Dere som er gift

Vi har ikke. Viktig for meg å beholde mitt eget navn. Det er en stor del av meg.
 
Beholdt etternavnet fra morsia, men bytta ut fra farssia til mannens. Han har bare sitt eget.
 
Nei, ingen av oss ville bytte. Jeg føler at jeg hadde mistet noe av meg om jeg hadde byttet. Ungene heter det samme som mannen, og det er ikke viktig for meg å hete det samme som de.
 
Nei, her er navn ganske surfere. Vi var 2 stykker med mitt etternavn og gubben hadde navnet til stefaren sin, som jeg nektet å ta. Så jeg har beholdt mitt navn, ungene har navnet til biologisk farfar og så mitt, gubben har sin biologiske far sitt navn så si stefars navn. Men 3 åringen har stålkontroll på alle navnene, inkludert fornavn på besteforeldre og hvem som er biologisk og ikke av de 7.
 
Ja bare hans, fordi to andre kvinner er inngifte i min familie med samme fornavn som meg. 3 i samme familie med samme for og etternavn har skapt mye stress.
 
Ja, det har vi. :)
Vi tok mitt etternavn som mellomnavn, og hans som etternavn. :)
Vi hadde begge to veldig spesielle etternavn, og vi ville beholde begge to. :)
 
Ja, jeg tok min manns etternavn da vi giftet oss. Mulig jeg er litt konservativ [emoji14]
 
Ikke gift pr idag men blander meg likevel :angelic:
Vi blir å ta hans fars etternavn da den tid kommer, og det samme med barn, fordi til sammen har vi fem etternavn og han har mer tilknytning til det ene av sine etternavn enn jeg har til noen av mine.
 
Ingen som har begge navn som etternavn? Det har vi, jeg har sjeldent etternavn så ville ikke "gjemme" det som mellomnavn. Har bindestrek :)
 
Ingen som har begge navn som etternavn? Det har vi, jeg har sjeldent etternavn så ville ikke "gjemme" det som mellomnavn. Har bindestrek :)
Jeg har min mors pikenavn som mellom navn, fordi det er sjeldent etternavn. Alltid hatt det. Vurderer å sette bindestrek på det. Har både du og din mann det navnet med bindestrek eller bare du? Vet ikke om det blir litt rart at bare jeg har det og ikke mannen.
 
Jeg har min mors pikenavn som mellom navn, fordi det er sjeldent etternavn. Alltid hatt det. Vurderer å sette bindestrek på det. Har både du og din mann det navnet med bindestrek eller bare du? Vet ikke om det blir litt rart at bare jeg har det og ikke mannen.

Begge :)
 
Ja jeg tok hans:) vil at alle skal hete det samme:) så har han et fint etternavn som er mer spesielt enn mitt.
 
Ja.. Han ente opp med mitt[emoji111]Vi snakket om å bruke begge, men når jeg oppdaget at jeg var gravid pushet jeg på av vi måtte bytte. Da ble det plutselig bare mitt siden han ikke giddet å skrive begge.
 
Ja, det har vi. Jeg tok hans, men vi snakket åpent om hvilket etternavn vi skulle ta. Så ingen krav fra mannen
 
Back
Topp