Det største ønske

Æææ skjønner ikke at du klarer å la være å teste [emoji85][emoji28] gleder meg til å se i morgen :D
 
Tempen er jo fortsatt langt over CL ;) Gleder meg til testen din i morgen :D
Tempen har vært så høy de to siste pp også og det har ikke vært noe... Men blir spennende å se om det er noe på testen i morgen eller om TR lar vente på seg :)
 
Æææ skjønner ikke at du klarer å la være å teste [emoji85][emoji28] gleder meg til å se i morgen :D
Det har vel seg at jeg har ikke den største trua lenger :p Men får se i morgen :)
 
PP15 - CD28 - 12DPO (PP16 - CD1)

Da har jeg testet både med strimmel og monitor. Begge var så blenda :yuck: Tempen gjorde et stup i dag også så da er det bare å forberede seg på ny pp. Ingen TR enda, men kjenner krampene begynner å ta seg opp. Dumme kroppen som ikke vil spille på lag :shifty: Gir ikke opp, men må nok ha mye hjelp hvis vi skal få oss et lite nurk tenker jeg.

IMG_5748.jpg
IMG_5873.JPG
IMG_5874.JPG
 
nei nei nei :( Skulle jo klaffe denne pp. Når skulle du tilbake til gyn?
Ja håpte jo sånn at det skulle gå bra men det gikk ikke. Nå blir det 2018 baby, når enn det måtte bli.
Skal ikke tilbake dit tror jeg, ikke noe time. Venter på innkalling til mannens prøve. Skulle da ringe inn og si ifra så de får satt meg opp på time til lap. Og så går turen til St.Olav etter det, til forsamtale og IVF. Var visst den eneste veien å gå hvis vi ikke klarer det selv. Ikke noe å gjøre når egglageret er så lite og uregelmessig el.
 
Ååånei så kjipt! :( håper det blir klaff fort for dere og slipper å vente mye mer [emoji173][emoji173][emoji173] sender en god klem
 
Ja håpte jo sånn at det skulle gå bra men det gikk ikke. Nå blir det 2018 baby, når enn det måtte bli.
Skal ikke tilbake dit tror jeg, ikke noe time. Venter på innkalling til mannens prøve. Skulle da ringe inn og si ifra så de får satt meg opp på time til lap. Og så går turen til St.Olav etter det, til forsamtale og IVF. Var visst den eneste veien å gå hvis vi ikke klarer det selv. Ikke noe å gjøre når egglageret er så lite og uregelmessig el.
Tenker du å ringe å etterlyse disse innkallingen til prøvene da?
Er vell en stund siden du var der nå?
 
Tenker du å ringe å etterlyse disse innkallingen til prøvene da?
Er vell en stund siden du var der nå?
Var inne sist for 2 uker siden. Ble fortalt da at det blir etter påske, men det må være minst 7-10 stk som skal ta test for at de skal teste her på sykehuset (Tror det kommer en fra Tr.heim hver 3. mnd ca for å sjekke prøvene). Kan hende vi etterlyser snart. Gyn fortalte at de hadde innkalt 15 stk til testing i november, og under halvparten dukket opp :wideyed:
Sender deg forresten en god BAMSEKLEM :)
:Heartbigred
 
Var inne sist for 2 uker siden. Ble fortalt da at det blir etter påske, men det må være minst 7-10 stk som skal ta test for at de skal teste her på sykehuset (Tror det kommer en fra Tr.heim hver 3. mnd ca for å sjekke prøvene). Kan hende vi etterlyser snart. Gyn fortalte at de hadde innkalt 15 stk til testing i november, og under halvparten dukket opp :wideyed:

:Heartbigred
hæ? ikke dukke opp???
Bor du litt ute i distriktet siden de ikke sjekker oftere?
 
hæ? ikke dukke opp???
Bor du litt ute i distriktet siden de ikke sjekker oftere?
Er vel noen som får kalde føtter tenker jeg...
Bor i en liten by. Men de har vel ikke noen som er kvalifisert til å ta testene fortløpende her på sykehuset, så da får man en felles dato for en gruppe slik at det skal lønne seg for den som kommer hit fra St.Olavs for å analysere testene.
 
PP15 - CD28 - 12DPO (PP16 - CD1)

Da har jeg testet både med strimmel og monitor. Begge var så blenda :yuck: Tempen gjorde et stup i dag også så da er det bare å forberede seg på ny pp. Ingen TR enda, men kjenner krampene begynner å ta seg opp. Dumme kroppen som ikke vil spille på lag :shifty: Gir ikke opp, men må nok ha mye hjelp hvis vi skal få oss et lite nurk tenker jeg.

Vis vedlegget 223613 Vis vedlegget 223614 Vis vedlegget 223615

Så utrolig synd! :(

Håper dere får i gang IVF-mølla snarest mulig, da, så det skjer noe :)

Stor klem ❤️
 
Så dumt at det ikke gikk! [emoji22]
Masse lykke til med neste pp![emoji173] Godt å vite at man får hjelp hvis det ikke går av seg selv i alle fall [emoji4]
 
Så dumt at det ikke gikk veien denne pp heller :( god klem
 
Så utrolig synd! :(

Håper dere får i gang IVF-mølla snarest mulig, da, så det skjer noe :)

Stor klem ❤️
Har jo store ønsker og håp om før sommer men lite trolig, og hvis jeg skal gjennom en lap, så blir det sikkert ikke det...
Klem
 
Back
Topp