Det største ønske

Så flott!
Gratulerer så mye!
Samme som meg. Jeg hadde time til utredning et par uker et positiv test.
Så gøy at dere klarte det selv :D
Håper spiren klamrer seg fast og at formen holder seg bra :D
Tusen takk :Heartred
Veldig glad og overrasket at vi endelig klarte det helt selv, for var sikker på at det ikke kom til å gå.
Ja spiren har ikke noe valg nå enn å klamre seg fast hele veien :D Formen er grei enda, håper det ikke blir altfor ille selv om jeg er forberedt på det :)
 
Hvorfor kunne ikke alle bare gå etter en regnemåte for å regne ut termin, hadde vært så veldig enkelt :) Her på babyverden så varierer det fra 28.-29.jan etter om hvor lang syklus jeg har eller om jeg plotter inn EL. Men andre plasser er då så "tidlig" som 26.jan fordi de regner på en annen måte. Går ut ifra siste mens jeg også. Og som du sier, det kommer jo til å endre seg ved OUL igjen. Kanskje jeg blir kastet ut til februar isteden?? :wideyed:


Nei håper du slipper unna det :D Hvor langt er du kommet nå? Du har vel en dagbok? Må begynne å følge den da ;)

Det er et virkelig mirakel! :Heartred Så fantastiske ting kroppen kan gjøre.
Det sier jeg og! Burde vært en fast mal liksom:) Du får henge med oss i januar til det i så fall blir tilfelle:joyful:
Jeg er 6+2 i dag:) Dagbok har jeg vet du, den er nå i termingruppa for januar og heter for aller første gang;) Koselig om du vil følge, jeg kommer til å henge på her videre i hvertfall :joyful:
 
Det sier jeg og! Burde vært en fast mal liksom:) Du får henge med oss i januar til det i så fall blir tilfelle:joyful:
Jeg er 6+2 i dag:) Dagbok har jeg vet du, den er nå i termingruppa for januar og heter for aller første gang;) Koselig om du vil følge, jeg kommer til å henge på her videre i hvertfall :joyful:
Det burde det virkelig. Men tror BV sin kalkulator er etter den jordmødrene bruker..?? Så får gå etter den :)
Lite sannsynlig at det blir en februarbaby, så det blir nok å følge januar hele veien :)
Da skal jeg "gå" å finne den dagboka ;) Koselig å følge hverandre :)
 
Det burde det virkelig. Men tror BV sin kalkulator er etter den jordmødrene bruker..?? Så får gå etter den :)
Lite sannsynlig at det blir en februarbaby, så det blir nok å følge januar hele veien :)
Da skal jeg "gå" å finne den dagboka ;) Koselig å følge hverandre :)
Tror det jeg og men ikke sikker:wideyed:
Er så koselig at du og kommer over i januar, vi begynner å bli mange nå!:woot::)
 
Tror det jeg og men ikke sikker:wideyed:
Er så koselig at du og kommer over i januar, vi begynner å bli mange nå!:woot::)
Ser det er mange ukjente nick der, så blir spennende å bli kjent med enda flere enn de jeg "kjenner" allerede :)
 
Blir mer testing, men glemte det når jeg sto opp i dag og nå i ettermiddag, så kanskje i morgen :) Må jo bruke opp de få strimmeltestene jeg har igjen :) Ny digital neste fredag, håper da på 2-3. Og uka etter der igjen og håper på 3+. Og da er det ingen tester igjen :D Skjønner du liker å se tester :p

Haha, jeg eelsker tester! Jeg tok mange g-tester bare for morro skyld og jeg synes det var skikkelig nedtur når det ikke var vits å teste mer :laughing005
 
Tusen takk :Heartred
Veldig glad og overrasket at vi endelig klarte det helt selv, for var sikker på at det ikke kom til å gå.
Ja spiren har ikke noe valg nå enn å klamre seg fast hele veien :D Formen er grei enda, håper det ikke blir altfor ille selv om jeg er forberedt på det :)

Det er supert det :)
En venninne mente at om det tar lang tid å bli gravid, så blir det oftere barn når man blir gravid.
Satser på at det stemmer for oss begge :)
 
Haha, jeg eelsker tester! Jeg tok mange g-tester bare for morro skyld og jeg synes det var skikkelig nedtur når det ikke var vits å teste mer :laughing005
Tok en ny test i går kveld, og en i dag. Syns ikke det er noen spesiell økning på testene... Kanskje jeg skal vente noen dager til før ny strimmeltest. Men jeg skal nyte at jeg er gravid og ikke tenke noe på at testene er litt svake. Spør kanskje om en hcg blodprøve når jeg skal til legen på onsdag :)
IMG_6288.JPG
 
Det er supert det :)
En venninne mente at om det tar lang tid å bli gravid, så blir det oftere barn når man blir gravid.
Satser på at det stemmer for oss begge :)
Håper virkelig det stemmer ❤
 
Hadde ikke mye økning i testene i begynnelsen jeg heller. Så tok en liten pause i 2dager med testingen. I går fikk jeg en veldig sterk pos test [emoji4]
Hadde ikke noe særlig økning på fire dager så for å ikke bli nervøs for nok økning så måtte jeg ta en liten pause. Kanskje ny strimmel i morgen eller onsdag, når jeg skal til legen. Din var jo veldig sterk test :)
 
Hadde ikke noe særlig økning på fire dager så for å ikke bli nervøs for nok økning så måtte jeg ta en liten pause. Kanskje ny strimmel i morgen eller onsdag, når jeg skal til legen. Din var jo veldig sterk test :)

Jeg må si jeg er imponerte over hvor rolig du er, altså :) Det er nok lurt å måle HCG, så er det ingen tvil :)
 
Jeg må si jeg er imponerte over hvor rolig du er, altså :) Det er nok lurt å måle HCG, så er det ingen tvil :)
Vel rolig og rolig :wacky: er egentlig skrekken for at testen plutselig er blenda :p Ny strimmeltest i morgen. For å få fred i sinnet, så blir det veldig greit å få målt hcg. Satser på at jeg får gjort det samtidig med legetimen på onsdag.
 
4+3/4+4 (litt usikker)

Dagen i dag har gått for det meste greit.
Symptomer i dag:
Litt kvalm
Litt ømme bryst (mer øm på kvelden)
Murringer
Trykk i siden/hofta
Trøtt
Fort sliten

I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Eneste fornuftige var å vaske 60' og sy litt på noen gardiner. Det må taes i etapper, så fikk satt knappenåler på to kanter på gardinene og bare sydd en av de.
Utover ettermiddag og kveld begynte jeg å få skikkelige murringer, på grensen til TR kramper. Lå på sofaen en stund, og merket at hvis jeg lå strak og ikke på siden så ble det bedre. Med de sterke murringene så begynte jeg å bli redd for at det ikke gikk bra, men ingenting mer tilsier at det ikke går bra. Er mer kvalm nå på kvelden, ømmere bryst. Og det er jo et godt tegn :) De siste dagene blir jeg fort sliten også, som en bølge kommer over meg, gjerne sammen med svake murringer. Og da er det bare å sette seg ned å slappe litt av :) Mannen mener brystene har blitt litt større allerede, mens jeg syns areolaene er litt større. Sistnevnte er kanskje innbilning :p Forrige mandag så syntes jeg at areolaene var bittelitt mørkere enn ellers, aldri tenkt over det tidligere og ikke noe jeg bruker å sjekke. Og dette var to dager før positiv test.
Blir spennende på onsdag til legen, og løpet videre med oppfølginga.
Må jo ta steget inn i terminforumet etterhvert/snart. Men kjenner at det er litt skummelt å gå til en ukjent del av forumet, og forlate noe som er vært "hjem" de siste 16pp. Heldigvis kjenner jeg jo mange i det forumet allerede :)
 
Last edited:
Vel rolig og rolig :wacky: er egentlig skrekken for at testen plutselig er blenda :p Ny strimmeltest i morgen. For å få fred i sinnet, så blir det veldig greit å få målt hcg. Satser på at jeg får gjort det samtidig med legetimen på onsdag.

Satser på at det er god stigning i morgen :) Jeg er spent som alltid vet du!

Murringer trenger ikke å være et dårlig tegn eller bety noe som helst :) Jeg hadde murringer i en ukes tid også ga deg seg.

Dette kommer til å gå fint ❤️
 
Satser på at det er god stigning i morgen :) Jeg er spent som alltid vet du!

Murringer trenger ikke å være et dårlig tegn eller bety noe som helst :) Jeg hadde murringer i en ukes tid også ga deg seg.

Dette kommer til å gå fint ❤️
Håper på sterkere strek i morgen :)

Har hatt svake murringer de siste dagene, og tenkt at det er normalt etter hva jeg har lest. Mye som skjer der inne ;) men syns det ble vel sterkt i ettermiddag. Heldigvis roet seg nå.
 
Back
Topp