Babyhåp

Hvor mange DPO er du? Har du testet? :)
Er ikke helt sikker, men mellom 11 og 15 dpo, tror jeg. Har ikke testet, venter og ser et par dager til.

Er jo veldig kort siden jeg sluttet på pilla og er ikke 100% sikker på at jeg har hatt el ennå (men hadde et par dager med det jeg tror var el-slim), så prøver å overbevise meg selv om at det ikke er mulig at det kan ha skjedd så fort. Men klarer ikke la være å håpe. [emoji56]
 
Tr kom i dag. Har kanskje syklus på 30 dager da.. får se hvor lang neste er. Håper jo å ikke få tr på leeeenge da. Klar for pp2. [emoji6]
 
PP2 - CD10

Snart er dagene jeg har ventet på her og både samboer og jeg er syke... Kjipe greier! Håper formen blir bedre raskt og at vi får lagt inn noen aksjer denne pp.
 
Håper dere har blitt bedre og at det blir aksjer :)
Takk [emoji4] Er bra igjen begge to og fikk lagt inn aksjer i går [emoji6] Nå satser jeg på å legge inn aksjer igjen i morgen kveld, før samboer drar på jobb på lille julaften og så når jeg ser han igjen andre juledag. [emoji4]
 
PP2 - CD13

Litt ømt nederst i magen i morges. Trolig el-slim i kveld. Fikk lagt inn aksjer i ettermiddag. Samboer ikke helt i form, men håper formen er bra i morgen tidlig og at han har lyst. Hvis ikke håper jeg vi har truffet bra denne syklusen likevel. [emoji4]
 
Betyr det ikke IMK ikommende mens?
Altså dagen man forventer at TR skal komme?
Flere skriver EL dag 14 og IKM dag 18..
mulig jeg har tatt feil da.

Nei, ikke kommende mens.

Tanken er jo at det er dagen man forventet mens, men hvor man håper den IKKE kommer ;)
 
Fikk ikke lagt inn noe mer aksjer på lillejulaften.. Hadde bare el-slim en dag, så da har vel eggløsningen vært? Men har litt murringer og en støl/øm følelse i nederste del av magen når jeg tar på den. Kan ikke det være tegn på eggløsning også? Hmm.. skader jo ikke med litt bd når jeg ser samboer igjen i morgen [emoji12][emoji56]
 
Litt murringer på starten av dagen og fikk plutselig vondt nederst i ryggen på høyre side.. kjentes litt ut som menssmerter, men det gikk fort over.. kan det ha vært eggløsning? Blir ikke helt klok på dette.. ble uansett bd i kveld [emoji6] (x2 hihi [emoji4])
 
PP2 - CD20

Litt usikker på hvordan vi har truffet denne perioden, så blir spennende å se om tr kommer om en ukes tid.
 
PP3 - CD1

Tr kom (spotting i alle fall), så da er vi igang med PP3.
Man sier jo at alle gode ting er tre, så krysser fingrene for at det klaffer denne pp. [emoji6]
 
PP3 - CD14

Tror el er i dag og får ikke lagt inn aksjer Har slim og litt øm på venstresiden. Ovia-appen endret det fertile vinduet ut fra info jeg la inn og da er plutselig siste dag i det fertile vinduet i dag. (Trodde egentlig det fertile vinduet skulle starte i dag!!) Typisk! Da må jeg bare håpe at svømmerne fra torsdag fortsatt lever. Også får vi legge inn aksjer i morgen og noen dager fremover i håp om at el ikke har vært ennå.
 
Jeg vil virkelig anbefale deg å kjøpe el tester, for min del var det en game changer. Men skjønner jo hvis du vil prøve uten først. Masse lykke til i hvert fall :)
 
Jeg vil virkelig anbefale deg å kjøpe el tester, for min del var det en game changer. Men skjønner jo hvis du vil prøve uten først. Masse lykke til i hvert fall :)
Takk [emoji4]

Mulig jeg kjøper noen tester hvis jeg må inn i pp4 [emoji6]
 
Svak kvalme og murringer nederst i magen og i korsryggen på mandag. Plutselig og langvarig hodepine i går... Litt såre brystvorte i dag.

Tror vi bommet på eggløsning, så har ikke helt troa denne pp. Lurer på å kjøpe el-tester og termometer.
 
Ikke hatt noe særlig med symptomer, så tipper tr kommer til helgen.

Føler meg litt forkjøla i dag. Det kom plutselig mens jeg var på jobb. Sår i halsen, kjennes ut som det klør/svir fra brystet opp hele halsen. Tror ofte jeg holder på å bli syk før tr kommer, så er sikkert det.
 
Svak kvalme og murringer nederst i magen og i korsryggen på mandag. Plutselig og langvarig hodepine i går... Litt såre brystvorte i dag.

Tror vi bommet på eggløsning, så har ikke helt troa denne pp. Lurer på å kjøpe el-tester og termometer.
Fått kjøpt deg EL-tester og termometer?
Håper jo selvfølgelig at du ikke trenger det og at det klaffet selv om du ikke har troa :)
 
Back
Topp