Bukett prøver på nr 1 <3

Pp2

18.09 CD 1: tr
19.09 CD 2: tr
20.09 CD 3: tr
21.09 CD 4: tr
22.09 CD 5: tr
23.09 CD 6: tr
24.09 CD 7: tr
25.09 CD 8:
26.09 CD 9:
27.09 CD 10:
28.09 CD 11: høy
29.09 CD 12: høy + Litt el slim
30.09 CD 13: høy + el-slim
01.10 CD 14: høy + el-slim
02.10 CD 15: høy + masse el-slim (litt rosa)
03.10 CD 16: Maks!! Fast smiley kl 1230 :)
04.10 CD 17: Skikkelig stikking i livmor - regner mer EL var i dag
05.10 CD 18: 1 dpo - cf + murringer og ømme bryst
06.10 CD 19: 2 Dpo - cf + murringer og ømme bryst
07.10 CD 20: 3 Dpo - cf + murringer og ømme bryst
08.10 CD 21: 4 dpo - cf + murringer og ømme bryst

09.10 CD 22: 5 dpo - cf , skarp vedvarende stikking nederst på venstre side

10.10 CD 23: 6 dpo - cf , stikking/murringer i mage og korsrygg.. Press i bekken og iling nedover beina

11.10 CD 24: 7 dpo - cf, stikking i mage og rygg.. Press i bekken og slitne / rastløse bein. Tung i kroppen

12.10 CD 25: 8 Dpo- cf, murring i mage og rygg

13.10 CD 26: 9 dpo - cf , murringer i mage og rygg. Press/stikking i bekken og ryggvondt. Sliten i hue og kropp.

14.10 CD 27: 10 Dpo: cf, murringer i mage. Susehue..sliten. Humørsyk - ultrasvak positiv

15.10 CD 28: 11 dpo: cf som har økt i mengde, murringer i mage og rygg , sliten,humørsyk. Oppblåst - svak positiv

16.10 CD 29: 12 dpo: cf, murring mage og rygg, ømme bryster , urolige bein , oppblåst - sterk positiv

17.10 CD 30: 13 dpo: murringer, urolige bein, oppblåst, hyppig vannlating, veeeldig sliten og trøtt - positiv clearblue
18.10 CD 31: cf, hyppig vannlating, oppblåst, stikking i bekken og mage
19.10 CD 32: IKM
 
Last edited:
Hurra! Endelig fast smiley med cb eggløsningstest !!!:)
 
CD 18 / 1 dpo

Da var den lange ventetiden i dpo-land i gang :)

Tidligere har jeg aldri kunnet merke på kroppen når el er. I går kveld derimot. Holy! Stakk skikkelig i venstre eggstokk (antar at dette var el og at egget slapp fra den venstre) når jeg gikk stakk det så fælt at jeg måtte gå bøyd med kroppen.. I tillegg kjente jeg iling nedover mot rumpa! Dvs at jeg har eggløsningssmerter i rumpa!! :hilarious::hilarious:Hahah.. Normalt?? Jeg går jo på pergotime så kan hende det er derfor.. :p
 
Last edited:
CD 18 / 1 dpo

Da var den lange ventetiden i dpo-land i gang :)

Tidligere har jeg aldri kunnet merke på kroppen når el er. I går kveld derimot. Holy! Stakk skikkelig i venstre eggstokk (antar at dette var el og at egget slapp fra den venstre) når jeg gikk stakk det så fælt at jeg måtte gå bøyd med kroppen.. I tillegg kjente jeg iling nedover mot rumpa! Dvs at jeg har eggløsningssmerter i rumpa!! :hilarious::hilarious:Hahah.. Normalt?? Jeg går jo på pergotime så kan hende det er derfor.. :p

Haha... Eggløsningssmerter i rumpa. Den har jeg aldri hørt før... :hilarious:
 
3 dpo:
Intet nytt å melde. Er et hormontroll i dag og, men det jo som vanlig det. Pergotime gjør meg skikkelig herlig å være sammen med :) :oops::hilarious:
 
Gleder meg til den dagen jeg tester positivt! <3
 
Det blir en gledens dag :) når tenker du å begynne å teste?

Har lyst å vente så nærme ikm som mulig, så får vi se da. Tviler egentlig på at jg klarer å vente så mange dagene til men :) spennende
 
6 dpo:

Det murrer og stikker godt i mage og rygg! Jeg kjenner også Bekkensmerter... Går det an? 6 dpo?? :hilarious:
Eller er det innbilte symptomer? :hilarious::hilarious:
 
Last edited:
7 dpo:
Murrer godt i mage og rygg i dag og.. Vært veldig sliten i dag og.

Håper virkelig ikke det er pergotimen som spiller meg et puss og gir meg masse symptomer pga alle hormonene!! :rolleyes:
 
8 dpo:
Har roet ned forventningene litt i dag. Kjenner fortsatt murringer, men det kan være så mangt! Spesielt siden jeg går på pergotime..Jeg har jo også pcos ..så er liksom ikke gitt at det skal klaffe så kjapt, så greit å ikke satse alle korta på denne pp!!!
 
9 dpo: tok en test i dag selvom jeg vet at et er veldig tidlig. Blenda som forventet.. Sist jeg var gravid testet jeg ikke før ikm og da var den relativt svak positiv. Så skulle jeg være gravid så kan det jo hende det blir tilfelle denne gangen og.. Håper, håper, håper på positiv.

Dagens symptomer består av murringer i rygg og mage. Stikker mye på ulike steder i både mage og rygg. ....altså dette kan jo være fordi jeg løfter mye i jobben min da..men satser på at det er noe på gang. :)
 
Last edited:
9 dpo: tok en test i dag selvom jeg vet at et er veldig tidlig. Blenda som forventet.. Sist jeg var gravid testet jeg ikke før ikm og da var den relativt svak positiv. Så skulle jeg være gravid så kan det jo hende det blir tilfelle denne gangen og.. Håper, håper, håper på positiv.
Ja det var kanskje litt tidlig å teste.. Men håpet er ikke ute heldigvis :) Når har du ikm? :)
 
Ja det var kanskje litt tidlig å teste.. Men håpet er ikke ute heldigvis :) Når har du ikm? :)


Hehe, ja..men er jo noen som får positiv allerede 7 dpo så vanskelig å ha is i magen :) ikm er onsdag 19 oktober. Hvordan ligger du an ?
 
Hehe, ja..men er jo noen som får positiv allerede 7 dpo så vanskelig å ha is i magen :) ikm er onsdag 19 oktober. Hvordan ligger du an ?
Hehe joda det er jo det, sant det :D Åå det er jo ikke så lenge til :) :) ikm fre 28 egentlig. Men hadde el på søndag eller mandag tror jeg så er vel 2 eller 3 dpo :eek::( hehe
 
Hehe joda det er jo det, sant det :D Åå det er jo ikke så lenge til :) :) ikm fre 28 egentlig. Men hadde el på søndag eller mandag tror jeg så er vel 2 eller 3 dpo :eek::( hehe

Jeg har ihvertfall ikke selvkontroll nok til å la hver :joyful:
Har du begynt å merke noen symtomer?:)
 
Jeg har ihvertfall ikke selvkontroll nok til å la hver :joyful:
Har du begynt å merke noen symtomer?:)
Nei det skjønner jeg godt. Det er veldig spennende dette her :) jeg har meldt meg på en tråd her om å ikke teste før ikm så må nesten klare det :p hehe... Jeg er faktisk litt kvalm og litt små øm i puppene, men det er jeg støtt og stadig så tror ikke det er å betegne sol symptomer. Har egentlig ikke så veldig trua denne pp egentlig :/ Men du har jo noen ser jeg så det blir spennende å følge med på :D jeg håper det har klaffet for dere <3
 
Nei det skjønner jeg godt. Det er veldig spennende dette her :) jeg har meldt meg på en tråd her om å ikke teste før ikm så må nesten klare det :p hehe... Jeg er faktisk litt kvalm og litt små øm i puppene, men det er jeg støtt og stadig så tror ikke det er å betegne sol symptomer. Har egentlig ikke så veldig trua denne pp egentlig :/ Men du har jo noen ser jeg så det blir spennende å følge med på :D jeg håper det har klaffet for dere <3

Ja det er veldig spennende :) mye venting , opp og nedturer men også en veldig spennende tid. Ja, jeg har merket mye i mage og rygg denne pp..men det kan jo være så mangt. Og kanskje er det pergotimen som tuller med meg...men har gått på pergotime før uten å få sånne murringer. Jaja, vi får vente å se!! Krysser fingrene for at det er reelle graviditetssymptomer hos oss begge :happy:
 
Back
Topp