Det største ønske

PP16 - CD1

Da kom TR i dag, en dag forsent. Tempen hadde droppet enda litt når jeg testet så den var ventet. Sovnet igjen og våknet kl 9 med kramper. Da var denne pp over og vi entrer ny pp. I dag blir det å sitte i godstolen med varmeflaska og kose meg med TV og litt snop, som trøst ;)

Får kose deg med tv og snop, koble tankene på noe annet. :Heartred
 
PP16 - CD3

Ser ut til at TR begynner å pakke sammen. Krampene har vært veldig vonde når de var her, men heldigvis ikke så mange av de. Men ikke de store blødningene man skulle trodd mht krampene. Igår hadde jeg også litt kramper som kom og gikk. Tenkte at nå må jeg ta en smertestillende, men så ble krampene borte. Etter noen timer sånn frem og tilbake så tok jeg en tablett bare for å få litt ro, blir slitsomt i lengden. Ligger her med småkramper som forhåpentlig gir seg snart.
Snart klar for å begynne med EL testing. Håper monitoren finner EL denne gangen... :) Har hatt et par dager fri fra temping også så begynner vel med det i morgen.
 
PP16 - CD3

Ser ut til at TR begynner å pakke sammen. Krampene har vært veldig vonde når de var her, men heldigvis ikke så mange av de. Men ikke de store blødningene man skulle trodd mht krampene. Igår hadde jeg også litt kramper som kom og gikk. Tenkte at nå må jeg ta en smertestillende, men så ble krampene borte. Etter noen timer sånn frem og tilbake så tok jeg en tablett bare for å få litt ro, blir slitsomt i lengden. Ligger her med småkramper som forhåpentlig gir seg snart.
Snart klar for å begynne med EL testing. Håper monitoren finner EL denne gangen... :) Har hatt et par dager fri fra temping også så begynner vel med det i morgen.
Så deilig at tr er på vei bort :)Kjenner meg igjen i at krampene er slitsomme i lengden!
Masse lykke til denne pp, måtte spira sitte denne gangen!:Heartred
 
PP16 - CD4

Da har TR dratt avgårde :) Bare litt spotting tidligere i dag. Begynte å tempe i dag, og snart er det på an igjen med EL-testing på monitor. Vurdere å teste litt senere på dagen enn ellers så får se hva jeg gjør. Ble litt lei av å teste 20 dager på rad :p håper det blir litt færre tester denne gangen.

I dag har vi hatt strålende sol, så skrev en sms til mannen og lurte på om han ville gå en tur etter jobb en gang. Og det ville han :) Så fikk oss en fin tur på litt over en halv time, noen oppover og nedover bakker. Godt å komme seg ut og få litt frisk luft. Er ikke flink til å gå ut selv om jeg er hjemme hele dagen :wacky:
 
Så deilig at tr er på vei bort :)Kjenner meg igjen i at krampene er slitsomme i lengden!
Masse lykke til denne pp, måtte spira sitte denne gangen!:Heartred
Takk :) Krampene er ikke noe kjekt å ha, kunne godt vært litt snille kramper, eller ingen kramper :D
Lykke til du også så håper vi å komme oss inn i januar forum :Heartred
 
Så deilig med en tur i fint vær. [emoji4] Her har det snødd og sluddet hele dagen ️️[emoji300]️brrr
 
Så deilig med en tur i fint vær. [emoji4] Her har det snødd og sluddet hele dagen ️️[emoji300]️brrr
Var veldig deilig :)
Sånn vær hadde vi i går, av og på. Snødde så mye i går kveld at det lå på bakken til i dag tidlig. Sola smeltet det bort heldigvis. Håper snøen forsvinner snart for dere også.
 
Var veldig deilig :)
Sånn vær hadde vi i går, av og på. Snødde så mye i går kveld at det lå på bakken til i dag tidlig. Sola smeltet det bort heldigvis. Håper snøen forsvinner snart for dere også.
Ja, det håper jeg også! Var så innstilt på vår [emoji4][emoji258][emoji272]
 
Pp16 - CD6

Da var det første dag med monitor testing denne pp. Den viste Lav. Forrige pp fant den økning i Østrogen på cd6, denne gangen ingenting. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen med testinga. Håper jeg slipper 20 dager med det :p og håper på max denne gangen ;)
Tempen er lav. El forventet om ca 10 dager.
Begynte å drikke lakriste i går. Og har drukket en kopp i dag også. Skal ut å handle litt mer i dag. Skal også kjøpe salvie te og Rooibos te :) Så det blir litt tedrikking frem til EL. Fikk tips om å drikke Rooibos te med karamelsmak når man har søtsug. Sunnere det enn snop, så skal se hva jeg finner på butikken her av utvalg.

IMG_5934.JPG
IMG_5789.jpg

IMG_5790.jpg
 
I dag var vi innom helsekosten og kjøpte inn litt forskjellig te. Glemte å putte lakristeen i handlekurven, så får kjøpe det en annen gang :) Tok litt tips fra bl.a te-tråden og endte opp med en lett blanding.
Prøvde Rooibos teen i kveld. Luktet kanel og litt røkelse på en måte. Var litt annerledes smak, men grei smak :) :coffee2

IMG_5944.JPG
IMG_5947.JPG
 
PP16 - CD8

Tredje dag med monitor denne syklusen. Fremdeles lav. Skal teste med strimmeltest denne pp også for å være sikker, begynner med det på søndag. Kjenner litt rare stikk i livmorområdet på en måte. Har trykk på venstre side som vanlig :p Tempen er på vei ned. Fremdeles mange dager til EL.
Drakk en kopp lakriste til frokosten, og akkurat drukket en kopp salviete. Den teen var spesiell smak på ja... kan ikke si at jeg koste meg med en kopp te. Smakte mer som krydder (som det jo er :D )

Handlet inn tester til monitoren i dag, siden det er 40% på komplettapotek :)

IMG_5966.JPG IMG_5967.JPG IMG_5970.JPG


IMG_5804.jpg
 
PP16 - CD8

Tredje dag med monitor denne syklusen. Fremdeles lav. Skal teste med strimmeltest denne pp også for å være sikker, begynner med det på søndag. Kjenner litt rare stikk i livmorområdet på en måte. Har trykk på venstre side som vanlig :p Tempen er på vei ned. Fremdeles mange dager til EL.
Drakk en kopp lakriste til frokosten, og akkurat drukket en kopp salviete. Den teen var spesiell smak på ja... kan ikke si at jeg koste meg med en kopp te. Smakte mer som krydder (som det jo er :D )

Handlet inn tester til monitoren i dag, siden det er 40% på komplettapotek :)

Vis vedlegget 224241 Vis vedlegget 224242 Vis vedlegget 224243


Vis vedlegget 224240

Ja, det smaker litt smått rart av salvie teen. Jeg tenkte på oregano når jeg drakk den.. :)
 
Back
Topp