Det største ønske

Absolutt [emoji2][emoji2]
Når vil du starte? [emoji4][emoji4]
Nå!! :hilarious: Må vel begynne veldig snart tenker jeg :) Første steg er snopefri i ukene og sunnere mat :)
Vurderer å lage en slankedagbok og skrive inne der, men får begynne her først. Slankekrigen er over for min del og kom meg ikke inn som wildcard en gang :wideyed: Ikke så rart når vekta gikk i null :p
 
PP29 - CD13

Ikke noen positiv test i sikte enda. Ser at etter at dagens test er tørket så er det en svak økning. Føler jeg stresser litt med at testene ikke blir noe veldig merkbart sterkere, men har bestemt at det skal jeg ikke stresse noe med. Det er ingenting jeg kan gjøre med det så får heller bare ta det som det kommer :) Fikk litt EL slim i dag så da håper jeg det nærmer seg.
Føler meg sååå oppblåst. Ser ut som jeg er 6+ måneder på vei. Og det er lenge siden jeg har følt og sett sånn ut. Har hatt ilinger i eggstokkene, ut i lysk og lår, øm og oppblåst i livmor. Har også hatt trykk/klem rundt eggstokkene. Og en gang (lurer på om det var denne pp, hvis jeg ikke husker helt feil) så kjentes det ut som om eggstokkene ble vrengt. Ilingene har jeg hatt en uke nå da. Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg nesten trodd jeg var gravid og ikke i tiden før EL, for dette er ikke noen EL symptomer jeg bruker å ha.

Veide meg i dag og har gått ned 300gr siden i går. Får fortsette å være forsiktig og prøve å gå enda mer ned. Første skritt er å ikke spise noe snop i ukedagene og så prøve å være litt mer aktiv.


CB55E9BA-C691-4D3F-8649-EF2388D9C4C0.jpeg


73F8F606-A619-4536-B64F-4755689112AD.jpeg


14216A7F-534E-451B-8E9B-20C93353EABB.jpeg
 
Last edited:
Nå!! :hilarious: Må vel begynne veldig snart tenker jeg :) Første steg er snopefri i ukene og sunnere mat :)
Vurderer å lage en slankedagbok og skrive inne der, men får begynne her først. Slankekrigen er over for min del og kom meg ikke inn som wildcard en gang :wideyed: Ikke så rart når vekta gikk i null :p

Snopfri i uka ser lett ut, men når abstinensene kicker inn er det jammen meg ikke lett altså :sorry::shifty::arghh:
For min del er det å spise litt mindre, trene mer og kutte ut all sjokoladen i uka :hungover::hungover:
 
Så flink du er som er snopefri i ukene. Det er mitt første mål, ifra neste uke av. (Sier jeg hver uke...)
 
Snopfri i uka ser lett ut, men når abstinensene kicker inn er det jammen meg ikke lett altså :sorry::shifty::arghh:
For min del er det å spise litt mindre, trene mer og kutte ut all sjokoladen i uka :hungover::hungover:
Helt enig i at det ser lett ut men så vanskelig når det kommer til stykke. Kanskje jeg må lage en plan for hva jeg skal gjøre når jeg får søtsuget. Mye sofasitting i løpet av dagen så må kanskje gjøre noen aktiviteter. Treningen kjenner jeg blir litt vanskelig her men ikke umulig :)
 
Så flink du er som er snopefri i ukene. Det er mitt første mål, ifra neste uke av. (Sier jeg hver uke...)
Vel har ikke klart å holde det siden jeg falt ut av slankekrigen, men må begynne en gang. Så får prøve fra mandag av. Skal prøve å holde det men det spørs :p
 
Helt enig i at det ser lett ut men så vanskelig når det kommer til stykke. Kanskje jeg må lage en plan for hva jeg skal gjøre når jeg får søtsuget. Mye sofasitting i løpet av dagen så må kanskje gjøre noen aktiviteter. Treningen kjenner jeg blir litt vanskelig her men ikke umulig :)

samme her.. Myyyye sofasitting. Det ender opp med kjedespising og søtsuget kommer trampende
 
Nå!! :hilarious: Må vel begynne veldig snart tenker jeg :) Første steg er snopefri i ukene og sunnere mat :)
Vurderer å lage en slankedagbok og skrive inne der, men får begynne her først. Slankekrigen er over for min del og kom meg ikke inn som wildcard en gang :wideyed: Ikke så rart når vekta gikk i null :p
Før svangerskapet var jeg med i Vi som slanker oss utenom slankekrigen, der er det fint å være :) skal inn igjen men ikke før barseltida er over og jeg er litt mer i vigør.
 
Før svangerskapet var jeg med i Vi som slanker oss utenom slankekrigen, der er det fint å være :) skal inn igjen men ikke før barseltida er over og jeg er litt mer i vigør.
Var en liten tur innom der i fjor tror jeg men datt fort ut. Men får bare melde meg inn igjen ;)

Hvordan går det med deg? Har du født eller venter du enda?
 
Var en liten tur innom der i fjor tror jeg men datt fort ut. Men får bare melde meg inn igjen ;)

Hvordan går det med deg? Har du født eller venter du enda?
Jeg gjør ikke noe med det ennå, fødte for to uker siden snart :) alt vel men trøtt etter det som føles som halvannet år med svangerskap og mange ekstra kilo. Blir deilig når energien kommer til å trille turer, da er det lettere med både vannet i kroppen og kiloene :) vi får heie på hverandre!
 
Vel har ikke klart å holde det siden jeg falt ut av slankekrigen, men må begynne en gang. Så får prøve fra mandag av. Skal prøve å holde det men det spørs :p
Åja, men da får du ha lykke til på Mandag :hungry::hilarious:
 
Back
Topp