Det største ønske

Takk søta mi! :* Men som jeg nettopp svarte spireliten, så spørs det om det ikke er mer enn nok for deg å holde tritt med termingruppa! ;)
Glemmer ikke deg vettu søta ;) :-*
 
PP14 - CD23 - 8DPO

Nedtelling til å teste, ca 30 timer igjen :)
Har ikke hatt så mange symptomer denne runden. Litt kvalm og bittelitt oppblåst av og til, men ikke i nærheten av forrige gang. Kjenner trykk på venstre side også noen ganger. Har ingen spesiell følelese for den ene eller andre veien enda. De siste dagene har jeg hatt litt vondt i det ene kneet som jeg av og til får når det nærmer seg TR. Men det begynte allerede for mange dager og det bruker ikke å begynne så tidlig, så velger å se bort fra det symptomet :) Det eneste som er litt forskjell denne gangen er at jeg føler og kjenner meg litt våt/fuktig der nede, og det bruker jeg aldri å være på denne tiden.

Fikk en skikkelig drop i tempen i dag, kjente meg kald når jeg våknet og visste den var lavere i dag enn i går, når jeg følte meg litt varmere. Men den følger noenlunde samme grafen som tidligere måneder. Håper den går litt opp eller holder seg veldig stabil :) og for all del ikke gå ned som den bruker til vanlig...


IMG_5556.JPG



IMG_5552.JPG
 
Tipper det der er en festedipp! :D det hadde jeg også på dpo8! Heia heia!
87335fb3adbf32c5ed81d30f38bb4d29.jpg
 
PP14 - CD23 - 8DPO

Nedtelling til å teste, ca 30 timer igjen :)
Har ikke hatt så mange symptomer denne runden. Litt kvalm og bittelitt oppblåst av og til, men ikke i nærheten av forrige gang. Kjenner trykk på venstre side også noen ganger. Har ingen spesiell følelese for den ene eller andre veien enda. De siste dagene har jeg hatt litt vondt i det ene kneet som jeg av og til får når det nærmer seg TR. Men det begynte allerede for mange dager og det bruker ikke å begynne så tidlig, så velger å se bort fra det symptomet :) Det eneste som er litt forskjell denne gangen er at jeg føler og kjenner meg litt våt/fuktig der nede, og det bruker jeg aldri å være på denne tiden.

Fikk en skikkelig drop i tempen i dag, kjente meg kald når jeg våknet og visste den var lavere i dag enn i går, når jeg følte meg litt varmere. Men den følger noenlunde samme grafen som tidligere måneder. Håper den går litt opp eller holder seg veldig stabil :) og for all del ikke gå ned som den bruker til vanlig...


Vis vedlegget 221049


Vis vedlegget 221050
Huff, jeg sprakk med testingen:p men kan bidra med en test nr 2 imorgen hvertfall, hvis jeg rekker ;)
 
PP14 - CD23 - 8DPO

Nedtelling til å teste, ca 30 timer igjen :)
Har ikke hatt så mange symptomer denne runden. Litt kvalm og bittelitt oppblåst av og til, men ikke i nærheten av forrige gang. Kjenner trykk på venstre side også noen ganger. Har ingen spesiell følelese for den ene eller andre veien enda. De siste dagene har jeg hatt litt vondt i det ene kneet som jeg av og til får når det nærmer seg TR. Men det begynte allerede for mange dager og det bruker ikke å begynne så tidlig, så velger å se bort fra det symptomet :) Det eneste som er litt forskjell denne gangen er at jeg føler og kjenner meg litt våt/fuktig der nede, og det bruker jeg aldri å være på denne tiden.

Fikk en skikkelig drop i tempen i dag, kjente meg kald når jeg våknet og visste den var lavere i dag enn i går, når jeg følte meg litt varmere. Men den følger noenlunde samme grafen som tidligere måneder. Håper den går litt opp eller holder seg veldig stabil :) og for all del ikke gå ned som den bruker til vanlig...


Vis vedlegget 221049


Vis vedlegget 221050


SÅ SPENNENDE :smiley-bounce016:smiley-bounce016
 
Huff, jeg sprakk med testingen:p men kan bidra med en test nr 2 imorgen hvertfall, hvis jeg rekker ;)
Men du har jo vært flink å holdt deg helt til i dag :) gjerne test i morgen også hvis du får tid, kanskje streken er sterkere ;)
 
Tipper det der er en festedipp! :D det hadde jeg også på dpo8! Heia heia!
87335fb3adbf32c5ed81d30f38bb4d29.jpg
Takk :) hadde vært kjekt med en festedipp :) tempen gikk litt opp i dag, hvis den skulle ha fulgt tidligere grafer så skulle den gått ned...

IMG_5560.JPG
 
Jeg har lest at det ofte er et bra symptom å ikke kjenne noe;)

Har bare erfaring med å ha mange symptomer, og det gikk i hvert fall ikke bra:p
Det har jeg også lest :) at den måneden det ikke var symptomer/få symptomer så var man gravid, så har fremdeles et lite håp, så lenge tempen holder seg oppe :p
 
Back
Topp