Barnevogn

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Jeg vet det er tidlig, men.. :hilarious:

Har dere gjort dere opp noen tanker om barnevogn? Har dere fra før eller skal dere kjøpe? Ny eller brukt? Hvilket merke og hvilken modell? Må dere bytte?
 
Jeg vet det er tidlig, men.. :hilarious:

Har dere gjort dere opp noen tanker om barnevogn? Har dere fra før eller skal dere kjøpe? Ny eller brukt? Hvilket merke og hvilken modell? Må dere bytte?

Skal ha ny vogn da det er over 12 år siden sist ;) Har lest veldig mye fint om Bugaboo Buffalo :) For min del blir det mange turer på traktorvei og mindre på kjøpesenter ;)
 
Har emmaljunga de luxe bag med duo s understell fra 2015, meeeen sikler på en Stokke trialz. Haha. Får se Ka lommeboka sier når det kommer til det.
 
Kommer til å kjøpe nytt understell og bruke baggen vi har fra før. Snuppa bruker nå sportsdelen :) vi har emmaljunga mondial de luxe, og vi er superfornøyd!!! Stor bag, store hjul som passer perfekt for oss som bor i nord. Hjulene gjør at understellet ikke sleper i bakken og den er lett å trille [emoji4]
 
Jeg bestemte meg for vogn lenge før jeg ble gravid :hilarious: (mannen bryr seg ikke og synes det jeg har valgt er greit, derav jeg :hilarious:).

Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo eller Mondial De Luxe, nesten helt sikkert blir det Mondial De Luxe, i mørk grå :)
 
Vi har en helt ny emmaljunda vogn, men må nå bytte til søskenvogn! Så da kjøper vi nokk bugaboo donkey duo[emoji846] så selger vi nokk emmaljungan[emoji85]
 
Har fra før, Britax go next. Superfornøyd med den! Tenker å kjøpe til ståbrett til gutten:)
 
Har en bumbleride indie til mini nå. Ikke helt bestemt oss for hvilken neste skal få, men blir en liten og lett vogn[emoji4]
 
Vi har Stokke Trailz til store søster den kjøpte vi ny for ett år siden! Elsker den[emoji7]
Men nå må vi jo ha en søskenvogn. Sett litt på emaljungla sin søskenvogn, må ha en som tåler tereng og som sportsdelen kan være begge veier på[emoji4][emoji108]
 
Vi har easywalker sky til frøkna, men må vel bytte til søskenvogn eller noe. Ikke tenkt så mye enda :p
 
Har Emmaljunga edge duo i fargen pp dark grey og classic chrome understell fra storebror [emoji7] men jeg sikler veldig på edge duo i lounge black med deluxe understell [emoji23][emoji106]
 
Vi har denne etter storesøster[emoji5] elsker den så den blit nok her til lille også[emoji5] har også en sentervogn og en emmaljunga sovevogn ment til barnehagebruk så får nok ikke "innvilget" enda et vognkjøp uansett[emoji85]
 
Vi har mountain buggy urban jungel med grå bag og svart sportsdel etter sist. Men sikler på emmaljunga mondial i skinn og chrome understell :D men gubben sier nei inntil videre
 
Ja, kjøpte brukt emmaljunga city cross.. Kommer til og kjøpe ny denne gangen da jeg følte jeg ble lurt.. Hun nevnte ikke alle feilene så etterhvert så jeg brukte det så fant jeg feil.. Ikke kjekt når det er slik, så da blir det ny denne gang. Vet ikke om jeg skal kjøpe søskenvogn eller enkelvogn. Kanskje bugaboo Buffalo, ikke helt bestemt enda [emoji12]
 
Har emmaljunga City cross og baby jogger City elite i fra forrige gang:) kommer til å bruke di denne gang også :) pappa kjøpte dem til oss sist og siden han dødde kort tid etterpå har vi ikke hjerte til å bytte dem ut :)
 
Vi har denne etter storesøster[emoji5] elsker den så den blit nok her til lille også[emoji5] har også en sentervogn og en emmaljunga sovevogn ment til barnehagebruk så får nok ikke "innvilget" enda et vognkjøp uansett[emoji85]

Glemte jo bilde[emoji23]

63eeedbfd26ae23b38e1d1736b5c4c10.png
 
Kommer til å kjøpe nytt understell og bruke baggen vi har fra før. Snuppa bruker nå sportsdelen :) vi har emmaljunga mondial de luxe, og vi er superfornøyd!!! Stor bag, store hjul som passer perfekt for oss som bor i nord. Hjulene gjør at understellet ikke sleper i bakken og den er lett å trille [emoji4]

Glemte jo bilde[emoji23]

63eeedbfd26ae23b38e1d1736b5c4c10.png

Har Emmaljunga edge duo i fargen pp dark grey og classic chrome understell fra storebror [emoji7] men jeg sikler veldig på edge duo i lounge black med deluxe understell [emoji23][emoji106]

Er det tilfeldigvis én av dere som kunne målt hvor stor den er sammenslått inkl. bagen og bare bagen? :) Jeg finner bare mål på understellet på nettet og innermål på bagen.

Det hadde vært supersnilt! :)
 
Vi skal ha petite cherie classic [emoji16][emoji16]

Har lyst på den vi og, men så usikker. Er så mye "tryggere" å velge en av de mer kjente[emoji87] hadde Simo vogn og TFK til storesøster. Og nettopp solgt den nye Beemoo duo premiumen vår[emoji51][emoji87]
 
Back
Topp