Babyhåp

Nei, har ikke kjøpt ennå. Bestiller når tr kommer [emoji6] Har du tips til hvor man bør bestille fra?
Jeg er veldig fornøyd med de grønne strimmeltestene fra Helm som man kjøper på tostreker.no. Men ikke de blåe som er litt billigere, de blir ikke like sterke, og man mister fort LH toppen.
 
Jeg er veldig fornøyd med de grønne strimmeltestene fra Helm som man kjøper på tostreker.no. Men ikke de blåe som er litt billigere, de blir ikke like sterke, og man mister fort LH toppen.
Takk for tips! Skal sjekke dem ut.

Kjennes ut som tr er rett rundt hjørnet nå, så blir vel å bestille i helgen [emoji6]
 
Tr har fortsatt ikke dukket opp. Ovia-appen sier IKM er i morgen, men jeg mener det var på lørdag som var fordi jeg tror el kom tidligere denne pp. Får vente å se om tr dukker opp i morgen... har hatt murringer siden torsdag eller fredag. Var også kvalm noen dager i forrige uke... Hmm Er innstilt på tr, men er jo umulig å ikke håpe.. [emoji56]
 
Tr kom i natt... Jaja, da har jeg en test liggende til jeg trenger den [emoji6] Klar for pp4! [emoji4]
Så kjedelig da... Greit å ha en test liggende klar for neste pp ;) Håper det går rett vei da :)
 
I dag kom termometeret og testene i posten. Blir spennende å måle temperaturen fremover. Ikke lenge til jeg kan teste etter el heller [emoji4]
 
I dag kom termometeret og testene i posten. Blir spennende å måle temperaturen fremover. Ikke lenge til jeg kan teste etter el heller [emoji4]
Så bra :) Spennende å se hvordan det går :)
 
PP4 - CD14

Positiv el-test i dag. Kjenner litt murringer, litt ømme bryster og sliten i korsryggen. Også er jeg blitt forkjøla og ikke i form da! [emoji85]
 
Back
Topp