Bubblys dagbok

Hurra[emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye[emoji7]
 
Åååh! GRATULERER!! :Heartpink:HeartpinkTenk det, tvillingmamma! :D Så store de var da! Ift. alderen liksom, det må jo være veldig bra!
Kos dere, og god bedring! Håper du nå blir raskt bedre.
 
Gratulerer så utrolig mye med 2 prinsesser!!! Håper du kommer deg raskt på bena igjen [emoji173]️[emoji173]️
 
Å herregud GRATULERER kjære kjære Bubbly[emoji177] du er en helt! Håper du snart er frisk og rask igjen og kan nyte den fine familien din 100%. Nå er du MAMMA[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Gratulerer såå mye med to små[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei alle skjønne damer! [emoji8]
En rask oppdatering:
Det ble bestemt sånn ca kl 10 i går at jeg skulle forløses med keisersnitt samme dag pga sv.forgiftningen. Ca kl. 14.20 i går ble jentene født. Tv1 veide ca 2150g, og Tv2 veide ca 2069g. Begge er 47cm lange. Tv2 måtte på cpap de første timene, men allerede natt til i dag fikk hun slippe og kunne puste på egenhånd.
Jeg har vært og er skikkelig dårlig, siden de sliter med å finne smertestillende til meg som fungerer, og blodtrykket til tider er veldig høyt fortsatt. Men det positive er at forkjølelsen begynner å bli bedre, hevelsene er ikke like vonde og jeg klarer å sove (!) masse!! [emoji1]
Sambo har fått ett eget rom her og tar seg av jentene på nyfødt-intensiven (de skal visst flyttes i dag tror jeg). Han er superflink og mater, skifter bleie og ordner og steller, mens jeg ligger her og prøver å bli bedre.
Så! [emoji16] Vi er to mektig stolte foreldre til to nydelige prinsesser som jeg bare elsker over alt på jord [emoji92][emoji176][emoji176][emoji92]


Hjertelig tillykke!

Du har hatt et tøft sv.skap, men nå endelig er de her, og du har blitt mamma :Heartbigred.
Så bra at du har funnet en så flott pappa til barna! Bli så lenge du har tilbud om å være på sykehuset. Hvil deg så mye du kan med god samvittighet. Barna trenger at du kommer deg til hektene igjen.
God bedring til deg, og måtte barna komme seg raskt de også.
Gratulerer sååå mye! Nå starter eventyret :love7.
 
Gratulerer her også[emoji173]️[emoji173]️
 
Et stort HURRA og gratulerer her også! ❤️❤️
 
Gratulerer så mye Bubbly, endelig mamma til tvillinger. Håper du kommer deg raskt etter keisersnitt. Fantastisk [emoji173]️[emoji176]
 
Jeg kan rett og slett ikke tro at du har født og er blitt tvillingmamma. Gratulerer så mye[emoji173]️ Endelig. Håper du blir raskt bedre, men det virker som de har en fantastisk pappa hos seg så.
 
Gratulerer som mamma til to fine jenter! [emoji173]️[emoji173]️ Så bra du kan sove og komme deg,- og så fint at pappaen kan ta seg av dem, jeg blir helt tørt av å tenke på hvor sterke bånd han knytter til dem nå når han får stelle dem sånn i starten, - det er så fint [emoji173]️
 
Gratulerer :)
 
Ååhh! [emoji7] gratulerer så mye som tvillingmamma Bubbly [emoji173] så fint at mannen stiller godt opp. Håper formen din kommer seg raskt [emoji173]
 
Gratulerer så mye:Heartred:Heartred
 
Back
Topp