En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Så rart noen endrer og ikke? Fikk beskjed av både jordmor og sykehuset at de ikke endrer ved ivf :bag:

Jeg har i alle fall nektet å bli satt bakover, for jeg er jo livredd for å gå maks overtid. :p men det er bare i 1 av 4 svangerskap jeg har gått over termin i det hele tatt.
 
Uke 19 (19+0)

2. trimester
Ivf termin: 17.juli ❤️

Baby
Lille er nå ca 22 cm langt, har vist blitt en råtass på karate. Noe jeg merker veldig godt!
Jeg kjenner han med en gang jeg sitter ned, både på innsiden av magen, på utsiden og jeg kan til og med se det noen ganger.
Jeg kjenner at han sakte snur seg med ryggen utover, på høyre side. Da blir det helt stein hardt på høyre side(alltid høyre) og helt mykt på venstre. Magen blir også helt skeiv. Så en veldig aktiv krabat ja! ❤️

Formen
Fortsatt trøtt, og bekken som krangler ganske mye. Men ellers føler jeg meg fin!
Endelig skal jeg begynne å jobbe 60% istedenfor 100%
Kroppen min takker meg!

Symptomer
Ligamentsmerter som tar skikkelig tak når jeg nyser det er sann verbalt Au!
Bekkenløsning?
Mye blodårer på puppene, og både mage og pupper kløøøøør!

Innkjøp
Har kjøpt twistshake badekar:happy:
Tynn dyne til vogn
Kjøpt litt kles pakker på nett :Heartblue
Bedside crib
Uro
Sengetøy
Tepper
Har kjøpt endel. Nå må vi snart kjøpe stellebord, og det er bare fordi jeg må ha et sted å legge alle klærne :laughing002

Mage
Magen har blitt litt større. Elsker å vise den frem!
IMG_3979.jpeg
Dette er morgen, den er mye større når maten legger seg på toppen :laughing002

Navn
Nå har han et navn :Heartblue

Kjønn
Gutt :Heartblue Har tenkt mye den siste uka, tenk om jordmor sier sann på OUL på onsdag, her ligger det ei lita jente.
Da dør jeg :laughing002


Milepæler
10/1-24 - otul❤️
24/1-24 - jordmor time
2. trimester
Kjenne liv

21/2-24 - OUL
21/3-24 - jordmor time.
 
Uke 19 (19+0)

2. trimester
Ivf termin: 17.juli ❤️

Baby
Lille er nå ca 22 cm langt, har vist blitt en råtass på karate. Noe jeg merker veldig godt!
Jeg kjenner han med en gang jeg sitter ned, både på innsiden av magen, på utsiden og jeg kan til og med se det noen ganger.
Jeg kjenner at han sakte snur seg med ryggen utover, på høyre side. Da blir det helt stein hardt på høyre side(alltid høyre) og helt mykt på venstre. Magen blir også helt skeiv. Så en veldig aktiv krabat ja! ❤️

Formen
Fortsatt trøtt, og bekken som krangler ganske mye. Men ellers føler jeg meg fin!
Endelig skal jeg begynne å jobbe 60% istedenfor 100%
Kroppen min takker meg!

Symptomer
Ligamentsmerter som tar skikkelig tak når jeg nyser det er sann verbalt Au!
Bekkenløsning?
Mye blodårer på puppene, og både mage og pupper kløøøøør!

Innkjøp
Har kjøpt twistshake badekar:happy:
Tynn dyne til vogn
Kjøpt litt kles pakker på nett :Heartblue
Bedside crib
Uro
Sengetøy
Tepper
Har kjøpt endel. Nå må vi snart kjøpe stellebord, og det er bare fordi jeg må ha et sted å legge alle klærne :laughing002

Mage
Magen har blitt litt større. Elsker å vise den frem!
Vis vedlegget 428541
Dette er morgen, den er mye større når maten legger seg på toppen :laughing002

Navn
Nå har han et navn :Heartblue

Kjønn
Gutt :Heartblue Har tenkt mye den siste uka, tenk om jordmor sier sann på OUL på onsdag, her ligger det ei lita jente.
Da dør jeg :laughing002


Milepæler
10/1-24 - otul❤️
24/1-24 - jordmor time
2. trimester
Kjenne liv

21/2-24 - OUL
21/3-24 - jordmor time.
Å så koselig oppdatering! :Heartred Fine magen :Heartred :Heartred
Godt du kan trappe ned jobbingen. Klem!
 
OUL ❤️

Var på oul på onsdag! Alt er perfekt med lille gutt i magen. Som fremdeles var en gutt :laughing002
Han vokser som han skal. Han er en sta liten gutt, han lå med hodet ned og nektet å flytte på seg. Før vi var ferdig. Da la han seg selvsagt sidelengs igjen. Kjenner han godt i magen :Heartblue
Lille gutten min ❤️
 
Omg, halvveis allerede :wideyed: Og duuu, den gravidmagen din er virkelig vakker :love017
 
Back
Topp