....en liten en til - kanskje?

Nyt helgen ja ❤️ Og måtte det bli spire ❤️
 
Nyt helgen med familien [emoji173]️

Nyt helgen ja [emoji173]️ Og måtte det bli spire [emoji173]️
Tusen takk, jenter [emoji173] Vi kosa oss skikkelig!! [emoji7][emoji7] Ble lite søvn på meg og lillegutt, men jeg fikk en liten dupp i bilen på veien hjem så det gikk bra [emoji16] Lot mannen sove slik at han kunne være uthvilt til veien hjem. Men det var skikkelig koselig! Og det gjorde underverk for både parforholdet og humøret generelt [emoji1]
 
CD 11 - pp2

Vi kosa oss skikkelig i helgen! Var så deilig å komme seg bort litt [emoji7] Ble litt lite søvn på lillegutt og meg, men det gikk bra. Han var i knall humør hele lørdagen og søndagen til vi kom hjem! Nydelig vær fikk vi på lørdagen og søndagen var det overskyet, passe biltur vær [emoji4] Gjorde underverk for parforholdet og alle tre virker i mye bedre humør generelt. Mini var skikkelig sliten på kvelden igår da så det ble tidlig kvelden, men det var ikke rart [emoji1]

Ellers viser kroppen tegn til å jobbe med el [emoji33] Det er tidlig!! Tok en test igår og den var ganske sterk til å være så tidlig i syklusen, og i tillegg på utvannet urin på kvelden!
Slik så den ut:
253e493e7fddf2f6234ce4e4a597c6ad.jpg


Jeg kjenner at det jobbes på venstresiden, for å si det sånn. Og jeg har allerede begynt å få fruktbar utflod [emoji33] Spent på om jeg kan få el tidlig denne gangen! Vi har i alle fall begynt med aksjene [emoji1]
 
CD 11 - pp2

Vi kosa oss skikkelig i helgen! Var så deilig å komme seg bort litt [emoji7] Ble litt lite søvn på lillegutt og meg, men det gikk bra. Han var i knall humør hele lørdagen og søndagen til vi kom hjem! Nydelig vær fikk vi på lørdagen og søndagen var det overskyet, passe biltur vær [emoji4] Gjorde underverk for parforholdet og alle tre virker i mye bedre humør generelt. Mini var skikkelig sliten på kvelden igår da så det ble tidlig kvelden, men det var ikke rart [emoji1]

Ellers viser kroppen tegn til å jobbe med el [emoji33] Det er tidlig!! Tok en test igår og den var ganske sterk til å være så tidlig i syklusen, og i tillegg på utvannet urin på kvelden!
Slik så den ut:
253e493e7fddf2f6234ce4e4a597c6ad.jpg


Jeg kjenner at det jobbes på venstresiden, for å si det sånn. Og jeg har allerede begynt å få fruktbar utflod [emoji33] Spent på om jeg kan få el tidlig denne gangen! Vi har i alle fall begynt med aksjene [emoji1]

Heia kroppen, og heia el! Tydelig at det er noe på gang nå ja :D
 
Så bra at dere har hatt en fin helg:happy:
Ser ut til at el er rett rundt hjørnet, ja, så det er vel bare å hoppe til køys ;) Lykke til :D
 
Heia kroppen, og heia el! Tydelig at det er noe på gang nå ja :D
Ja, den var ganske sterk til å være utvannet [emoji1] Igår var den svak igjen da, men sånn er det jo [emoji4] Håper på positiv test snart. Ingen tvil om at kroppen jobber hvertfall! [emoji1]
 
Så bra at dere har hatt en fin helg:happy:
Ser ut til at el er rett rundt hjørnet, ja, så det er vel bare å hoppe til køys ;) Lykke til :D
Tusen takk [emoji1] Jeg håper el er rett rundt hjørnet. Testen igår var svakere igjen, men sånn er det jo. Fortsatt tidlig [emoji1]
 
CD 12 - pp2

Litt usikker på hva kroppen driver med nå [emoji53] Jeg har plutselig tørket helt opp der nede? Det går jo i bølger og jeg er ikke mer enn på dag 12 i syklusen, men det var liksom så ille tørt [emoji23] Jaja, jeg vil vel tro at det kommer seg utover dagen [emoji4]
Testen igår var svakere igjen. Tok to stk, en på dagen og en på kvelden, men det var ikke så stor forskjell på de. El venter litt til, men det går bra. Forventer det ikke før rundt CD 18 eller noe uansett. Alt før er bare en bonus [emoji4] Bestilte nye el-tester igår også så jeg ikke går tom.

Ellers nyter jeg solrike dager med lillegutt! Vi koser oss mye ute, går lange turer og utforsker masse rart [emoji170]
 
Krysser fingrene for at EL dukker opp ila de neste 6 dagene [emoji3] Herlig å kunne kose seg I det nydelig været om dagen med lille gutt [emoji173]
 
Krysser fingrene for at EL dukker opp ila de neste 6 dagene [emoji3] Herlig å kunne kose seg I det nydelig været om dagen med lille gutt [emoji173]

Tusen takk [emoji173] Vi håper på det! [emoji4] Krysser fingrene for at det holder med en enkel kur med letrozol!
Det er helt nydelig. Istad begynte det å tordne, da lå vi i sengen sammen og hørte på buldringen og regnet som slo mot ruta [emoji7] Øyeblikk verdt å ta vare på!
 
CD 13 - pp2.

Gårsdagens el-test var ikke mye å skryte av [emoji13] Veldig svak, men det var litt forventet egentlig.
Slik så den ut:
2cd1966aba806d135bd236f3483ef2ce.jpg


Vet ikke om jeg gidder å svi av en idag. Jeg får se [emoji4]

Det jobbes nå på begge sider der nede og jeg fniser litt av det. Skrekken er å få tvillinger liksom [emoji13] Hvertfall med en i hus allerede. Vi hadde klart det, men helst ikke!

Lillegutt er i skikkelig sutrete humør idag. Kjempe gøy. Tøyer alt av grenser, gråter når han får nei og holder på. Heldigvis kommer pappa hjem tidligere idag! [emoji111]Idag kjenner jeg at det er helt greit [emoji13]
 
CD 15 - pp2.

Dagens el-test er litt bedre igjen [emoji4]
e401eca8465d78728dd6ebdfba467e49.jpg


Håper på positiv test rundt CD 18 [emoji4] Når jeg gikk på pergo fikk jeg sammenbrudd rundt denne tiden. Aldri i verden om jeg ville få el og det var ikke meningen at vi skulle få barn! CD 18 fikk jeg positiv el-test [emoji13] Håper på samme lykken for jeg kjenner vel kanskje litt på en håpløshet igjen, enda det bare er teit [emoji87] Jeg trengte bare den ene kuren med dobbel pergo for å få lillegutt. Jeg ønsker å slippe flere hormonkurer enn denne!!
 
CD 16 - pp2.

Har ikke tatt noen el-test hittil idag. Får holde meg en stund til.

Igår kveld fikk jeg skikkelig kalde føtter for å få en til. Jeg var helt NEI på enda en og tenkte at det aldri i verden vil gå. Mannen og jeg kranglet, skikkelig. Ikke om barn, men annet. Vi la oss som uvenner, noe vi aldri pleier å gjøre. Hvordan vil forholdet vårt fungere om vi får en til? Det var en skikkelig omstilling å gå fra bare oss til tre [emoji85] Nå prøver vi på å bli fire?! Innimellom lurer jeg på om vi har hodene våre på rett sted [emoji13]
Jeg har sagt nei til å prøve slik at termin blir på sommeren. Vet jeg har skrevet det før, men nå er det virkelig nei nei [emoji23] Høygravid på sommeren en gang til? Absolutt ikke! Hadde vi prøvd på førstemann hadde jeg taklet det, men ikke med et søsken. Jeg skal være såpass "frekk" å ta meg friheten til å la prøvingen foregå fra januar til max juli. Klaffer det ikke får det nesten bare være! Lengselen etter en lille brøster er ikke så stort (enda) [emoji4]

Jeg lurer forøvrig på om det begynner å komme litt el-slim Merker at det nesten renner litt der nede, og jeg lekker ikke [emoji13]
Jeg er forøvrig også helt anti-kjøtt! Det var jeg gjennom nesten hele svangerskapet med lillegutt også. Mannen tror jeg allerede er gravid, men det kan jeg ikke være. Da må el har vært rundt CD 10/11 i så fall. Altfor tidlig for min kropp [emoji23] Spesielt siden jeg var ferdig med å blø på, hva da? CD 7? 8? [emoji13]

Spent på el-testen senere!
 
CD 16 fort.

Dagens el-test innen tidsfrist:
a0aac356735aefbc33360a756450fa46.jpg

Og etter tidsfrist:
485051ea8a70cc7ee7c2c59377658cc2.jpg


Kan se ut til at noe er i gjære hvertfall [emoji4]

Jeg tok også g-test siden mannen min er SÅ sikker på at jeg er gravid [emoji13] Vel, det er en veldig tydelig strek på testen jeg tok. Trenger ikke myse engang i virkeligheten, men vanskelig å få med på bildet. Jeg tror det er skygge, men legger med bilde bare for gøy [emoji1]
Bildet er tatt etter tidsfrist da, rakk ikke før!
d8371113044c7e97a827c8fd728fcbd3.jpg

f970726b2a3876515d6322c6d874cd7f.jpg


Som sagt, så og si usynlig på bildene [emoji13]

Lurer på om jeg skal begynne på Albyl-e også Bedre å begynne nå før el enn etter. Kanskje?
 
Back
Topp