Barnevogn

Blir Tfk joggster adventure på oss [emoji173]
ecf49805f07ea7930826c52410088fb2.jpg
93d20311c5e3d86b76ee0fcb00cf9c62.jpg
Anbefaler dere multi-x baggen til :) :)
 
Det irriterer meg litt at Bugaboo aldri er på tilbud [emoji23]
 
På barnashus får du 10% om du går over 15000 på ordinære varer. Det gjelder bugaboo vognene [emoji1433] tenkte jeg skulle kjøpe bilsete og vogn der, da blir det billigere

Vet du om det gjelder på nett også? For nærmeste barnas hus mener jeg er en biltur på 6-7 timer unna [emoji6] får i såfall se om det er ble mer vi må ha kanskje da. [emoji4]
 
Vet du om det gjelder på nett også? For nærmeste barnas hus mener jeg er en biltur på 6-7 timer unna [emoji6] får i såfall se om det er ble mer vi må ha kanskje da. [emoji4]

Det vet jeg ikke... du kan jo prøve å legge tingene i "handlekurven" og se om det kommer opp noe når du når 15 000. Men hvis ikke så hadde jeg definitivt tatt den kjøreturen og heller ringt på forhånd og holdt av det du vil ha, slik at det bare er å hente og betale [emoji5]
 
Blir bugaboo runner med bag og sittedel her. Skal se om jeg får tak i ett buffalo understell evt. Lettere å ha med i bilen og tar mindre plass
 
Har simo kombi som vi skal bruke [emoji4]
I dag har jeg også fått tak i duobag, så nå bruker vi bagen til kombi først, så duobag. Etter det igjen blir det bare sportsdel.
 
Det vet jeg ikke... du kan jo prøve å legge tingene i "handlekurven" og se om det kommer opp noe når du når 15 000. Men hvis ikke så hadde jeg definitivt tatt den kjøreturen og heller ringt på forhånd og holdt av det du vil ha, slik at det bare er å hente og betale [emoji5]

Spørs om vi hadde tjent på de 10% da. Tror reisen sikkert hadde blitt nesten like mye som det vi hadde spart [emoji848]
 
Vi tenker på Emmaljunga Double Viking 735, eller Bugaboo Donkey twin.
Sykt vanskelig å velge, men har heldigvis litt tid på oss da. Tenker å prøve i butikken før vi evt bestiller.

Viktig for oss at den er lett å kjøre i all type terreng, vi får den inn døra, vi kan justere høyden på håndtaket, enkel å få inn i bilen, mulighet for å montere bilsetet, og at den har alt standardutstyr (regntrekk osv).
 
Har bestemt oss for emmaljunga nxt90. Noen som har erfaringer med den?
 
Back
Topp