Bubblys dagbok

Det går kjempebra [emoji5] jentene sliter litt med magevondt, men minifom og semperdråper har litt effekt heldigvis. Ellers er de blide og fornøyde små piker som er veeeeldig forskjellige når det gjelder absolutt alt [emoji28] Ikke lett å synkronisere dem da, men vi gjør vårt beste. Tvilling1 har lakenskrekk og elsker å utforske verden (den lille hun lever i nå [emoji1]), mens tvilling2 sover som en stein mesteparten av døgnet. De vokser og vokser, og er blitt 4 kg nå! Litt over 2mnd gamle. Jeg fullammer og det ser ut til at det er nok melk heldigvis [emoji5][emoji176]
Så bra! Gøy å høre ifra deg! Det må være helt magisk å bli kjent med dem, og se hvor forskjellige de er :Heartred wow, så flott at du fullammer og for en fin vektøkning! :happy: hvor lenge har mannen igjen før permisjonen er over ?
 
Så herlig å høre fra deg. For en mamma-jobb du gjør. Fantastisk. [emoji173]
 
Så herlig! [emoji173]️[emoji173]️ Tar av meg hatten for deg altså,- fullammer begge to! Kan vel ikke få gjort så mye annet da eller? [emoji28] Så flinke dere er altså, du og mannen og sikkert. Må jo være ganske slitsomt tross alt, men man blir sikkert superstrukturert og effektiv av å ha to [emoji847]

Ja, mannen er også flink [emoji1] han ordner og styrer, mens jeg sitter med småttissene på hvert sitt bryst. Han skifter bleier og bærer, trøster og koser, og han gir flaske med pumpet mm som vi har vitaminer i. Alt tar mye tid, men det er såååå verdt det!
 
Herlig at det går bra med dere :) Synkroniserte tvillinger er jo litt av en jobb å få til, tror nok deres situasjon er mye mer vanlig :p

Ja nå driver sambo å vekker Tv2 siden Tv1 ville ha pupp [emoji1] sånn er det. Har prøvd å la de styre selv, men da gikk ho mor på en søvnmangel-smell [emoji15]
 
Så bra! Gøy å høre ifra deg! Det må være helt magisk å bli kjent med dem, og se hvor forskjellige de er :Heartred wow, så flott at du fullammer og for en fin vektøkning! :happy: hvor lenge har mannen igjen før permisjonen er over ?

Han begynner ikke på jobb igjen før 26. februar takk og lov! [emoji1] men vet jo at det nærmer seg. Satser bare på at barna da har begynt å få litt mer søvnvaner og mindre vondt i magen. Samt kan holde hodet selv [emoji5]
Elsker å bli kjent med dem [emoji176][emoji92]
 
Så koselig med oppdatering fra dere[emoji7][emoji7] Er nok ikke bare bare å synkronisere disse to nei[emoji23][emoji23] Får håpe det går seg litt til etterhvert[emoji16] Jeg har en kollega med tvillinger og hun sa at hennes ble litt mer synkronisert når de nærma seg 6 mnd[emoji106][emoji4]

Nyt tiden hjemme med de to små[emoji7][emoji173] Du gjør en fantastisk jobb[emoji173]
 
Han begynner ikke på jobb igjen før 26. februar takk og lov! [emoji1] men vet jo at det nærmer seg. Satser bare på at barna da har begynt å få litt mer søvnvaner og mindre vondt i magen. Samt kan holde hodet selv [emoji5]
Elsker å bli kjent med dem [emoji176][emoji92]
Da har dere litt mer tid sammen ja. Skjønner godt du "liker" å ha han hjemme til å hjelpe til, jeg hadde kun avlastning sånn 10minutt igår fordi samboer hadde mange avtaler og jobbet overtid og jeg var skikkelig sliten på kvelden så kan bare forestille meg med 2 stk.. (Om gleden er aldri så stor er det jo sikkert veldig travelt, iallefall med magevondt stakkar)
 
Så herlig med oppdatering fra dere [emoji7] Så godt å høre at mannen kan være så lenge hjemme sammen med dere. Om ikke bare for hjelp og støtte, men også for å kunne være sammen om babyene den første tiden og for at dere kan oppleve alt sammen. Jeg husker i alle fall at de to første ukene som mannen min var hjemme med oss, var skikkelig fine og magiske (til tross for en del bekymring). Det var deilig å bare være en familie og ikke tenke på annet [emoji173]️ Og fy søren, så flink du er som fullammer dem!!
 
Hei damer! [emoji8]
Jeg skulle så gjerne vært her inne oftere og sett hvordan det går med dere som jeg har fulgt så lenge og delt både sorger og gleder med. Men tiden strekker rett og slett ikke til lenger... [emoji15]
Vi koser oss gløgg med de to små perfekte jentene våre. De er en håndfull, med hver sine personligheter, og tida flyr [emoji28] Nå er de snart 4 måneder gamle!
De har det bra, men har hatt en del magevondt og litt skjevhet/stivhet i nakken på den ene. Hun har det bedre nå etter behandling. Hun elsker å være våken og følge med på alt som skjer. Hvis hun kunne ville hun nok helst aldri sovet.
Andremann er en liten koseklump som elsker å kose med så mange kluter og bamser hun kan få tak i. Hun skravler fælt og ler hele tiden. Jeg elsker de to små så høyt og er så takknemlig for å ha fått dem [emoji176][emoji176]
 
Så herlig å høre at alt går så fint med dere[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så koselig med oppdatering fra deg snupp[emoji8][emoji4] Godt å høre at alt står bra til og at dere koser dere[emoji7][emoji7]
 
Koselig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Det er jo akkuratt slik det skal være! Vi på forumet er her,når du måtte ha tid vet du ;)

Så fint å lese oppdateringen. Og godt at hun ene fikk behandling som gav effekt da :)

Kos deg med frøknene :happy:
 
Forumet blir veldig langt ned på prioriteringslista når man blir mamma, og helt sikkert spesielt når man blir tvillingmamma! Bare å nyte dagene og fokusere på jentene deres, så kommer det alltids en tid hvor du kan få litt mer overskudd til forumet igjen :) Herlig med oppdatering fra dere i alle fall [emoji173]️
 
I dag, for ett år siden reiste vi til Ullevål (oppussing på riksen) for å ta ut egg. Spente var vi, ville det gå denne gangen? Dette var det 8. forsøket vårt, og vårt 4. uttak. Det ble innsett av 2 egg siden det var siste forsøk offentlig. Kort fortalt (siden de begynner å våkne nå [emoji28]), det gikk! Nå sitter jeg her med de to vakreste skattene jeg kunne tenke meg. Vi er så fantastisk heldige og jeg skjønner enda ikke at jeg skulle være så heldig å få bli en mamma [emoji176] Tenk det, ett år er gått. Nå må jeg hente de i vogna [emoji1]

(Bilder delt på skjult)
 
Last edited:
I dag, for ett år siden reiste vi til Ullevål (oppussing på riksen) for å ta ut egg. Spente var vi, ville det gå denne gangen? Dette var det 8. forsøket vårt, og vårt 4. uttak. Det ble innsett av 2 egg siden det var siste forsøk offentlig. Kort fortalt (siden de begynner å våkne nå [emoji28]), det gikk! Nå sitter jeg her med de to vakreste skattene jeg kunne tenke meg. Vi er så fantastisk heldige og jeg skjønner enda ikke at jeg skulle være så heldig å få bli en mamma [emoji176] Tenk det, ett år er gått. Nå må jeg hente de i vogna [emoji1]

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Fantastisk, og såå fortjent [emoji7][emoji7]

Ha en strålende påske med skattene dine[emoji173]️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Fantastisk, og såå fortjent [emoji7][emoji7]

Ha en strålende påske med skattene dine[emoji173]️

Tusen takk! [emoji8]
 
Magisk å tenke tilbake på ❤️

God påske til deg og Bubblybarna ❤️
 
Back
Topp