Bukett prøver på nr 1 <3

Da var det på an igjen.
Da har jeg vært på ultralyd og har opplevd nok en missed abortion. Déjà vu fra august. Ultralyd 9+0 og utviklingen stoppet opp i uke 6-7...

Håper på tlf fra sykehuset på mandag slik at jeg kan få piller og få det ut.
Neeei.... :'-( Så trist å høre. ❤❤❤ Ord blir veldig fattige :(
 
Da var det på an igjen.
Da har jeg vært på ultralyd og har opplevd nok en missed abortion. Déjà vu fra august. Ultralyd 9+0 og utviklingen stoppet opp i uke 6-7...

Håper på tlf fra sykehuset på mandag slik at jeg kan få piller og få det ut.

Nei og nei❤️❤️ Så grusomt!
Sender deg en klem
 
Så trist :( God klem til deg ❤️
 
Da var det på an igjen.
Da har jeg vært på ultralyd og har opplevd nok en missed abortion. Déjà vu fra august. Ultralyd 9+0 og utviklingen stoppet opp i uke 6-7...

Håper på tlf fra sykehuset på mandag slik at jeg kan få piller og få det ut.

Å nei! Så trist :( Sender en stor klem ❤️❤️
 
Tusen takk for gode klemmer <3
 
Er det rart man blir litt hysterisk når kroppen ikke gir noen tegn på at det har gått gærent?? Når alt av symtomer vedvarer? Når kroppen lar deg gå i ukesvis å tro du er gravid??
 
Er det rart man blir litt hysterisk når kroppen ikke gir noen tegn på at det har gått gærent?? Når alt av symtomer vedvarer? Når kroppen lar deg gå i ukesvis å tro du er gravid??

Huff huff såå utrolig trist å høre :( blir tom for ord i slike situasjoner :(
Sender deg en god klem❤️
 
IMG_3455.JPG

Da har jeg vært på sykehuset og fått bekreftet ma. Har fått modningspille og i morgen tidlig skal jeg åpne denne...
*krysserfingreneforatdetgårbra*
 
Vis vedlegget 209370
Da har jeg vært på sykehuset og fått bekreftet ma. Har fått modningspille og i morgen tidlig skal jeg åpne denne...
*krysserfingreneforatdetgårbra*
Så grusomt :'-( Bare tittelen på den sterile posen er unødvendig tøff. Og at du må gjøre det hjemme ❤ Skulle ønske jeg kunne gi deg masse styrke, for dette blir tøft. Mange mange gode tanker til deg, Bukett!
 
Så grusomt :'-( Bare tittelen på den sterile posen er unødvendig tøff. Og at du må gjøre det hjemme ❤ Skulle ønske jeg kunne gi deg masse styrke, for dette blir tøft. Mange mange gode tanker til deg, Bukett!

Tusen takk Lille Lykke <3
 
Da var cytotec helvete overstått. Tok pillene kl 10 og blødningene og smertene satte ordentlig i gang 12.30. Fossblødde og hadde skikkelige kramper Noen timer der, men det værste avtok mye fortere denne gangen,, uansett, glad det værste er over!!
Nå må kropp og sinn bare få hvile og komme seg i balanse igjen.
 
Da var cytotec helvete overstått. Tok pillene kl 10 og blødningene og smertene satte ordentlig i gang 12.30. Fossblødde og hadde skikkelige kramper Noen timer der, men det værste avtok mye fortere denne gangen,, uansett, glad det værste er over!!
Nå må kropp og sinn bare få hvile og komme seg i balanse igjen.

Så bra at du har fått det verste overstått. Sender en stor klem ❤️
 
Tiden går og i morgen er det 1 uke siden cytotec. Prøver å tenke positivt.. se fremover, men hva prøving gjelder så er det veldig vanskelig nå. Alt har handlet om testing, symtomer, ma, babyverden , nye tester , graviditet siste 6 mnd.. hvor håp, glede, engstelse og nedturer har gjort meg desperat og inaktiv. Inaktiv pga utmattelse i begge graviditetene OG pga jeg ikke har orket å gjøre en dritt etter ma'ene. Så dette har resultert i at jeg har gått opp en del kg i vekt og kroppen er svak. Jeg er svak. Lite energi og føler meg dritt. Jeg vet at det er vanlig å miste, har to venner som begge mistet samme uke (!!) som meg.. men nå har jeg mistet to ganger på 6 mnd og jeg er redd for å måtte oppleve det igjen. Det tar så mye krefter:(
Har derfor bestemt meg for å ta litt avstand fra babyverden og tankene rundt prøving. Skal komme i gang med trening og tenke på meg selv. Så får vi se på nyåret når jeg blir klar for å prøve igjen.
 
Back
Topp