Dere som er gift

Ja vi har begge hans etternavn. Deilig med kun ett etternavn. Hadde både fra mamma og pappa før.
 
Ja det har vi. Jeg byttet fra et vanlig norsk etternavn til et annet :p
 
Last edited:
Ja, jeg tok hans etternavn. Det var en selvfølge for oss. Syns det er veldig fint at både jeg og barna har hans etternavn. :)
 
Vi har samme, men jeg beholdt mitt som mellomnavn. Ville ikke gi helt slipp på det [emoji14]
 
Ja, det var viktig for meg. Vi har mitt etternavn, men mannen ønsket å beholde sitt som mellomnavn. Barna og jeg har kun mitt navn.
 
Nja, nå er vi ikke gift da, men jeg kunne tatt hans som mellomnavn, da hadde jeg hett det samme som ungene [emoji6]
De har hans som mellomnavn og mitt som etternavn, siden det klinger best.
 
Ja, hele familien har felles etternavn.
 
Jeg tok hans etternavn og beholdt mitt som mellomnavn.
 
Han tok mitt som mellomnavn og jeg hans som etternavn, så fikk begge det som vi ville[emoji2]
 
Er ikke gift :p jeg måtte nok beholdt mitt eget etternavn som mellomnavn. Vi har spesielle etternavn begge to :)
 
Er gift , men har ikke tatt min ektemann sitt etternavn.
 
Det blir det når den dagen kommer. Diskutert langt om lenge med ender på "mitt hans"
 
Tok hverandres etternavn:)
 
Ikke gift enda men ingen planer om å bytte! Her har og frøkna mitt etternavn med hans som mellomnavn.
 
Jeg tok etternavnet til mannen min. Er under 50 personer som har det etternavnet, liker litt spesielle navn :)
 
Back
Topp