Barnevogn

Jeg har ingen peiling på vogn, sist bruke vi en som vi kjøpte av søstera Mi men syns den var tung å trille.. vi bor på bygda så går mye langs hovedveien og skogsveier. Noen tips?

Emmaljunga med duo s understell og outdoorhjul[emoji5] bor selv på landet og den er genial
 
Ser ut som man tar av sportsdelen på B-motion, så klikker man på bag.
Har sett på YouTube nå [emoji4]

Stemmer, har hatt vogna selv og selv om det er veldig knot så får man av sportsdelen[emoji5] enkelt å klikke bag av og på, bare huske å kjøpe riktig bag, noen er ment til å ha oppi sportsdelen
 
Vi har Stokke Trailz. Kunne ikke vert mer gornøyd![emoji7] go å trille i skog, snø og asfalt.
Jeg fraråder litt de med tre hjul altså, sportsdelen kan ikke ver fremovervendt. Og når babyen er 6-8 mnd (når du vanligvis byttet ut baggen) blir de alt for stimulert hvis de ser ut mot alt. Pluss du mister litt av samspillet og kontrollen når de er vendt andre vei.
Har flere venninner som har måttet kjøpe seg en ekstra vogn, av nettopp den grunn[emoji6][emoji6]

Takk! Så vanskelig altså! Men Stokke Trailz ser veldig fin ut, også Emmaljunga sine :)
 

Vedlegg

  • IMG_1204.PNG
    IMG_1204.PNG
    267,6 KB · Visninger: 58
Takk! Så vanskelig altså! Men Stokke Trailz ser veldig fin ut, også Emmaljunga sine :)
Ja emmaljunga sine ser også gode ut[emoji2]
Vi må ha søskenvogn og da går vi nokk for emmaljunga, tenker vi![emoji4] på de kan vi jo velge dekk og understell osv, enormt praktisk[emoji4] Vi må ha litt kraftige dekk som tåler vær og terreng![emoji108]
 
Ja emmaljunga sine ser også gode ut[emoji2]
Vi må ha søskenvogn og da går vi nokk for emmaljunga, tenker vi![emoji4] på de kan vi jo velge dekk og understell osv, enormt praktisk[emoji4] Vi må ha litt kraftige dekk som tåler vær og terreng![emoji108]

Da anbefaler jeg outdoorhjulene, de er heøt supre, vi kommer frem overalt [emoji5]
 
Hvis man kjøper understell, hjul, bag og sportsdel i Emmaljunga hver for seg, er det noe spesielt man må ta hensyn til eller passer delene på kryss og tvers (om dere forstår hva jeg spør om)
:)
 
Hvis man kjøper understell, hjul, bag og sportsdel i Emmaljunga hver for seg, er det noe spesielt man må ta hensyn til eller passer delene på kryss og tvers (om dere forstår hva jeg spør om)
:)

Alle deler passer om hverandre (mondial, citycross, edge, nitro, super viking) bortsett fra viking delene, de er smalere[emoji5]
 
Nei. Tar av sportsdelen, så setter du bagen på.
Har sett litt på det på britax sine sider. ser et bilde med det understellet og en britax bag. Men når jeg går inn på vognen og ser hvordan man setter på bag så setter de den rett oppi sittedelen :)
 
Blir Tfk joggster adventure på oss [emoji173]
ecf49805f07ea7930826c52410088fb2.jpg
93d20311c5e3d86b76ee0fcb00cf9c62.jpg
 
Jeg har såååå lyst på bugaboo donkey duo [emoji7] det blir ca 2 år og 3 mnd imellom, så er veldig usikker om det er nødvendig med søskenvogn eller ikke. De er så sinnsykt dyre selv brukt.
Fra før har vi emmaljunga egde duo og city elite. Siden dette blir desember unger så foretrekker jeg emmaljungaen da baggen er fantastisk til vinterbaby!
 
Hvilken emmaljunga har dere? Jeg sikler nemlig på den nyeste :p
Vi har nylig solgt Emmaljunga Nitro city [emoji4] Har vært veldig fornøyd med den. Elsket understellet og bagen. Eneste jeg ikke likte så godt var at ungen blir veldig liten oppi sportsdelen i overgangen fra bag til sportsdel. Seig litt ned. Men så varer den jo til gjengjeld lenge. Lun og god sportsdel med kalesje som går helt fram og lunt fottrekk. kom fra over alt med den. Anbefales. Hadde citycross før den. God den og, men liker bedre svingbare hjul [emoji4]
 
Har en brio vogn, om jeg får tak i nytt understell ( da bremsen er litt ødelagt ) så blir jeg å bruke den da sittedelen og bagdelen er kjempe fine ennå. Men må nesten ha litt bedre bremser med en baby oppi :)
 
Da har vi bestemt oss for mørk grå Emmaljunga Mondial De Luxe med Classic Chrome understell :)
 
Back
Topp