Barnevogn

Er det tilfeldigvis én av dere som kunne målt hvor stor den er sammenslått inkl. bagen og bare bagen? :) Jeg finner bare mål på understellet på nettet og innermål på bagen.

Det hadde vært supersnilt! :)
Jeg har dessverre baggen hjemme og vogna står alltid hos svigermor. Snuppa går i bhg der.
 
Har Emmaljunga Mondial i hvitt skinn, men skal bytte hjulene på den slik at den blir Mondial Delux :Heartpink Veldig glad for at jeg ikke solgte den :D Pluss vi har en babyjogger også som jeg vurderer å skaffe bag til.. Men får se :)
 
Er det tilfeldigvis én av dere som kunne målt hvor stor den er sammenslått inkl. bagen og bare bagen? :) Jeg finner bare mål på understellet på nettet og innermål på bagen.

Det hadde vært supersnilt! :)

Kan måle i ettermiddag, den kan ikke slås sammen med bag, men med sportsdel er den passe stor[emoji23]
 
Har vogn som er grei. Men har veldig lyst på Bugaboo Buffalo.. [emoji23]
 
Hvordan hjul bør man ha til vinteren? Finnes det "vinterhjul"...:wideyed:? Ser en del vogner har mindre hjul foran, hvordan blir det i snøen?
(Får en attpåklatt så har ikke peiling på hvilken vogn vi burde kjøpe...Hadde Emmaljunga sist men det er mange år siden...)
 
Hvordan hjul bør man ha til vinteren? Finnes det "vinterhjul"...:wideyed:? Ser en del vogner har mindre hjul foran, hvordan blir det i snøen?
(Får en attpåklatt så har ikke peiling på hvilken vogn vi burde kjøpe...Hadde Emmaljunga sist men det er mange år siden...)

Anbefaler emmaljunga sitt outdoor understeøl[emoji106]
 
Jeg har en Emmaljunga egde duo fra før, så blir å bruke den selvom det frister å kjøpe ny[emoji173][emoji23]
 
Hvordan hjul bør man ha til vinteren? Finnes det "vinterhjul"...:wideyed:? Ser en del vogner har mindre hjul foran, hvordan blir det i snøen?
(Får en attpåklatt så har ikke peiling på hvilken vogn vi burde kjøpe...Hadde Emmaljunga sist men det er mange år siden...)
Vogna vår har små hjul foran (Britax go), vi har kjøpt til vinterhjul. De er ikke så my brukt da, mest når vi har vært i marka
 
Hvordan hjul bør man ha til vinteren? Finnes det "vinterhjul"...:wideyed:? Ser en del vogner har mindre hjul foran, hvordan blir det i snøen?
(Får en attpåklatt så har ikke peiling på hvilken vogn vi burde kjøpe...Hadde Emmaljunga sist men det er mange år siden...)
Anbefaler emmaljunga mondial deluxe hvis du ikke ønsker å plages med snø og vinter [emoji6]
 
Vi har Emmaljunga mondial duo leatherette i brun fra 2013. Men den tenker jeg å bytte ut med en ny i hvit hvis det blir jente [emoji7] vi har to gutter så får vi jente denne gangen bytter vi nok ut nesten alt vi har [emoji85] Bare fordi vi kan [emoji23]
 
Har simo kombi som jenta vår har brukt til sovevogn. Den skal nå brukes. Har også en britax B-motion 4 pluss som jeg vurderer å kjøpe bag til. Da har vi simo til hovedvogn, og britax til senter/shopping.
 
Fikk høre på barnevognservice at bugaboo buffalo sin sportsdel var veldig kort og at barnet fort vokste ut av den. Noen som har hørt det samme?
 
Her blir det Babyjogger City Elite! [emoji7][emoji7][emoji7] Hadde Emmaljunga mondial Duo forrige gang. Likte bagdelen, men syns sportsdelen var dårlig...

Babyjogger har jeg hatt lyst på siden forrige var liten. Synd den er så fin og enkel, også liker jeg at vognen er høy, at jeg slipper bøye meg så veldig for å komme meg ned i bagdelen til babyen [emoji254][emoji272] Også er solskjerming på de vognene helt fantastisk! Eneste jeg syns er kjipt med de er at myggnettingen ikke er integrert kalesjen slik som på emmaljungaen [emoji85][emoji85]


f6e0cf16448c9e926cf5e07b81d737b8.jpg
 
Back
Topp