Bubblys dagbok

I dag, for ett år siden reiste vi til Ullevål (oppussing på riksen) for å ta ut egg. Spente var vi, ville det gå denne gangen? Dette var det 8. forsøket vårt, og vårt 4. uttak. Det ble innsett av 2 egg siden det var siste forsøk offentlig. Kort fortalt (siden de begynner å våkne nå [emoji28]), det gikk! Nå sitter jeg her med de to vakreste skattene jeg kunne tenke meg. Vi er så fantastisk heldige og jeg skjønner enda ikke at jeg skulle være så heldig å få bli en mamma [emoji176] Tenk det, ett år er gått. Nå må jeg hente de i vogna [emoji1]

(Bilder delt på skjult)
Enn at det allerede er et år siden[emoji173][emoji173] Tia går fort[emoji8] Nydelige jenter du har snupp[emoji173]

Kos dere masse og god påske til dere alle sammen [emoji169][emoji169][emoji214]
 
Enn at det allerede er et år siden[emoji173][emoji173] Tia går fort[emoji8] Nydelige jenter du har snupp[emoji173]

Kos dere masse og god påske til dere alle sammen [emoji169][emoji169][emoji214]

Ja tenk! Ett helt år. Fullt med mye håp, forventninger, litt bekymringer og masse lykke! [emoji3] Vi er så heldige og det er jeg fullt klar over [emoji176] god påske til dere også! Skulle gjerne oppdatert meg litt mer her en dag. Kanskje når tassene våre kan underholde hverandre litt mer at jeg får tid å saumfare dagbøkene her inne igjen [emoji6]
 
God påske til deg og godjentene dine! [emoji11] Tenk ett helt år. [emoji7]
 
God påske til dere :)
Litt annerledes enn sist påske. Da var det vel positiv test som opptok tankene.:p
 
God påske til dere :)
Litt annerledes enn sist påske. Da var det vel positiv test som opptok tankene.:p

Stemmer det! [emoji1] Og jeg var såååå dårlig med overstimuleringen [emoji51] Vi ante ikke at det var to inni der, men positiv test hadde vi fått [emoji1][emoji176] Lykke!
 
God påske til deg og godjentene dine! [emoji11] Tenk ett helt år. [emoji7]

Tusen takk! Ja ett helt år! Det har gått såååå sakte! Men nå er vi her. Magisk! [emoji3][emoji176]
 
I dag, for ett år siden reiste vi til Ullevål (oppussing på riksen) for å ta ut egg. Spente var vi, ville det gå denne gangen? Dette var det 8. forsøket vårt, og vårt 4. uttak. Det ble innsett av 2 egg siden det var siste forsøk offentlig. Kort fortalt (siden de begynner å våkne nå [emoji28]), det gikk! Nå sitter jeg her med de to vakreste skattene jeg kunne tenke meg. Vi er så fantastisk heldige og jeg skjønner enda ikke at jeg skulle være så heldig å få bli en mamma [emoji176] Tenk det, ett år er gått. Nå må jeg hente de i vogna [emoji1]

(Bilder delt på skjult)

Det er så fantastisk å tenke på! Her er det jo også straks et år siden lille ble satt inn[emoji173]️ Håper dere koser dere masse med første familiepåske[emoji213][emoji213][emoji4]
 
Back
Topp