

Ingen mens. Ingen spotting. Ingen kramper lenger. Ingenting. Kun dårlig form (enda!!!!!) og en cravings på karbohydrater [emoji85] Får jo så mye vann i kroppen så vekta går oppover, i tillegg er jeg i lite fysisk aktivitet pga formen... [emoji85] Ingenting frister annet enn pannekaker liksom [emoji52][emoji29] Kommer til å rulle snart [emoji23]

Tok en ny CB+ idag. Søren ass, jeg er like klok. Hva som skjer med kroppen min??!!
Fra å få svake streker, til blanke tester og nå er vi tilbake på svake tester igjen...? Jeg trengte ikke myse engang for å se streken og den ser blå ut, men den kunne jo vært sterkere [emoji19] Kan være en skygge like så godt. Har en CB+ til liggende. Får prøve å holde meg til torsdag. Har ikke tanta kommet innen den tid og testen forsatt er umulig å tyde får det bli en tur til gyn.

Legger ved bilde

bce2f7cf68014416a108403bfbbe71d1.jpg

b277f01004022b1f5392ee099f130fd0.jpg
 
CD 26 - pp2 - xx dpo(?)

Fortsatt ingen tante. Ingenting [emoji85] Så da ble det ny test.
aca75b2bf0ca54ca7e4e0c65b6549baf.jpg


Jeg sitter og ser på et kryss. Jeg innbiller meg at det er blått, men hvordan kan det være mulig?? [emoji85] Hadde jeg vært f.eks 10 dpo idag og fått en slik test hadde jeg vært glad! Nå er jeg bare frustrert og forvirret [emoji53]
 
CD 26 - pp2 - xx dpo(?)

Fortsatt ingen tante. Ingenting [emoji85] Så da ble det ny test.
aca75b2bf0ca54ca7e4e0c65b6549baf.jpg


Jeg sitter og ser på et kryss. Jeg innbiller meg at det er blått, men hvordan kan det være mulig?? [emoji85] Hadde jeg vært f.eks 10 dpo idag og fått en slik test hadde jeg vært glad! Nå er jeg bare frustrert og forvirret [emoji53]

Det er jo uten tvil blå strek der [emoji170] Men skjønner du er litt forvirret ja.. Det sikreste er kanskje å få målt HCG hos legen å se om den stiger som den skal? UL ser man vel ingenting på så tidlig uansett?
 
Det er jo uten tvil blå strek der [emoji170] Men skjønner du er litt forvirret ja.. Det sikreste er kanskje å få målt HCG hos legen å se om den stiger som den skal? UL ser man vel ingenting på så tidlig uansett?
Ja, det er det! Er det ikke? Legen min tar ikke blodprøver for å sjekke slikt. Har irritert meg før over det. Og UL er det jo, som du sier, for tidlig for. Svangerskap utenfor livmoren kan jo gi variable tester, men jeg blør ikke eller noe. Mulig el var senere enn antatt og at jeg enten gikk glipp av toppen eller ikke fikk positiv test..? Herregud, for en mølje [emoji23]
 
Back
Topp