Det største ønske

Ny sjanse i morgen!
Det er det. Ser ikke ut til at det blir EL på cd14 denne gangen hvis ikke LH øker noe kraftig de neste dagene da :) Satser på at det kommer til vanlig tid, cd15/16.
 
PP29 - CD11

Fortsatt svake tester, så EL kommer ikke med det første (ser på testen etter tiden nå og den er litt sterkere enn de andre så det er på vei). Men kjenner det jobbes litt innimellom nede i eggstokkene. Og når jeg i tillegg kjenner ilinger ned i lår og lysk så må de treffe godt på noen nerver der. Litt i øm i livmorområdet også.
Siden testen på cd7 var litt sterkere enn de andre og eggstokk aktiviteten begynte før det, så var jeg litt redd for veldig tidlig EL, selv om ikke noen andre symptomer har kommet. De siste to dagene har jeg hatt forhøyet temp også, og er litt redd for at krysset skal komme når jeg temper i morgen. Kom på at de to siste dagene har vi hatt vinduet lukket på soverommet om natten så kanskje derfor?
Det er bare å smøre meg med tålmodighet. Begynt å teste etter EL litt for tidlig denne gangen så da blir det litt lengre tid før jeg får positiv test.

I dag har jeg støvsugd, skiftet på senga, vasket 60'. Så dagen har gått litt fort når jeg har ting å gjøre :) Viktig å holde seg opptatt. Veide meg i dag og har gått ned 1,3 kg siden fredag så det meste av oppgangen var vann og TR besøk. Nå må jeg bare fortsette å jobbe med å gå ned. Neste mål er 2kg unna. Får sette inn et ekstra gir :D

Dagens test

F4641E8A-3093-40D7-A701-55B1DCBAD71E.jpeg


Alle testene så langt

5E33658D-28B4-43BD-AC31-1999C91CC362.jpeg


969F120F-B68D-4500-8B8B-68C78AF4F6AF.jpeg
 
Last edited:
er en stigning på de testene og noen ganger stiger LH plutselig brått er min erfaring.

Så flink du er til å få gjort ting og jobbe med vekta.
 
er en stigning på de testene og noen ganger stiger LH plutselig brått er min erfaring.

Så flink du er til å få gjort ting og jobbe med vekta.
Håper på brå stigning nå altså, er utålmodig :p Håper den er en del sterkere i dag :)

Takk :) Er nå tilbake til startvekt i slankekrigen i januar, og det merker jeg på kroppen. Men det er bare å fortsette kampen mot kiloene :D Fra neste uke en gang blir det ruging men skal prøve å være litt mer aktiv enn jeg ellers bruker å være da :)
 
Håper på brå stigning nå altså, er utålmodig :p Håper den er en del sterkere i dag :)

Takk :) Er nå tilbake til startvekt i slankekrigen i januar, og det merker jeg på kroppen. Men det er bare å fortsette kampen mot kiloene :D Fra neste uke en gang blir det ruging men skal prøve å være litt mer aktiv enn jeg ellers bruker å være da :)


Du er flink! :D
 
PP29 - CD12

Denne LH økningen går jammen meg sent denne gangen altså :p Håper på positiv test snart for har bare fire tester igjen. Bestilte nye for et par dager siden men med helg og rød dag på tirsdag så vet jeg ikke om den kommer frem på onsdag når jeg trenger de. Tempen gikk litt ned i dag, og den får bare fortsette å gjøre det. Hvilepulsen er på vei oppover og føler det ikke stemmer helt med tanke på EL testene. Kanskje jeg har fått noen veldig dårlige EL tester i den pakke? Men skal ikke henge meg for mye opp i hvilepulsen.
Har fortsatt litt ilinger i lysk og lår. Rart med nye symptomer før EL som jeg forbinder med dpo land :wacky: Ingen EL slim enda heller. Blir noen spennende dager fremover kjenner jeg.

BB5B3D78-75A4-4E50-B29F-7109852FA8DD.jpeg
77AF6853-7808-43A5-85DC-9467AAC2CC11.jpeg
 
Takk :) Men skulle ha vært mye flinkere. Skulle nå ha veid minst 2kg mindre enn det jeg gjør så litt frustrerende. Men det blir etter hvert :)

Det fikser du :D
 
Back
Topp