Det største ønske

Oæh! Festedipp! :excited001
Håper på det :) Spennende hvordan tempen er i morgen og hvordan testen blir :) Prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men vanskelig å la være.
 
PP14 - CD24 - 9DPO

Har i dag vært litt kvalm. Kjenner litt stikk på begge sider men mest på venstre side, som en nål som stikker på en måte. Brystene blir mer og mer øm, begynte for noen dager siden, men det bruker jeg som regel å ha rundt denne tiden i syklusen. Kneet har ikke vært vondt i dag. Kjenner noen ganger i dag en velkjent følelse i livmorområdet. Men det varer ikke lenge, og i tillegg litt nye følelser også. Litt mer oppblåst i dag enn i dagene før nå, men ikke i nærheten av forrige pp. Blir spennende i morgen, men prøver å ikke ha for store forhåpninger.
Så kjekt å se alle de som har fått positiv test allerede i ikm gruppa denne uka, og håper virkelig jeg kan joine de i desember gruppa ❤ Syns det er min tur også nå ;)
Ca 7 timer til testing :happy090
 
Last edited:
PP14 - CD24 - 9DPO

Har i dag vært litt kvalm. Kjenner litt stikk på begge sider men mest på venstre side, som en nål som stikker på en måte. Brystene blir mer og mer øm, begynte for noen dager siden, men det bruker jeg som regel å ha rundt denne tiden i syklusen. Kneet har ikke vært vondt i dag. Kjenner noen ganger i dag en velkjent følelse i livmorområdet. Men det varer ikke lenge, og i tillegg litt nye følelser også. Blir spennende i morgen, men prøver å ikke ha for store forhåpninger.
Så kjekt å se alle de som har fått positiv test allerede i ikm gruppa denne uka, og håper virkelig jeg kan joine de i desember gruppa ❤ Syns det er min tur også nå ;)
Ca 7 timer til testing :happy090
Åååh, gleder meg til å se bilde (for det er obligatorisk;)), hååååper så på en fin test med to streker :D
 
Krysser fingrene for deg :)
 
Åååh, gleder meg til å se bilde (for det er obligatorisk;)), hååååper så på en fin test med to streker :D
Håper jeg så inderlig også :) Ja bilde skal det bli om den er positiv eller ei :)
 
PP14 - CD25 - 10DPO

Da var tiden kommet for første test.... og den var blenda :hungover:
IMG_5571.JPG




Syns jeg kan skimte en smal strek i virkeligheten, men den kommer og går så testen er helt klar blenda. Ikke over enda, selv om det kjennes litt sånn ut i livmorområdet, at om noen dager banker TR på. Men gir ikke opp håpet enda :)
Vondere bryst i dag og tempen gikk opp fra i går. Våknet litt tidlig i dag, kl 05.30 og prøvde å sove igjen. Klarte ikke det, men slappet av og tempet kl 05.50. Om dagens temp er riktig i forhold til det vet jeg ikke, men tror ikke det kan utgjøre den store forskjellen.

IMG_5572.JPG
 
Tempen ser jo veldig bra ut da [emoji4] fortsatt tidlig for testen å vise noe. Heia heia!
 
Tempen ser jo veldig bra ut da
emoji4.png
fortsatt tidlig for testen å vise noe. Heia heia!
Takk ❤
Den gjør det, gir meg et lite håp selv med negativ test :) TR er forventet på fredag men håper den holder seg unna nå ;)
 
PP14 - CD26 - 11DPO

Nærmer seg ikm dato, og tror ikke noe på at vi fikk det til denne gangen. Tempen droppet og blenda g-test i dag. Kjente jeg var kald i kroppen når jeg testet i dag, det samme kjente jeg for tre dager siden også, og da var det også en dropp i temp.
I går så hadde jeg den veldig kjente følelsen i livmora om at TR er på vei, men innimellom så var det ilinger trykk, og en klipefølelse jeg ikke har hatt før. Var også oppblåst i går.
I dag er jeg litt oppblåst, kjenner svak murring på en måte og trykk i venstre side, og ømme bryst.
Så mye som jeg skulle ønske vi hadde klart det selv, så må vi nok nå ha hjelp. Om to uker er det oppfølgingstime hos gyn. og så får vi se hvilken hjelp hun kan tilby oss, hva vi begynner på først.

IMG_5580.JPG




IMG_5581.JPG
 
Last edited:
H
PP14 - CD26 - 11DPO

Nærmer seg ikm dato, og tror ikke noe på at vi fikk det til denne gangen. Tempen droppet og blenda g-test i dag. Kjente jeg var kald i kroppen når jeg testet i dag, det samme kjente jeg for tre dager siden også, og da var det også en dropp i temp.
I går så hadde jeg den veldig kjente følelsen i livmora om at TR er på vei, men innimellom så var det ilinger trykk, og en klipefølelse jeg ikke har hatt før. Var også oppblåst i går.
I dag er jeg litt oppblåst, kjenner svak murring på en måte og trykk i venstre side, og ømme bryst.
Så mye som jeg skulle ønske vi hadde klart det selv, så må vi nok nå ha hjelp. Om to uker er det oppfølgingstime hos gyn. og så får vi se hvilken hjelp hun kan tilby oss, hva vi begynner på først.

Vis vedlegget 221443




Vis vedlegget 221444
Det ordner seg for snille jenter på den ene eller andre måten :Heartred
 
Håper på positiv test! Venter også på mensen Fredag, tester ivrig med testene er blanke... Blæh... o_O
 
En stor mann sa en gang "There´s a hope in a hanging snore"! :D Klarer du å gjette hvem? ;)
Måtte tenke litt, om hvem vi har snakket om/nevnt, før jeg googlet :hilarious: Fikk meg en latter her jeg sitter og er snart klar for senga og sove litt.
 
Håper på positiv test! Venter også på mensen Fredag, tester ivrig med testene er blanke... Blæh... o_O
Håper på deg også :) Kjedelig å bli møtt av blanke tester :sour:
 
Back
Topp