Babyhåp

Babyhåp89

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Har snoket litt rundt her, og det virker godt med et sted man kan lufte alle tanker, håp, bekymringer og spørsmål.

Samboer og jeg er førstegangsprøvende. Var ikke forberedt på at det skulle bli så altoppslukende. Jeg leser mammasider og forum og tenker ikke på stort annet enn baby for tiden.

Jeg slutta på p-piller 7.november, halvveis i brettet. Vet det kan ta litt tid før kroppen er i rute igjen og syklusen stabil, men vi valgte å ikke vente med prøvingen. Bruker ikke noen tester ennå, men tror kanskje jeg hadde eggløsning i dag.

Venter i spenning.
 
Last edited:
Trodde aldri jeg kom til å skrive på forum, men har snoket litt rundt her, og det virker godt med et sted man kan lufte alle tanker, håp, bekymringer og spørsmål.

Samboer og jeg er førstegangsprøvende. Var ikke forberedt på at det skulle bli så altoppslukende. Jeg leser mammasider og forum og tenker ikke på stort annet enn baby for tiden.

Jeg slutta på p-piller 7.november, halvveis i brettet. Vet det kan ta litt tid før kroppen er i rute igjen og syklusen stabil, men vi valgte å ikke vente med prøvingen. Bruker ikke noen tester ennå, men tror kanskje jeg hadde eggløsning i dag.

Venter i spenning.
Lykke til med prøvingen! Håper spiren sitter raskt for dere :)
 
Trodde aldri jeg kom til å skrive på forum, men har snoket litt rundt her, og det virker godt med et sted man kan lufte alle tanker, håp, bekymringer og spørsmål.

Samboer og jeg er førstegangsprøvende. Var ikke forberedt på at det skulle bli så altoppslukende. Jeg leser mammasider og forum og tenker ikke på stort annet enn baby for tiden.

Jeg slutta på p-piller 7.november, halvveis i brettet. Vet det kan ta litt tid før kroppen er i rute igjen og syklusen stabil, men vi valgte å ikke vente med prøvingen. Bruker ikke noen tester ennå, men tror kanskje jeg hadde eggløsning i dag.

Venter i spenning.

Hei og velkommen! Selv sluttet jeg også midt i i juni og fikk noen uhorvelige lange sykluser på 41 dager de to første syklusene. Prøvde til slutt Vitex og var plutselig nedi 28 dager første måneden jeg gikk på det. Det er først nå jeg føler kroppen er skikkelig med da jeg fikk større mengder med ELslim(tidligere var det bittesmå mengder eller ikke til stede).

Ønsker det lykke til med prøvingen ❤ Anbefaler å bruke appen Ovia, veldig greit å følge mes på syklusen. Ellers anbefaler jeg tempingen sammen med appen Fertility Friend på det varmeste når syklusen er oppe og går :)
 
Takk Håper det går raskt, men er forberedt på at det kan ta tid også.

Takk for gode tips! Skal sjekke ut appene.
 
Lastet ned Ovia. Ser oversiktlig og bra ut!
Spennende å bli kjent med syklusen, for husker ikke hvordan det var før jeg begynte på p-piller.
 
Litt rart hvor mye man kjenner etter symptomer selv om det er altfor tidlig. Er jo ikke helt sikker på om jeg har eggløsning ennå en gang!
 
Litt lite å skrive om foreløpig. Nå bare venter jeg og ser om tr kommer etter hvert. Håper den ikke kommer! [emoji4]
 
Gitt at jeg har 28dagers syklus, kan jeg vente tr på torsdag. Kommer den ikke skyldes det sikkert rot med syklus pga p-pille-slutt... Men man kan jo ikke la være å håpe. [emoji56]

Noen som har erfaring med å slutte på mercilon?
 
Gitt at jeg har 28dagers syklus, kan jeg vente tr på torsdag. Kommer den ikke skyldes det sikkert rot med syklus pga p-pille-slutt... Men man kan jo ikke la være å håpe. [emoji56]

Noen som har erfaring med å slutte på mercilon?
Gikk rett i vanlig syklus på 28 dager etter mercilon. ;)
 
Spent på om tr kommer i morgen!
Er helt innstilt på at den kommer, men håper likevel at den ikke gjør det!

Er ikm samme dato som man forventer tr?
 
Pp1 er straks over.. venter bare på tr nå. Kjenner murringer nederst i magen, så den kommer nok i løpet av dagen :-(
 
Tr kom ikke i går.. vet at det ikke regnes som forsinket før cd 35 (stemmer ikke det?), og har jo nettopp slutt å på pilla, så tenker jeg bare venter en stund.. har hatt murringer i mage, litt vondt i korsryggen og antydninger til hodepine, så tr er sikkert rett rundt hjørnet.
 
Back
Topp