Barnevogn

Vi har fortsatt emmaljunga edge duoen fra førstemann. Blir nok å bruke den, også har jeg kjøpt en Beemoo trille som jeg vet det går ann å få tak i bag til. Fin på senter turer:)
 
Hadde bugaboo buffalo med tredjemann så bugaboo donkey med fjerde pga tredje var bare 19 mnd. Vurderer åfå tak i buffalo igjen nå. Men syns de nye quinny zapp flexi vognene ser litt stilig ut og tar lite plass
 
Last edited:
Her blir det splitter ny Emmaljunga mondial duo i hvitt skinn [emoji7] Hadde lyst på den når vi skulle ha førstemann, men endte opp med den brune da mannen ikke ville ha hvit.. så den har vi hatt til to stk, så denne gangen bestemmer mor og går til innkjøp av ny [emoji1]
 
Har en simo kombi som ble kjøpt ny til førstemann i 2015, kommer til å fortsette å bruke denne. Har i tillegg en bj city mini gt med bag som vi bruker på reiser og senter :) Bruker ellers mye bæretøy, og regner ikke med å ha behov for søskenvogn :)
 
Jeg ønsker å kjøpe Emmaljunga nxt90f [emoji16] må bare få med samboeren på å bruke 12000 på vogn [emoji87] noen som har erfaring med denne?
 
Jeg føler jeg går meg helt vill i barnevognjungelen der ute. Hvorfor velger dere akkurat de modellene og ikke andre?
 
Vi har vogn til frøkna fra før, men er så usikker på søskenbarn eller ikke! Aner ikke hvordan hun er på den tiden når den lille kommer. Tenker vi venter til den lille kommer med å bestemme oss :)
 
Vi har Emmaljunga mondial deluxe fra forrige barn. Gleder meg til å bruke den :)
 
Jeg føler jeg går meg helt vill i barnevognjungelen der ute. Hvorfor velger dere akkurat de modellene og ikke andre?

Jeg falt for den vi kommer til å velge (Emmaljunga Mondial De Luxe) i utgangspunktet fordi den var veldig fin. Vi vil også ha fire faste hjul, stor bag og jeg har hørt veldig mye positivt om Emmaljunga. Jeg har også hele tiden vært klar på at jeg vil ha en "klassisk" vogn. Det var to Emmaljunga-modeller som var aktuelle men jeg synes denne modellen ser hakket mer eksklusiv ut, derfor ble det den. Stokke Trailz var oppe til vurdering og jeg synes fremdeles den var fin men den nådde bare ikke heelt opp denne gangen. Jeg må innrømme at utseende har spilt mye inn.
 
Har en simo kombi som ble kjøpt ny til førstemann i 2015, kommer til å fortsette å bruke denne. Har i tillegg en bj city mini gt med bag som vi bruker på reiser og senter :) Bruker ellers mye bæretøy, og regner ikke med å ha behov for søskenvogn :)
Vi hadde også simo til guttungen og var strålende fornøyd. Nå vil jeg gjerne ha ny da den er fra 2009, men lurer på om den har gått ut av produksjon.. vet du? [emoji4][emoji4]
 
Vi hadde også simo til guttungen og var strålende fornøyd. Nå vil jeg gjerne ha ny da den er fra 2009, men lurer på om den har gått ut av produksjon.. vet du? [emoji4][emoji4]

Simo er ikke i produksjon lengre. Men selges ofte på finn.no
 
Vi kjøpte en brukt Emmaljunga mondial Duo til førstemann. Likte absolutt ikke sportsdelen på den. Overgangen fra bag til sportsdelen ble alt for brå da sportsdelen hadde begrensa med posisjoner å stilles inn på.. Så denne gangen velger vi en annen vogn, gjerne emmaljunga, men ikke mondial... [emoji4] Gleder meg til å kjøpe komplett vogn for første og siste gang [emoji173][emoji170]
 
Vi har Stokke Trailz fra før, ELSKER den vognen [emoji173][emoji173] passer perfekt til vårt bruk [emoji5] blir å bruke den vognen denne gangen også
 
Vi kjøpte en brukt Emmaljunga mondial Duo til førstemann. Likte absolutt ikke sportsdelen på den. Overgangen fra bag til sportsdelen ble alt for brå da sportsdelen hadde begrensa med posisjoner å stilles inn på.. Så denne gangen velger vi en annen vogn, gjerne emmaljunga, men ikke mondial... [emoji4] Gleder meg til å kjøpe komplett vogn for første og siste gang [emoji173][emoji170]

Er det ikke mulig å heve bakdelen på kurven så barnet kan sitte litt?
 
Sniker litt fra november 17 [emoji12] jeg har sååååå lyst på denne, den krysser omtrent alt jeg har av bokser! Det eneste jeg har blitt i stuss på, er dette med at sportsdelen ikke kan være vendt mot meg når småen er liten.. har du tenkt noe på det? Jeg er usikker på hvor mye det har å si, men jeg ser jo for meg at jeg mister litt kontakt når ikke jeg kan se barnet hele tiden.. og jeg elsket å kikke på datteren min når hun lå og sov da vi gikk tur og sånn.
Sjekk ut TFK trail eller adventure. Med multi-x baggen kan du ha barnet vendt mot deg før overgang til sportsdelen :) :)
 
Back
Topp