Babyhåp

PP5 (PP1 etter sa) - CD29

I dag stupte tempen, så får vel bare innstille meg på tr.


01dcb621b708e848bc1b12d82f029893.jpg

Liker ikke! :(
 
Hvordan var tempen i dag? Sender en klem og håper fremdeles at tanta skal holde seg laangt unna! :Heartred
 
Hvordan var tempen i dag? Sender en klem og håper fremdeles at tanta skal holde seg laangt unna! [emoji813]red
Tempen var helt lik i dag som i går, og det er fortsatt bare spotting. Men jeg kjenner det murrer og har vært sliten og i litt dårlig humør, så tipper tanta kommer i morgen [emoji20]

Veldig koselig at du følger med på hvordan det går! [emoji173][emoji4]
 
Kjedelig med tullete syklus..! :/ Håper tanta holder seg borte!
 
Tempen var helt lik i dag som i går, og det er fortsatt bare spotting. Men jeg kjenner det murrer og har vært sliten og i litt dårlig humør, så tipper tanta kommer i morgen [emoji20]

Veldig koselig at du følger med på hvordan det går! [emoji173][emoji4]
Må jo det! Ønsker meg deg over med meg i januar:happy: håper på det beste og sender deg en dose babystøv******************************************************************************************************:Heartred
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]
 
Må jo det! Ønsker meg deg over med meg i januar:happy: håper på det beste og sender deg en dose babystøv******************************************************************************************************[emoji813]red
Skulle virkelig ønske jeg fikk blitt med over i januarforumet, men får håpe babystøvet gir meg en februarbaby i stedet [emoji6][emoji173]
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]
Uff så kjedelig :( Sender deg en god klem og håper kroppen snart er klar for en ny spire og februarbaby :)
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]

Så kjipern.. men vi krysser fingra for februarbaby :) [emoji177]
Jeg fikk også tr akkurat 30 dager etter da jeg hadde en SA, og ble gravid i neste pp etter det :)
Så har god tro på at kroppen tar den tida den trenger. For du har jo blitt gravid før, og da kommer du til å bli det igjen [emoji172]
 
Så kjipern.. men vi krysser fingra for februarbaby :) [emoji177]
Jeg fikk også tr akkurat 30 dager etter da jeg hadde en SA, og ble gravid i neste pp etter det :)
Så har god tro på at kroppen tar den tida den trenger. For du har jo blitt gravid før, og da kommer du til å bli det igjen [emoji172]
Takk for oppløftende ord! [emoji173] Håper jeg er like heldig som deg. [emoji4]
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]
Teite tanta som ikke vet sin besøkstid :( Har stoor tro på at det bli februarbaby på deg;):Heartred
 
Takk [emoji4][emoji173] Må tenke positivt og satse på det! Håper det klaffer for deg snart også, virkelig på tide! [emoji173]
Takk :) På tide at vi alle får oss et lite nurk nå :)
 
Så kjedelig at tanta kom, men jeg følte det litt på samme måte som deg da tanta kom her etter sa'n min i mars - ble skuffet, men likevel litt lettet over at kroppen fungerte og fikk renset seg skikkelig. Nå er du helt klar og fit for fight denne pp'n! :Heartred
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]

Æsj :( Kjedelig.. Håper neste pp er din pp! [emoji16]
 
Back
Topp