En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Så gøy st du kjenner liv! Det er så fin følelse :love017
Ang. Termin så vil de skrive det lå helsekosten ditt på oul, og det er jo ikke såå lenge til! Men trodde kanskje terminen ikke skulle endres ved ivf?:scratch
 
Uke 16 (16+1) mest sannsynlig 16+4 :Heartbigred :flower
2. trimester
Har nå skjønt hvorfor det muligens er to forskjellige datoer. Jordmor fikk samme lengde som baby målte til, og fortalte at det er to forskjellige måter og regne på. Så nå er jeg litt usikker. Kanskje sende en melding til Porsgrunn for å høre hvem termindato de har satt på meg?

Baby
Vis vedlegget 426842
Lille gutt er nå like stor som en pære. Han er nå ca 16 cm lang. :Heartblue Og nå kjenner jeg han inni der. Ganske så ofte. Små leamus inni magen. Samme sted, så det er ganske tydelig. Det er altså en så herlig følelse!

Formen
Fortsatt trøtt, og bekken som krangler ganske mye. Men ellers føler jeg meg fin!

Symptomer
Ligamentsmerter som tar skikkelig tak når jeg nyser :laughing002 det er sann verbalt Au!
Bekkenløsning?
Mye blodårer på puppene, og både mage og pupper kløøøøør!

Innkjøp
Har kjøpt twistshake badekar:happy:
Tynn dyne til vogn
Kjøpt litt kles pakker på nett :Heartblue

Mage
Magen har blitt litt større. Elsker å vise den frem!

Navn
Vi har fortsatt et navn. Kaller lille gutt i magen det alt, mulig vi ikke blir å bytte nå?

Kjønn
Gutt :Heartblue


Milepæler
10/1-24 - otul❤️
24/1-24 - jordmor time
2. trimester
Kjenne liv

21/2-24 - OUL
21/3-24 - jordmor time.
Koselig å høre fra deg! Må være helt magisk å kjenne liv! :Heartred
 
Så gøy st du kjenner liv! Det er så fin følelse :love017
Ang. Termin så vil de skrive det lå helsekosten ditt på oul, og det er jo ikke såå lenge til! Men trodde kanskje terminen ikke skulle endres ved ivf?:scratch
Nei. Den skal ikke endres. Men jeg har liksom ikke fått en termin av Porsgrunn. Så jeg skjønner liksom ikke noe. Både jordmor, lege og jordmor på sykehuset spurte meg når termin var. Og da er det litt vanskelig da. Når min utregnede termin er annerledes enn dems :laughing002
 
Nei. Den skal ikke endres. Men jeg har liksom ikke fått en termin av Porsgrunn. Så jeg skjønner liksom ikke noe. Både jordmor, lege og jordmor på sykehuset spurte meg når termin var. Og da er det litt vanskelig da. Når min utregnede termin er annerledes enn dems :laughing002

Åhh! Så rart! Da hadde jeg lett sendt en melding :shy: kjekt å ha noe å forholde seg til:D
 
Åhh! Så rart! Da hadde jeg lett sendt en melding :shy: kjekt å ha noe å forholde seg til:D
Ja. Gjorde det nå. For ved første ultralyd i uke 8, hadde jeg regnet med ivf kalkulator at jeg var 8+0, men da hadde gynekologen fått beskjed om at jeg var 8+2 eller 8+3.. Så når jordmor og sann spør meg nå så er jeg sann. Jeg har regnet termin til 18 juli, og hvis de er to dager før i regningen må jo det være 16 juli? Også når jordmor brukte det «hjulet» jeg ikke husker hva heter forrige uke, så var jeg tenkt at jeg var 15+2, men hun regnet ut 15+5. så ja. Er jo ikke så farlig. For er jo bare noen dager. Men med tanke på at man kan gå over og igangsettelse osv er det kanskje greit å ha en dato og forholde seg til :oops: Jeg sendte de en melding nå for å høre om de har notert en termindato på meg :laughing002
 
Ja. Gjorde det nå. For ved første ultralyd i uke 8, hadde jeg regnet med ivf kalkulator at jeg var 8+0, men da hadde gynekologen fått beskjed om at jeg var 8+2 eller 8+3.. Så når jordmor og sann spør meg nå så er jeg sann. Jeg har regnet termin til 18 juli, og hvis de er to dager før i regningen må jo det være 16 juli? Også når jordmor brukte det «hjulet» jeg ikke husker hva heter forrige uke, så var jeg tenkt at jeg var 15+2, men hun regnet ut 15+5. så ja. Er jo ikke så farlig. For er jo bare noen dager. Men med tanke på at man kan gå over og igangsettelse osv er det kanskje greit å ha en dato og forholde seg til :oops: Jeg sendte de en melding nå for å høre om de har notert en termindato på meg :laughing002

Ja, er jo "bare" noen dager, men greit å vite hva en kan forvente seg rundt den tiden! Lille kommer når den kommer, men vil jo likevel bare ha en dato å si når folk spør :shy: så bra du sendte en melding! får dele om de har notert seg dato på deg :love017
 
Ja, er jo "bare" noen dager, men greit å vite hva en kan forvente seg rundt den tiden! Lille kommer når den kommer, men vil jo likevel bare ha en dato å si når folk spør :shy: så bra du sendte en melding! får dele om de har notert seg dato på deg :love017
Ja. Er liksom greit å bare ha en dato. Ikke 2,3 forskjellige :laughing002 Ja. Håper de svarer i morgen!
 
Vi hadde navn bestemt da vi fikk vite kjønn, kom ikke på tale å endre.
 
Da har jeg fått min endelige termindato av Porsgrunn. Det hadde notert 17/7, så da blir vel den stående :Heartbigred

Kjekt du fikk svar!
St. Olavs pleier heller ikke "gi" noe termin, men jeg vet jo at jeg ved innsett av 5-dagers egg, er 2+5 på vei i teorien, også har jeg bare nektet leger/jm å vike fra den. :hilarious:
 
Kjekt du fikk svar!
St. Olavs pleier heller ikke "gi" noe termin, men jeg vet jo at jeg ved innsett av 5-dagers egg, er 2+5 på vei i teorien, også har jeg bare nektet leger/jm å vike fra den. :hilarious:
Stolav endrer jo også termin ved oul selv om det er ivf såvidt jeg har forstått :whacky011
 
Stolav endrer jo også termin ved oul selv om det er ivf såvidt jeg har forstått :whacky011

Ah, jeg har ikke gått hele løpet der, jeg har bare tatt ivf der, og så reist hjem :p

Men har jo uansett bare vært snakk om max 3 dager.
 
Kjekt du fikk svar!
St. Olavs pleier heller ikke "gi" noe termin, men jeg vet jo at jeg ved innsett av 5-dagers egg, er 2+5 på vei i teorien, også har jeg bare nektet leger/jm å vike fra den. :hilarious:
Stolav endrer jo også termin ved oul selv om det er ivf såvidt jeg har forstått :whacky011
Så rart noen endrer og ikke? Fikk beskjed av både jordmor og sykehuset at de ikke endrer ved ivf :bag:
 
Så rart noen endrer og ikke? Fikk beskjed av både jordmor og sykehuset at de ikke endrer ved ivf :bag:
Ja vet du at det er et mysterie hvem man møter på :hilarious: husker legen min da jeg gikk med mini aldri engang hadde hørt at termin var fastsatt ved ivf, så hun måtte sjekke retningslinjer
 
Ja vet du at det er et mysterie hvem man møter på :hilarious: husker legen min da jeg gikk med mini aldri engang hadde hørt at termin var fastsatt ved ivf, så hun måtte sjekke retningslinjer
Haha. Er jo helt håpløst :laughing002 Burde liksom ikke vært så vanskelig. Men tydeligvis
 
Back
Topp