Bukett prøver på nr 1 <3

Ja det er veldig spennende :) mye venting , opp og nedturer men også en veldig spennende tid. Ja, jeg har merket mye i mage og rygg denne pp..men det kan jo være så mangt. Og kanskje er det pergotimen som tuller med meg...men har gått på pergotime før uten å få sånne murringer. Jaja, vi får vente å se!! Krysser fingrene for at det er reelle graviditetssymptomer hos oss begge :happy:
Huff den ventinga altså!! Men er så verdt det når det endelig viser to streker :D jaa det hadde vært helt topp :)
 
IMG_3284.JPG

11 dpo i dag..synes jeg ser en økning fra i går til i dag. Streken kom etter 1 min og er rosa.
 
Last edited:
IMG_3348.JPG
IMG_3352.JPG

12 Dpo i dag :)
 
Last edited:
Hipp hurra! :)) Så utrolig fint å se to streker akkurat her inne hos deg! :)) ❤ Nå skal den vokse seg til en sterk og frisk baby ❤
 
Hipp hurra! :)) Så utrolig fint å se to streker akkurat her inne hos deg! :)) ❤ Nå skal den vokse seg til en sterk og frisk baby ❤

Tusen takk Lille Lykke <3 det er ganske uvirkelig! Nå satser vi på at det blir din tur neste pp, og at spirene våre sitter helt til målstreken :)
 
Hvordan føler du deg? :)
Jo takk , det går ganske fint:) Tiden går saaakte :O Men er glad for å bære i dpo land, mer spennende det enn cd perioden :)

Ja, det er det. Hvor mange Dpo er du?
Jeg er veldig veldig glad :) nå må bare du og få positiv test om noen dager ;-) krysser fingrene!
 
Åhhh... Gratulerer så mye da. Så fin stigning. :)
 
Ja, det er det. Hvor mange Dpo er du?
Jeg er veldig veldig glad :) nå må bare du og få positiv test om noen dager ;-) krysser fingrene!
Jeg er 7 dpo :) åå ja det skjønner jeg :) det er så deilig den tiden etter positiv test :D selvom det er lenge siden jeg hadde det men :p hehe Tusen takk :)
 
Gratulerer!
 
IMG_3360.JPG
<3<3 nå må du klamre deg fast helt til målstreken lille spire <3<3
 
13 dpo:
Positiv clearblue test, da er det ingen tvil... Jeg er gravid!! Herregud. For en fantastisk følelse:) var så langt nede etter MA i august.. Og tenkte siden jeg har Pcos at det var en god sjans for at det ville ta litt tid å bli gravid igjen.. Men på FØRSTE pp etter tr kom tilbake og med pergotime satt den (pp1 var ut pergo og hadde ikke fått tr tilbake)
Pergotime gjør virkelig susen!! Klarte det på 3 mnd sist og nå på 1 forsøk! :) Kan vel også takke solvipect og concieve plus :)

Det som er rart er at jeg har følt det på kroppen helt siden el. Hadde skikkelig kraftig el smerter, vanligvis kjenner jeg aldri el. 5 dpo hadde jeg skarp stikking på venstre side hele dagen..Så på dpo 6 kjente jeg seriøst bekkensmerter...(!!!) Skrev om det lenger oppe i dagboken.
I tillegg til å kjenne det i bekkenet var det masse som skjedde i mage og rygg. Jeg sa faktisk til sambo typ 6 dager etter el "jeg føler på meg at jeg er gravid, er jeg ikke det må jeg ta en tur til legen og sjekke hva som skjer i magen, for noe er det" hadde også tenkt å skrive et innlegg i dagboken om disse tankene, men tok det bort.., var redd for å jinxe det. At det å være for selvsikker ville slå tilbake på meg!!
Men helt seriøst... Da kan man altså kjenne reelle tegn så tidlig som 5-6 dpo!!!
 
Last edited:
Back
Topp