Bubblys dagbok

Tusen takk for alle gratulasjoner! Her er det full rulle med to veldig forskjellige jenter som vi bare digger! [emoji1][emoji176]
Det er litt tøft om nettene når spesielt den ene våkner til liv, og vi andre helst vil sove... men på dagtid er det bare fryd og gammen [emoji16][emoji322]
Vi koser oss med å se jentene utvikle seg omtrent fra dag til dag og jeg er så evig takknemlig for at vi skulle være så heldige å få lov å bli mamma og pappa til disse to gullklumpene [emoji178]
 
Så magisk å høre!
Det tar nok på til tider, og det er nok en omveltning for dere, men det er jeg sikker på dere takler utmerket!

Hvordan er formen din ?? :Heartred
 
Så magisk å høre!
Det tar nok på til tider, og det er nok en omveltning for dere, men det er jeg sikker på dere takler utmerket!

Hvordan er formen din ?? :Heartred

Ja, en voldsom omveltning. Men sambo tar like mye av arbeidet som meg, så er heldig sånn. Vi er ihvertfall sammen i dette [emoji5]
Formen min er topp føler jeg!! [emoji1] (littt lavt blodtrykk bare etter blodtrykksbehandling). Og mye trøtt.
 
Ja, en voldsom omveltning. Men sambo tar like mye av arbeidet som meg, så er heldig sånn. Vi er ihvertfall sammen i dette [emoji5]
Formen min er topp føler jeg!! [emoji1] (littt lavt blodtrykk bare etter blodtrykksbehandling). Og mye trøtt.
Så bra dere er to :Heartred han skulle ha lang permisjon også i starten ?
Så bra formen din er bedre. ;)
 
Så bra dere er to :Heartred han skulle ha lang permisjon også i starten ?
Så bra formen din er bedre. ;)

Ja! Han blir hjemme til midten av februar [emoji5][emoji1360] HELDIGVIS!! [emoji16]
 
Gratulerer så mye med de små ❤️❤️
 
Nå ligger bilde på skjult [emoji5][emoji92]
Ligger kanskje på desember[emoji85] tenkte ikke på at vi ikke var i samme termingruppe[emoji4] dele på skjult assistert også?[emoji56]
 
Ligger kanskje på desember[emoji85] tenkte ikke på at vi ikke var i samme termingruppe[emoji4] dele på skjult assistert også?[emoji56]

Sorry! Ja, er på desember. Skal legge på assistert også [emoji5] Hadde tenkt til det mellom slagene. Legger ut snart
 
Sorry! Ja, er på desember. Skal legge på assistert også [emoji5] Hadde tenkt til det mellom slagene. Legger ut snart
[emoji7][emoji173]
 
Bubbly tvillingmamma! Gratulerer! [emoji173]️ Så glad på deres vegne! [emoji4]
 
Hvordan går det med dere ? :happy:

Det går kjempebra [emoji5] jentene sliter litt med magevondt, men minifom og semperdråper har litt effekt heldigvis. Ellers er de blide og fornøyde små piker som er veeeeldig forskjellige når det gjelder absolutt alt [emoji28] Ikke lett å synkronisere dem da, men vi gjør vårt beste. Tvilling1 har lakenskrekk og elsker å utforske verden (den lille hun lever i nå [emoji1]), mens tvilling2 sover som en stein mesteparten av døgnet. De vokser og vokser, og er blitt 4 kg nå! Litt over 2mnd gamle. Jeg fullammer og det ser ut til at det er nok melk heldigvis [emoji5][emoji176]
 
Så koselig at ting er bra Bubbly ❤️
 
Det går kjempebra [emoji5] jentene sliter litt med magevondt, men minifom og semperdråper har litt effekt heldigvis. Ellers er de blide og fornøyde små piker som er veeeeldig forskjellige når det gjelder absolutt alt [emoji28] Ikke lett å synkronisere dem da, men vi gjør vårt beste. Tvilling1 har lakenskrekk og elsker å utforske verden (den lille hun lever i nå [emoji1]), mens tvilling2 sover som en stein mesteparten av døgnet. De vokser og vokser, og er blitt 4 kg nå! Litt over 2mnd gamle. Jeg fullammer og det ser ut til at det er nok melk heldigvis [emoji5][emoji176]

Så herlig! [emoji173]️[emoji173]️ Tar av meg hatten for deg altså,- fullammer begge to! Kan vel ikke få gjort så mye annet da eller? [emoji28] Så flinke dere er altså, du og mannen og sikkert. Må jo være ganske slitsomt tross alt, men man blir sikkert superstrukturert og effektiv av å ha to [emoji847]
 
Herlig at det går bra med dere :) Synkroniserte tvillinger er jo litt av en jobb å få til, tror nok deres situasjon er mye mer vanlig :p
 
Back
Topp